شماره مجوز: 1301550312311

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین وآنلاین در دبی امارات

نیلوفر طاهری
3 ماه پیش
722 بازدید
0 0
در سفر کدام گزینه جزو اولویت هاست؟ مخصوصا اگر با ماشین شخصی و یا خودروی اجاره ای مسافرت می کنید. مطمئنا اولین مورد اطلاع از مسیرها و راه ها در جاده و خیابان هاست. و از مهمترین ابزارمسافرت، داشتن اپلیکیشن های کاربردی سفر است که علاوه بر اطلاع رسانی دقیق از جغرافیای محیط، برای شما آرامش و اطمینان به همراه دارد. با توجه به تعدد لوکیشن ها و جاذبه های گردشگری در دبی، این ضرورت نیز وجود دارد تا شما در سفر دبی به اپلیکیشن های آفلاین و آنلاین دبی دسترسی داشته باشید.با ما در این مطلب همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین و آنلاین دبی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین و آنلاین در دبی

دبی یک از شهرهای مدرن دنیاست که هرساله گردشگران زیادی را از کشورهای مختلف به خود جذب می کند. با توجه به تعدد لوکیشن های جذاب و جاذبه های گردشگری فراوان به هنگام سفر به دبی نیاز به اطلاعات دقیق در مورد مسیرها و راه ها در جاده و خیابان دارید. و همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه نیز آگاهی از جغرافیای محیط می تواند به شما کمک شایانی کند. اپلیکیشن های مسیریابی کاربردی در دبی از جمله ابزار سفر برای گردشگران و توریست هاست تا امنیت، آرامش و راحتی را برای خود، خانواده و یا دوستانشان در سفر محیا کنند. در دبی، چندین اپلیکیشن مسیریابی وجود دارد که بسیار کاربردی و محبوب هستند.استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در دبی راحت تر و سریع تر به مقصد خود برسید. گاهی هم نیاز به مسیریاب های آفلاین دارید چرا که ممکن است دسترسی به اینترنت نداشته باشید در اینجا به چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین و آنلاین در دبی اشاره می‌کنیم


Google Maps ( آفلاین و آنلاین )

 از بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مسیریابی در سراسر جهان است و دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. گوگل مپ اپلیکیشن آنلاین است اما امکان دانلود نقشه‌های آفلاین را نیز فراهم می‌کند.این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی از ترافیک، مسیریابی با وسایل نقلیه عمومی و نقاط مهم شهر را ارائه می‌دهد. Google Maps دسترسی رایگان برای کاربران iOS و Android را نیز دارد.

 

Waze (آنلاین )

اپلیکیشنی محبوب که اطلاعات ترافیک را به صورت زنده ارائه می‌دهد و به رانندگان کمک می‌کند تا سریع‌ترین مسیر را پیدا کنند. کاربران می‌توانند گزارش‌هایی مانند تصادفات، ترافیک سنگین و راه‌بندان را به اشتراک بگذارند. ویز در سراسر دنیا کار می‌کند و کاربران می‌توانند با همکاری یکدیگر گروه بسازند و نقشه‌های آن را به‌روز نگه دارند تا بهترین تجربه کاربری را با این برنامه داشته باشند.


Careem ( آنلاین )

اپلیکیشن Careem ride-sharing یکی از ابزارهای بسیار مفید برای گردشگران در سفر دبی محسوب می‌شود.در واقع، اپلیکیشن کریم از جمله برنامه‌های بسیار اقتصادی برای سفر در دبی به شمار می‌آید. دبی شهری مدرن است که از سیستم حمل و نقل مجهزی نیز برخوردار است.این اپلیکیشن امکان درخواست تاکسی، خودروهای لوکس و حتی دوچرخه را فراهم می‌کند و مسیرهای دقیق را نشان می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر سفر، خدماتی همچون سفارش غذای آماده، خرید مواد غذایی، رزرو خدمات نظافتی، کرایه ماشین و سایر امکانات را نیز به راحتی در Careem انجام دهید.

 

RTA Public Transport Dubai ( آنلاین )

RTA Dubai توسط سازمان راه‌ها و حمل و نقل دبی ارائه شده و شامل اطلاعات جامعی از تمامی وسایل نقلیه عمومی، پرداخت هزینه‌ها و نقشه‌های جاده‌ای است. و یکی از اپلیکیشن های کاربردی سفر دبی می باشد و به شما اطلاعاتی درباره نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو و اتوبوس را ارائه می‌دهد. به علاوه، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که مراکز خرید، امکانات پارکینگ، امکانات مراقبت های بهداشتی و رویدادهای مختلفی که در شهر اتفاق می افتد را بیابید. همچنین، شما می‌توانید موجودی نول کارت دبی خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را شارژ نمایید، همچنین جاذبه های گردشگری فراوانی را در سراسر دبی کشف کنید.اپلیکیشن RTA در بین شهروندان وساکنان محلی دبی نیزبسیار پرطرفدار است و برای سفر با خودروی شخصی در دبی بسیار مفید است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که مسیر سفر خود و همچنین ترافیک را بررسی کنید و حتی هزینه پارکینگ را پرداخت نمایید.


S’hail ( آنلاین )

این اپلیکیشن نیز توسط سازمان راه‌ها و حمل و نقل دبی توسعه یافته و به کاربران کمک می‌کند تا بهترین و سریع‌ترین مسیر را با استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی، تاکسی و حتی پیاده‌روی پیدا کنند.این برنامه قبلا به نام، برنامه Wojhati معروف بود که حالا به اسم S'hail RTA تغییر نام داده است. برنامه ای محبوب برای حمل و نقل عمومی و همچنین کاربردی در ارائه بهترین مسیرها در دبی. . شما می‌توانید جداول زمانی را مدیریت کرده و پیشنهادهایی برای یافتن مسیرهای کوتاه به مقصد خود دریافت کنید این برنامه به شما هشدار در مورد تاخیرهای احتمالی را نیز اطلاع می‌دهد، در ضمن امکان اشتراک‌گذاری مسیر با دیگران را فراهم می‌سازد و به شما زمان مورد نیاز برای سفر خود را نمایش می‌دهد.


MAPS.ME ( آفلاین )

Maps.me یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین دبی است که نقشه های دقیقی را ارائه می دهد و به‌ویژه برای سفرهای بین‌المللی بسیار مناسب است. این برنامه، نقشه‌های دقیق و کاملی از دبی ارائه می‌دهد و امکان مسیریابی برای پیاده‌روی، رانندگی و دوچرخه‌سواری را فراهم می‌کند.از امکانات Maps.me می توان به نقشه‌های آفلاین با جزئیات دقیق، مسیریابی برای خودرو، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، جستجوی مکان‌ها و نقاط دیدنی اشاره کرد. همچنین دسترسی رایگان برای کاربران iOS و Android. را نیز دارد.


HERE WeGo ( آنلاین _ آفلاین )

این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسیریابی در دبی است. که امکانات گسترده ای دارد.

HERE WeGo امکان دانلود نقشه‌های دبی برای استفاده آفلاین را فراهم می‌کن. همچنین این برنامه مسیریابی، اطلاعات ترافیکی زنده را در صورت اتصال به اینترنت ارائه می‌دهد و مسیرهای بهینه برای رانندگی، پیاده‌روی و حمل و نقل عمومی را نشان می‌دهد. دسترسی رایگان برای کاربران iOS و Android. را نیز دارد.

 

Sygic GPS Navigation & Maps ( آفلاین _ آنلاین )

Sygic یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین است که نقشه‌های دقیق و بروزرسانی شده‌ای از دبی ارائه می‌دهد. این برنامه شامل ویژگی‌هایی مانند نمایش دوربین‌های سرعت، راهنمای صوتی و اطلاعات ترافیکی زنده (با اتصال به اینترنت)، نقاط دیدنی و اطلاعات جاده ای است. این برنامه دارای ویژگی‌های مسیریابی، جستجوی نقاط مورد علاقه و نمایش اطلاعات ترافیکی است.استفاده از این اپلیکیشن‌می‌تواند به شما کمک کند تا حتی بدون اتصال به اینترنت، به راحتی در دبی مسیریابی کنید.همچنین دسترسی رایگان (با امکانات پرداختی اضافی) برای کاربران iOS و Android را نیز دارد.


OsmAnd ( آفلاین _ آنلاین )

این اپلیکیشن از داده‌های OpenStreetMap استفاده می‌کند و امکان دانلود نقشه‌های دبی برای استفاده آفلاین را فراهم می‌کند OsmAnd از امکاناتی نظیر دسترسی به نقشه‌های آفلاین، مسیریابی برای خودرو، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اطلاعات ترافیکی (در حالت آنلاین)، جستجوی مکان‌ها اشاره کرد. OsmAnd یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی منبع‌باز و بسیار دقیق است. که دسترسی رایگان (با امکانات پرداختی اضافی) برای کاربران iOS و Android. را دارد.



سخن پایانی

دبی با داشتن مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مسیریابی متنوع آنلاین و آفلاین، امکانات مناسبی را برای گردشگران و شهروندان فراهم کرده است. از اپلیکیشن‌های جهانی مانند Google Maps و گرفته تا اپلیکیشن‌های محلی مانند Careem که هر یک از آنها امکانات خاصی را در جهت رفاه و آسایش مسافران فراهم کرده اند. با توجه به نیازها و شرایط خاص خود، می‌توانید یکی یا چند تا از این اپلیکیشن‌ها را برای مسیریابی در دبی انتخاب کنید. همچنین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین نیز با امکانات خاص خود می‌توانند تجربه سفر دبی در شرایط آفلاین و بدون اینترنت را آسان‌تر و لذت بخش تر کنند. بسته به نیازها و ترجیحات خود، می‌توانید یکی یا چند تا از این برنامه های مسیریابی در سفر دبی را انتخاب کنید و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید.


در صورتی که نیاز به اجاره خودروی لاکچری و یا اقتصادی در دبی داشتید می توانید از بخش اجاره ماشین در دبی به صورت آنلاین ماشین مورد نظر خود را با گارانتی کمترین قیمت رزرو نمایید.





منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر