شماره مجوز: 1301550312311

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین وآنلاین در استانبول ترکیه

نیلوفر طاهری
3 ماه پیش
1,620 بازدید
0 0
بی شک یکی از مهمترین ابزار مسافرت، اپلیکیشن های کاربردی سفر است که امنیت، آرامش و راحتی به همراه دارد. بخصوص اپلیکیشن های مسیریابی که برای گردشگران و سفرروها بسیار ضروری است. به هنگام تردد با خودروی شخصی و یا اجاره خودرو در ترکیه، اپلیکیشن های کاربردی مسیریابی می تواند نقش تعیین کننده ای در صرفه جویی وقت و هزینه شما داشته باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین و آنلاین ترکیه را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین اپلیکیشن های مسیریابی آفلاین وآنلاین در استانبول ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری و دیجیتال، مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مسیریابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این اپلیکیشن‌ها نه تنها برای مسیریابی دقیق و بهینه، بلکه برای ارائه اطلاعات ترافیکی، مکان‌های دیدنی، خدمات عمومی و سایر امکانات مفید هستند. اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین هم محبوب بسیاری از سفرروهاست. چرا که استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین در سفر به ترکیه یا هنگام گردش در این کشور می‌تواند بسیار مفید باشد، به‌ویژه زمانی که دسترسی به اینترنت محدود یا گران‌قیمت است. در ادامه به بررسی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آنلاین و آفلاین، که در ترکیه قابل استفاده هستند، می‌پردازیم:

Google Maps -1 (آنلاین -آفلاین )

Google Maps یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی در سراسر جهان است. این اپلیکیشن در ترکیه نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما امکان دانلود نقشه‌های آفلاین را نیز فراهم می‌کند.کاربران می‌توانند نقشه مناطق مختلف را قبل از سفر دانلود کرده و از آن‌ها به صورت آفلاین استفاده کنند.

این اپلیکیشن امکاناتی نظیر ارائه نقشه‌های دقیق، اطلاعات ترافیکی زنده، مسیرهای حمل‌ونقل عمومی، جستجوی مکان‌های دیدنی و امکانات محلی و جستجوی مکان‌ها و مسیرهای پیاده‌روی و رانندگی به صورت آفلاین را دارد.

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

Yandex.Maps - 2 ( آنلاین )

  Yandex.Maps یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در ترکیه و به ویژه در شهرهای بزرگ مانند استانبول و آنکارا است.این اپلیکیشن امکاناتی نظیر اطلاعات ترافیکی زنده، نقشه‌های دقیق، مسیریابی با خودرو، پیاده‌روی و حمل‌ونقل عمومی، جستجوی مکان‌های محلی و نظرات کاربران را داراست

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

Moovit- 3 ( آنلاین )

از ویژگی‌ها Moovit می توان این را گفت که از بهترین اپلیکیشن‌ها برای مسیریابی با استفاده از حمل‌ونقل عمومی است و در ترکیه نیز به خوبی عمل می‌کند. موویت امکاناتی نظیر، ارائه اطلاعات دقیق درباره مسیرهای اتوبوس، مترو، تراموا و سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی، زمانبندی‌ها، تغییرات ترافیکی و پیشنهادات مسیرهای بهینه را دارد.

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

iGO Navigation- 4 ( آنلاین )

iGO Navigation یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه‌ای برای مسیریابی است که به خصوص برای رانندگان طراحی شده است.نقشه‌های دقیق و آفلاین، اطلاعات ترافیکی زنده، مسیریابی برای خودروها و کامیون‌ها، هشدارهای ترافیکی و اطلاعات جاده‌ای از امکانات این اپلیکیشن حرفه ای است.

دسترسی: پرداختی برای کاربران iOS و Android.

HERE WeGo- 5 ( آنلاین _ آفلاین )

 HERE WeGo یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای مسیریابی در ترکیه است که امکانات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. HERE WeGo امکان دانلود نقشه‌های آفلاین برای کشورهای مختلف از جمله ترکیه را فراهم می‌کند. از امکانات این اپلیکیشن می توان به نقشه‌های آفلاین، اطلاعات ترافیکی زنده (در حالت آنلاین)،مسیریابی برای خودرو، پیاده‌روی و حمل‌ونقل عمومی، جستجوی مکان‌های محلی و امکانات عمومی اشاره کرد

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

BiTaksi- 6 ( آنلاین )

BiTaksi یک اپلیکیشن محبوب برای استفاده از تاکسی در شهرهای ترکیه است. که بسیار مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار می گیرد. مسیریابی تاکسی‌ها، تخمین هزینه سفر، امکان پرداخت آنلاین، رتبه‌بندی رانندگان و پیگیری سفر در زمان واقعی از امکانات این اپلیکیشن کاربردی است. با بی تاکسی می توانید تخمین بزنید که چقدر اجاره خودرو مقرون به صرفه تر و راحت تر است. و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.  

Maps.me -7 ( آفلاین )

 Maps.me یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین ترکیه است که نقشه های دقیقی را ارائه می دهد و به‌ویژه برای سفرهای بین‌المللی بسیار مناسب است از امکانات Maps.me می توان به نقشه‌های آفلاین با جزئیات بالا، مسیریابی برای خودرو، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، جستجوی مکان‌ها و نقاط دیدنی اشاره کرد.

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

Sygic GPS Navigation & Maps -8 ( آفلاین )

بهترین ویژگی ای که در مورد Sygic می توان گفت آن است که این اپلیکیشن از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین است و نقشه‌هایی با کیفیت بالای TomTom را ارائه می‌دهد.نقشه‌های آفلاین، مسیریابی با صوت، هشدارهای ترافیکی و دوربین‌های سرعت، نقاط دیدنی و اطلاعات جاده‌ای از امکانات قابل تامل این اپلیکیشن هستند.

دسترسی: رایگان (با امکانات پرداختی اضافی) برای کاربران iOS و Android.

OsmAnd -9 ( آفلاین )

 OsmAnd بر پایه داده‌های OpenStreetMap ساخته شده و یکی از اپلیکیشن‌های مسیریابی منبع‌باز و بسیار دقیق است.از امکانات این اپلیکیشن می توان به نقشه‌های آفلاین، مسیریابی برای خودرو، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اطلاعات ترافیکی (در حالت آنلاین)، جستجوی مکان‌ها اشاره کرد.

دسترسی: رایگان (با امکانات پرداختی اضافی) برای کاربران iOS و Android.

Navmii -10 ( آفلاین )

  Navmii یک اپلیکیشن مسیریابی آفلاین است که از نقشه‌های OpenStreetMap استفاده می‌کند و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. از امکانات آن می توان به نقشه‌های آفلاین، مسیریابی با صوت، اطلاعات ترافیکی (در حالت آنلاین)، جستجوی مکان‌ها و امتیازدهی رانندگی اشاره کرد.

دسترسی: رایگان برای کاربران iOS و Android.

 

 

سخن پایانی

ترکیه با داشتن مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مسیریابی متنوع آنلاین و آفلاین، امکانات مناسبی را برای مسافران و کاربران محلی فراهم می‌کند. از اپلیکیشن‌های جهانی مانند Google Maps و Yandex.Maps گرفته تا اپلیکیشن‌های محلی مانند BiTaksi و Getir، هر یک از این برنامه‌ها با امکانات خاص خود می‌توانند تجربه‌ای راحت و بی‌دردسر از مسیریابی و حمل‌ونقل را به کاربران ارائه دهند. با توجه به نیازها و شرایط خاص خود، می‌توانید یکی یا چند تا از این اپلیکیشن‌ها را برای مسیریابی در ترکیه انتخاب کنید. همچنین اپلیکیشن‌های مسیریابی آفلاین نیز با امکانات خاص خود می‌توانند تجربه سفر در ترکیه در شرایط بدون اینترنت را آسان‌تر و راحت‌تر کنند. بسته به نیازها و ترجیحات خود، می‌توانید یکی یا چند تا از این اپلیکیشن‌ها را برای مسیریابی در ترکیه انتخاب کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.



در صورتی که نیاز به اجاره خودرو در شهرهای ترکیه داشتید می توانید از بخش اجاره خودرو در ترکیه شهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین ماشین مورد نظر خود را با گارانتی کمترین قیمت رزرو نمایید.

 



منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر