شماره مجوز: 1301550312311

جدیدترین خودروهای اجاره ای ازمیر در رنتیفا

نیلوفر طاهری
9 ماه پیش
276 بازدید
0 0
مژده به دوستانی که برای تفریحات تابستانی و دریایی قصد سفر به اقیانوس اژه را دارند و می خواهند از آب و هوای بی نظیر مدیترانه ای این منطقه نهایت استفاده را ببرند. خودروهای متنوعی با قیمت ها و مدل های مختلف مناسب سفرهای خانوادگی و دوستانه به پکیج خودروهای رنتیفا در ازمیر اضافه شده است که در این مطلب شما را با آنها آشنا می کنیم.

اگر گذرتان به کرانه های دریای اژه بیفتد بی شک از چشم اندازها و زیبایی های بی نظیر این منطقه و آب و هوای بی نظیر مدیترانه ای آن به وجد خواهید آمد. نوار ساحلی باشکوهی از تلاقی دریا و ساحل را می بینیدکه در برخی نقاط ،مجاورت با کوه ها و دشت های سرسبز و جنگلی به زیبایی اش افزوده است. اسکله های ماهیگیری، روستاهایی با بناهای زیبا و تاریخی و آثار باستانی به جامانده از امپراتوری های کهن، لذت و شادی منحصر به فردی را نصیب شما می کند. در سفر به ازمیر باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این شهر با وجود آنکه در نوار ساحلی قرار دارد اما پلاژهای ساحلی برای شنا و تفریحات ساحلی ندارد و باید برای استفاده از دریا و تفریحات دریایی و ساحلی به اطراف شهر مراجعه نمایید بنابراین وجود یک خودروی شخصی می تواند شما را برای رساندن به این مراکز تفریح و گردشگری کمک کند برای همین هم اجاره خودرو در ازمیر به یکی از پر طرفدارترین تفریحات گردشگری در ترکیه تبدیل شده است چرا که در طول سفر می توانید در خودروی خنک و راحت خود بنشینید و زیبایی های منظقه اژه را ببینید وو از مکان های باستانی و تاریخ آن دیدن کنید.

در مقاله قبلی بخشی از پرطرفدارترین ماشین های اجاره ای ازمیر را تحت عنوان ( اجاره خودرو در ازمیر چقدر برای شما هزینه دارد؟ ) به شما معرفی کردیم

در این مطلب بخش دیگری از خودروهای جدید اجاره ای در ازمیر را برایتان لیست کرده ایم. با ما همراه شوید:

قیمت یک روز اجاره هیوندای i20 در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 1800 لیر


قیمت یک روز اجاره اپل زافیرا در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 5500 لیر


قیمت یک روز اجاره هیوندای اکسنت در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 1750 لیر


قیمت یک روز اجاره سیتروئن c5 ایرکلاس 2022 در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 3500 لیر


قیمت یک روز اجاره سیتروئن الیزه 2020 در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 1700 لیر


قیمت یک روز اجاره بی ام و i320 در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 3500 لیر


قیمت یک روز اجاره پژو اکسپرت تراولر در ازمیر


قیمت یک روز اجاره : 5500 لیر


این مطلب ادامه دارد...



سخن پایانی :


اجاره خودرو رنتیفا برای بالاتر بردن کیفیت سفر ، استفاده بهینه از خودرو در فعالیت های تجاری و آرامش خیال و امنیت در سفر آسان ترین، ارزان ترین و و مطمئن ترین مسیر را برای اجاره خودرو پیش روی مخاطبان خود قرار می دهد.


برای اجاره ماشین در ازمیر به صفحه اجاره خودرو در ازمیر مراجعه نمایید.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر