شماره مجوز: 1301550312311

چرا از رنتیفا ماشین اجاره کنیم؟

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
412 بازدید
0 0
اجاره خودرو در کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات این جزیره مرجانی زیباست و اغلب گردشگرانی که وارد کیش می شوند در اولین گام خود، اقدام به اجاره خودور از طریق یکی از رنت کارهای موجود در جزیره می کنند. اما چرا رنتیفا در مدت زمان کمی که از فعالیت آن می گذرد به محبوب ترین سامانه اجاره خودرو در کیش تبدیل شده؟! و چرا با به شما توصیه می کنیم که از طریق رنتیفا ماشین مورد نظر خودر ا در کیش اجاره کنید؟ با ما همراه شوید تا چرایی این سوال را پاسخ دهیم.

کیش گردی یکی از لذت بخش ترین تفریحات زمستانی این جزیره مرجانی است و جالب آنکه بسیاری افراد، لذت بخش ترین تفریح کیش را، اجاره خودرو در کیش و ماشین سواری در خیابانهای عریض و زیبای آن می دانند. یک تفریح مقرون به صرفه، که هم هزینه های رفت و آمد شما در کیش را کاهش می دهد و هم به شما این امکان را می دهد تا از زمان خود بهترین استفاده را بکنید. خیال نشستن در یک خودروی لوکس شاید حس و حالی است که بارها به آن فکر کرده اید. خب، نیازی به خریدن همه ماشین های رویایی تان نیست. رنتیفا این امکان را برای شما فراهم کرده که به ساده ترین شکل ممکن خودروی مورد علاقه خود را از میان صد ها خودوری موجود در سامانه جامع اجاره خودرو کیش ( رنتیفا ) انتخاب و با ساده ترین روش اجاره کنید. در ادامه به مهم ترین مزایای اجاره خودرو از سامانه رنتیفا اشاره خواهیم کرد:

بزرگترین بانک خودروهای اجاره ای کیش

رنتیفا با تجمیع تمام شرکت های معتبر اجاره خودروی فعال در کیش و ایجاد سامانه جامع اجاره خودرو در کیش، بزرگترین بانک خودروهای اجاره ای کیش را در اختیار دارد و شما با هر بودجه و سلیقه ای می توانید خودروی مورد علاقه خود را از میان صدها خودروی اجاره ای موجود در رنتیفا انتخاب کنید.

تضمین مناسب ترین قیمت

رنتیفا خودروهای موجود در سامانه خود را با تضمین مناسب ترین قیمت، در برابر، بالاترین کیفیت خدمات، به مشتریان ارائه می دهد.

رزرو آنلاین

تمامی مراحل اجاره خودرو در سامانه رنتیفا به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود‌ تا شما بدون کوچکترین دغدغه ای از حضور در کیش لذت ببرید.

عضویت در باشگاه مشتریان

با اجاره اولین خودرو از سامانه رنتیفا شما به عضویت باشگاه مشتریان رنتیفا در آمده و از تخفیفات ویژه و جوایز باشگاه بهره مند خواهید شد.

بهره مندی از فیلترهای کاربردی

سامانه رنتیفا تلاش کرده، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز و با ایجاد امکانات متنوع از جمله فیلترهای کاربردی، تجربه لذت بخشی از یک رزرو راحت، سریع و بدون دغدغه برای شما رقم بزند.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

تمام خودروهای موجود در سامانه رنتیفا، با نظارت دقیق و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و پس از نظافت کامل داخل و بیرون خودرو، تحویل مشتری می شوند.

گارانتی خدمات

رنتیفا، به عنوان اولین استارتاپ دانش بنیان در حوزه اجاره خودرو با اخذ تمام مجوز های لازم از ارگان های مربوطه، تمام خدمات خود را همراه با تضمین و گارانتی به مشتریان ارائه می دهد. تضامینی چون: گارانتی بازگشت ودیعه، گارانتی رزرو، گارانتی فنی خودرو ها..

در رنتیفا مشتری حکمرانی می کند

در صورت اجاره خودرو از سامانه رنتیفا شما این امکان را خواهید داشت تا خودروی اجاره ای خود را در محل دلخواه، چه در محل فرودگاه یا سکونت و یا شرکت اجاره دهنده و یا هرجای دیگری تحویل بگیرید‌. حتی می توانید در صورت نیاز، خودروی اجاره ای خود را با هر خودروی دیگری تعویض کنید.

این مزایا باعث محبوبیت روزافزون رنتیفا در میان گردشگران کیش شده و شما هم اگر تا به حال از رنتیفا ماشین اجاره نکرده اید همین حالا می توانید از طریق پلتفرم رنتیفا با مناسب ترین قیمت و آسان ترین شرایط خودروی مورد علاقه خود را اجاره کنید. کافی است برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره خودرو در رنتیفا، وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر