شماره مجوز: 1301550312311

اجاره ماشین در فرودگاه کیش

ادمین ۱
2 سال پیش
519 بازدید
0 0
برای اینکه شما برای لذت بردن از جاذبه های متنوع و شگفت انگیز کیش و همچنین تجربه رانندگی با خودروهای لوکس و خارجی این جزیره قطعا به اجاره ماشین نیاز پیدا خواهید کرد. احتمالا تجربه رانندگی با فورد موستانگ، پورشه پانامرا و یا سایر خودروهای پرشتاب دنیا براحتی در شهر شما فراهم نباشد پس به شما توصیه می کنیم که این فرصت را از دست ندهید.

ولی گذشته از میزان بودجه که کلاس خودروی شما را مشخص می کند، روشی که برای اجاره کردن ماشین مورد نظرتان انتخاب می کنید نیز بسیار حائز اهمیت است.

شما می توانید پس از رسیدن به فرودگاه کیش و انتقال به هتل محل اقامت و پس از کلی معطلی و پرس و جو ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید که روش جذابی به نظر نمی رسد.

یا اینکه می توانید به محض رسیدن به فرودگاه و از غرفه رنتیفا که بزرگترین بانک ماشین های اجاره ای کیش را در اختیار دارد، ماشین مورد نظر خود را بدون هیچ هزینه اضافی تحویل بگیرید و با خیالی راحت و آسوده گشت و گذار در جزیره کیش را آغاز کنید.

مزیت دیگری که این روش اجاره ماشین برای شما به همراه دارد ایمنی بیشتر شما در این روزهایی کرونایی است . تمام خودروهای موجود در رنتیفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کامل به مشتریان تحویل داده می شوند.

شما برای اجاره ماشین در فرودگاه کیش از غرفه رنتیفا فقط باید مدارک زیر را همراه داشته باشید.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش پیچیدگی چندانی ندارد وکافیست یک سری مدارک که شامل کارت شناسایی، گواهینامه معتبر رانندگی، وجه نقد ویا چک و سند معتبر جهت ودیعه را آماده کرده باشید. تا در بدو ورود به جزیره و در محل فرودگاه کیش با ارائه مدارک لازم ماشین مورد نظر خود را تحویل بگیرید و سفر رویایی خود رو آغاز کنید. ولی مزیت انتخاب این روش اجاره ماشین به این مورد ختم نمی شود.

در ادامه به برخی مزیت های اجاره خودرو از غرفه رنتیفا در فرودگاه کیش اشاره خواهیم کرد.

مزایای اجاره ماشین از غرفه رنتیفا در فرودگاه کیش

اولین و مهم ترین مزیت اجاره خودرو از رنتیفا در فرودگاه کیش به صرفه بودن این روش اجاره ماشین است. زیرا شما از بدو ورود وسیله شخصی خود را در اختیار دارید و لازم نیست هزینه اضافی برای جا به جایی متقبل شوید. و حتی موقع برگشت نیز ماشین اجاره ای را در فرودگاه تحویل داده و با خیالی آسوده به سفر خود خاتمه می دهید.

رنتیفا بدون واسطه با بهترین شرکت های اجاره خودرو همکاری می کند و با اجاره ماشین از این موسسه می توانید از مناسب ترین تخفیف ها بهره مند شوید. رنتیفا بر خلاف دیگر موسسات اجاره خودرو از شما چک و یا مبالغ سنگین وثیقه دریافت نمیکند و شما با مبلغ مناسبی می توانید ماشین دلخواه خود را اجاره کنید.

شما حتی می تواند با استفاده از سامانه هوشمند رنتیفا ماشین مورد نظر خود را قبل از سفر و در شهر خود انتخاب کنید تا در فرودگاه کیش تحویل بگیرید.

در صورت ایجاد نقص فنی در خودرو، کارشناسان متعهد رنتیفا تمام کوشش خود را برای رفع مشکل به کار خواهند بست و در صورت بر طرف نشدن مشکل، در کوتاهترین زمان اقدام به تعویض خودرو خواهند نمود.

در رنتیفا هیچگونه محدودیت زمانی برای اجاره ماشین وجود ندارد و شما می توانید خودرو را حتی بمدت یک روز اجاره کنید.

با انتخاب رنتیفا دیگر نگران باز پس گرفتن وثیقه و سایر تعهدات در صورت خراب شدن خودرو نخواهید بود چراکه رنتیفا به عنوان اولین موسسه دانش بنیان اجاره خودرو تمام مجوزهای لازم را با بالاترین استاندارد کسب کرده و با رعایت کامل اصول مشتری مداری تمامی موارد را پشتیبانی می کند.

پس وعده دیدار ما غرفه رنتیفا در فرودگاه کیش..

منبع: رنتیفا
ارسال نظر