شماره مجوز: 1301550312311

همه چیز درباره بلک فرایدی 2023 در ترکیه

ادمین 2
5 ماه پیش
170 بازدید
0 0
بلک فرایدی ( جمعه سیاه ) به خاطر تخفیف های بالا و باور نکردنی که برندهای معتبر در این روز روی اجناس خود می گذارند، به سرعت معروف و محبوب شد.برای آشنایی با جزئیات این فرصت خرید استثنایی در ترکیه با ما در این مطلب همراه شوید:

اولین روز بعد از شکرگزاری بلک فرایدی ( black Friday ) نام دارد. بلک فرایدی به خاطر تخفیف های بالا و باور نکردنی که برندهای معتبر در این روز روی اجناس خود می گذارند. به سرعت معروف و محبوب شد به طوری که برخی از برندها و شرکت ها در این روز کالای خود را تا بالای 80 درصد تخفیف هم عرضه می کنند.با این اوصاف می توان گفت یکی از معروف‌ ترین و مهم ترین فرصت های خرید و فروش با تخفیفات ویژه، «بلک فرایدی» (Black Friday) یا «جمعه سیاه» است که در اکثر نقاط جهان برگزار می‌ شود.

بلک فرایدی 2023 ( جمعه سیاه ) چه زمانی است؟

بلک فرایدی برای اولین بار در سال 1952 در آمریکا برگزار شد و در واقع نشات گرفته از یک سنت آمریکایی است. این روز آخرین جمعه از ماه نوامبر و یک روز بعد از جشن شکرگزاری است. با این که این سنت در آمریکا آغاز شد اما خیلی زود همه گیر شد و امروزه در بیشتر کشورهای دنیا مانند ترکیه، سنگاپور، کانادا، بریتانیا، برزیل، مکزیک، هند، فرانسه، و.. رواج دارد و میزان فروش اجناس در این روز حداقل چند برابر روزهای معمولی می شود و انبار فروشگاه ها در این روز به سرعت غیر قابل وصفی خالی می شود. چرا که اکثر فروشگاه ها و برندهای معروف دنیا، محصولات خود را با چندین درصد تخفیف شگفت‌ انگیز در سراسر نقاط جهان به فروش می‌ گذارند. 

امسال تاریخ حراج جمعه سیاه 2023 در تقویم سال 1402، برابر با جمعه 3 آذرماه است. 

چه کالاهایی در بلک فرایدی شامل تخفیف می شوند؟

هر چیزی ضروری و لازم برای زندگی که فکرش را کنید در بلک فرایدی می توانید با تخفیف خریداری کنید.انواع لوازم و وسایل خانه و آشپزخانه، انواع آکسسوری مانند ساعت و عینک آفتابی و دستبند، لوازم کامپیوتری مانند مانیتور و موس، دوربین های دیجیتالی، موبایل و لوازم جانبی آن، لوازم اداری و خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری دیگر از وسایل ضروری را می توانید در بلک فرایدی با قیمت های ویژه خریداری کنید.

بلک فرایدی ( جمعه سیاه ) 2023 در ترکیه:

جشنواره بلک فرایدی در ترکیه به نام جمعه افسانه ایی یا جمعه باشکوه نیز معروف و شناخته شده است. البته بلک فرایدی در ترکیه کمی متفاوت تر از کشورهای دیگر است چرا که در بیشتر شهرهای ترکیه از قبیل، استانبول، ازمیر، آنکارا و غیره تخفیف ها از یک هفته زودتر شروع می شود و تا چند روز بعد از جمعه سیاه ادامه دارد. ازدحام جمعیت در این مدت در مراکز خرید این کشور بسیار بالاست. چرا که گاهی اوقات برندها در ترکیه، محصولات خود را تا 80 درصد تخفیف ارائه می دهند. و همین امر موجب شده تا بازار سفر به ترکیه داغ شود و مسافران بسیاری از کشورهای مختلف به خصوص ایران در این ایام به ترکیه، به خصوص استانبول سفر کنند و از حراج های فوق العاده این ایام بهره مند شوند. 

بهترین مراکز خرید استانبول در بلک فرایدی:

استانبول دارای مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و فراوانی است که در مناطق مختلف آن قرار گرفته اند و هر کدام از آنها در کنار برندهای ترک، برندهای معروف و مشهور سراسر دنیا را نیز پوشش می دهند. از بهترین مراکز خرید و به اصطلاح ترک ها، اوت لت ها که در هفته بلک فرایدی ترکیه همه برندهای معروف را دارند و تخفیف های استثنایی می گذارند می توان به مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید مارینا ویاپورت استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید پالادیوم استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول، مرکز خرید کانیون استانبول و بازاربزرگ استانبول اشاره کرد. که در نوع خود بسیار عالی هستند.  

تخفیف اجاره خودرو در بلک فرایدی 2023 :

با توجه به چند برابر شدن سفرهای ورودی به شهرهای ترکیه در ایام بلک فرایدی و شلوغی شهرها و مراکز خرید و پراکندگی فروشگاه ها در نقاط مختلف شهر، تمایل به اجاره خودرو در بین مسافران و گردشگران بسیار زیاد می شود. چرا که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه تر از تاکسی و حمل و نقل شهری است. و مسافران می توانند در کوتاهترین زمان و با آسودگی خیال از مراکز مختلف تجاری دیدن کنند و لوازم ضروری و مورد احتیاج خود را بخرند. در این راستا رنتیفا که اولین و تنها سامانه بین المللی رزرو آنلاین خودرو در ایران است تخفیفات ویژه خود، شامل اجاره خودروهای اقتصادی و خانوادگی و لاکچری را در این ایام فعال نموده است. 


برای اجاره و رزرو آنلاین ماشین های روز دنیا در شهرهای ترکیه با تخفیف ویژه بلک فرایدی ( جمعه سیاه ) به سامانه بین المللی اجاره خودرو رنتیفا مراجعه نمایید. 




منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر