شماره مجوز: 1301550312311

قیمت اجاره لامبورگینی در کیش

ادمین ۱
2 سال پیش
1,068 بازدید
0 0
قیمت اجاره لامبورگینی در کیش در ایام عادی و روزهای پیک متفاوت است. اجاره لامبورگینی در کیش معمولا به صرفه نیست زیرا کوچکترین آسیب به خودرو ممکن است میلیون‌ها تومان خسارت روی دست شما بگذارد.

اولین بار در مارس بود که لامبورگینی آزمایش های جاده ای نسخه ای خاص از هوراکان را شروع کرد. این خودرو با نام کامل هوراکان Super Trofeo Omologata یا STO رونمایی شده است.

«هوراکان STO 2021» دارای مجموعه‌ی گسترده‌ای از بهبودهاست که ابرخودروی کودک لامبورگینی هوراکان را به یک سلاح قدرتمند متمرکز بر جاده‌ها تبدیل می‌کند، در حالی که همچنان رانندگی با آن در جاده‌ها مجاز خواهد بود. وزن این خودرو به لطف استفاده از فیبر کربن برای بیش از ۷۵ درصد بدنه، ۴۳ کیلوگرم کمتر از پرفورمانته است.

در قسمت عقب، شاهد قرارگیری سپر عریضی هستیم که اکنون می توانند لاستیک های بزرگ تری را در خود جای دهند. در دو سمت سپر دو خروجی هوا طراحی شده است تا به همراه دیفیوزر زیر سپر، آیرودینامیک بهتری را به خودرو هدیه دهند. به طور دقیق تر، با در نظر گرفتن باله عقب تنظیم شونده و اسکوپ هوای روی سقف، بهره وری آیرودینامیکی هوراکان STO نسبت به پرفورمانته ۳۷ درصد و نیروی داون فورس تولیدی به میزان ۵۳ درصد افزایش یافته است.

مشخصات اصلی و کلی این خودرو:


    موتور:5204 سی سی
    10 سیلندر
    جعبه دنده:7 سرعته دوکلاچه
    ساختار:تمام چرخ محرک
    توان:603 اسب بخار
    گشتاور:560 نیوتن متر
    شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر:  2/3 ثانیه
    بیشینه سرعت:325 کیلومتر بر ساعت

هوراکان نیز همانند گالاردو نام یکی از گاوهای جنگی اسپانیایی می باشد و به نظر می رسد که طرفداران لامبورگینی با ابن نام بهتر از آونتادور ارتباط برقرار کرده اند! البته از نقطه نظر طراحی نیز بزرگتر شدن لامبورگینی جدید جذابیت بیشتری به هوراکان داده است. طبق اعلام کمپانی لامبورگینی این مدل 610 اسب بخاری برای اولین بار در نیمه دوم سال 2014 به دست خریداران خواهد رسید. در واقع این خریداران، کسانی هستند که صدای موتور ده سیلندر هوراکان را به سوپرماشین های کمپانی فراری ترجیح داده اند.

برای دیدن قیمت جاره لامبورگینی در کیش به لیست اجاره ماشین در کیش مراجعه نمایید.

https://rentifa.com/rent/car

منبع: رنتیفا
ارسال نظر