شماره مجوز: 1301550312311

اجاره خودرو با راننده در استانبول ترکیه + مزایا

نیلوفر طاهری
2 ماه پیش
79 بازدید
0 0
اجاره خودرو با راننده یکی از امکانات رفاهی است که امروزه تقاضای بسیاری در اکثر شهرها به خصوص در استانبول ترکیه دارد. با توجه به ازدیاد کارهای اینترنتی و شغل های فری لنسر، تمایل به سفر بیشتر شده است. یک خودرو ی راحت و مدرن در کنار راننده ای حرفه ای و متعهد می تواند برای شما و خانواده و یا دوستانتان یک سفر لذت بخش و ایمن را فراهم کند که هم در طول سفر به کارهای شخصی خود برسید و هم در کنار خانواده از مسیر سفر و بودن در مکان های مختلف بهره مند شوید.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده یکی از امکانات رفاهی است که امروزه تقاضای بسیاری در اکثر شهرها به خصوص در استانبول ترکیه دارد. با توجه به ازدیاد کارهای اینترنتی و شغل های فری لنسر، تمایل به سفر بیشتر شده است. یک خودرو ی راحت و مدرن در کنار راننده ای حرفه ای و متعهد می تواند برای شما و خانواده و یا دوستانتان یک سفر لذت بخش و ایمن را فراهم کند که هم در طول سفر به کارهای شخصی خود برسید و هم در کنار خانواده از مسیر سفر و بودن در مکان های مختلف بهره مند شوید.

اجاره خودرو با راننده در مسافرت های کوتاه مدت، حضور در یک مراسم تشریفاتی، رفت و برگشت به محل کار و یا حتی به عنوان یک ترنسفر فرودگاهی می تواند امکانی راحت و بی نظیر برایتان باشد. اجاره خودروهای لوکس و لاکچری و یا ون های بزرگ مسافرتی به همراه راننده از شرکت های معتبر آسودگی خیال را برایتان فراهم می کند.کافی است تنها با ارائه چند مدرک خودروی مورد نظرتان را رنت کرده و با خیال آسوده به امور شخصی و روزمره خود بپردازید و خیالتان از مقصد راحت باشد.

مزایای اجاره خودرو با راننده

داشتن ماشین شخصی در سفر فواید بسیاری دارد. و بسیاری از افراد ترجیح دهند که برای سفر و گشت و گذار از ماشین شخصی استفاده کنند و وقت خود را در حمل و نقل عمومی شهرها و میان شهرها به هدر ندهند. در سفرهای داخلی و به خصوص برون مرزی به علت پراکندگی جاذبه های گردشگری و طولانی بودن مسیرها و البته هزینه های بالای تاکسی و شلوغی حمل و نقل عمومی و شرایط آب و هوایی متغیر، اجاره ماشین از ضروریات است. کرایه خودرو می تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. اجاره خودرو با راننده راحت و ایمنی و سفر را دوچندان می کند. شما می توانید بدون هیچ استرس و نگرانی از سفر خود لذت ببرید. بی شک شما مسلط به مسیرها و خیابان ها نیستید و در اکثر شهرها به خصوص استانبول، دبی و غیره..گاها عبور از بسیاری از مسیرها، گذرها و پل ها عوارضی بسیاری به همراه دارد. راننده کاربلد و مسلط می تواند شما را از میان برها و بزرگراه ها در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مقصد برساند.  

لذت تماشای زیبایی های مسیر با اجاره خودرو با راننده

اولین مزیت آن است که مجبور نیستید ماشین را خودتان برانید پس می توانید با خیال راحت از زیبایی های مشیر لذت ببرید. دیدن خیابان ها و بناهای تاریخی و یا مدرن شهری و آشنایی با فرهنگ و رسوم زندگی تنها با یک نگاه امکان پذیر می شود. می توانید از تماشای مناظر اطراف،جاده‌ها، کوه‌ها و جنگل‌ها و دریاچه ها در مسیرتان کاملاً کیف کنید و با خیال راحت عکاسی کنید. صحبت بحث با همسران و خوردن و نوشیدن در مسیر با خیال راحت برایتان امکان پذیر می شود. مخصوصا کسانی که حال و هوای نوشیدن چای و قهوه در جاده را بسیار دوست می دارند.

فرار از رانندگی در مسیرهای پرترافیک و انجام کار در طول مسیر

گاهی برای رفتن به شرکت و ماندن در ترافیک نیاز به انگیزه ای قوی دارید. با اجاره خودرو با راننده این امکان برایتان میسر می شود تا در طول مسیر به امور شخصی و کاری خود بپردازید، و یا با مطالعه کتاب و مجلاتی که فرصت مطالعه شان را در طول روز ندارید، اطلاعات خود را بروز کنید و یا حتی با چرتی کوتاه در مسیربا انرژی مضاعف در محیط اداری و یا جلسات کاری خود حاضر شوید.

رانندگان متخصص

یکی از مزیت های بزرگ اجاره ماشین با راننده این است که رانندگانی که یک شرکت اجاره خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند، در حرفه خود متخصص هستند و می‌دانند که چگونه ماشین را در خیابان ها و بزرگراه‌ها و کوچه های باریک بدون این‌که در معرض تصادف قرار گیرند، برانند. در ضمن آن‌ها اطلاعات کافی در مورد نحوه تعمیر خودرو دارند. و اگر ماشین با مشکلی مواجه شود نیازی نیست که شما به صورت طولانی مدت در انتظار رسیدن یک مکانیک وقت خود را هدر دهید. آنها مشکل را حل می کنند.رانندگان محلی معمولا مکانیکی های سطح شهر و جاده را می شناسند و راحت تر از شما به آنها دسترسی خواهند داشت و در کوتاه ترین زمان مسئله را حل می کنند.

شناختن مسیرهای درست توسط راننده

شرکت های اجاره خودرو معمولا رانندگانی حرفه ای و کاربلد را استخدام می کنند. کسانی که دانش کاملی در مورد مسیرها و راه ها دارد . همانطور که می دانید در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا به خصوص استانبول و دبی و ... عبور از بسیاری از گذرها و پل ها و بزرگراه ها نیاز به پرداخت عوارضی دارد. رانندگان حرفه ای با این عوارضی ها آشنا هستند و می توانند شما را در جریان این موضوع قرار دهند و انتخاب های متعددی پیش روی شما بگذارند. امنیت مسیرها و محله ها هم بسیار مهم است. و رانندگان بومی و محلی و یا کاربلد به همه این موارد مهم تسلط دارند و اطلاعات کافی در مورد مکان های دیدنی شهر و اطراف آن را نیز دارند و می توانند ایمنی سفر شما را فراهم کنند. و شما را با امنیت کامل و سالم به مقصد برسانند.

ایمنی خودرو

مراقبت از خودرویی که اجاره کرده اید شاید یکی از دغدغه های شما باشد. یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو با راننده، ایمنی خودرو است، چرا که راننده، خودرو را تنها نمی‌گذارد و همیشه در داخل یا نزدیک آن می‌ماند تا مراقب ماشینی که اجاره کرده‌اید، باشد. این امر از هر گونه صدمه و آسیب یا سرقت خودرو جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که داشتن یک راننده هنگام رفتن به مسافرت‌های کوتاه و یا طولانی همیشه گزینه مناسبی است.

ایمنی مسافران

سفر به یک کشور جدید همیشه چالش های خود را دارد. اگر شما برای اولین بار به یک کشور سفر کنید، مخصوصا اگر با خانواده به سفر بروید، بی شک تامین امنیت همراهانتان از الویت های شماست. اینکه خاطره یا خوش برایشان فراهم کنید. اجاره‌کردن خودرو با راننده این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از سرقت و کلاهبرداری در امان باشید. و حضور یک راننده حرفه ای در طول سفر امکان تصادف جاده یا را به حداقل ممکن می رساند.

 

شرایط تحویل خودرو با راننده در رنتیفا

شما برای اجاره خودرو با راننده در ابتدا باید فرم رزرو خودرو را تکمیل و درخواستتان را ارسال می کنید. اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کرایه خودرو با راننده یا بدون راننده است. برای پرکردن فرم باید شهرتان را تعیین کنید و بعد مکانی را که قصد دارید خودرو را در آن‌جا تحویل بگیرید، مشخص کنید؛ مثلا این مکان می‌تواند فرودگاه، هتل و یا شرکت باشد. بعد از انتخاب مکان، نوبت به انتخاب تاریخ و ساعت دریافت و تحویل خودرو می‌رسد. بعد از ثبت درخواست و قبل از پرداخت مبلغ مشاوران رنتیفا با شما تماس گرفته و هماهنگی ها لازم را انجام می دهند. بعد از اطمینان از موجودی خودرو، رزرو شما ثبت می شود و برایتان ووچر صادر می گردد. از لحظه ثبت رزرو تا پایان سفر، پشتیبانی رنتیفا به صورت 24 ساعته همراه شما خواهد بود.

اجاره ماشین لوکس و لاکچری و تشریفاتی با راننده

قرارهای کاری یکی از مهم ترین بخش های زندگی است. هر فردی با توجه به موقعیت کاری خودرو در تلاش است تا در مکار و حرفه ی خود ارتقا بیاید. حاضر شدن دریک مکان اداری و کاری و یا حتی در جمع دوستان و حضور در یک پارتی با ظاهری آراسته و خودروی ای لاکچری می تواند به خاص بودن شما کمک کند. حتی شاید رقم قراردادتان را دوبرابر افزایش دهد. با اجاره خودروهای لوکس با راننده خیالتان از مسیر و مقصد آسوده است و می توانید در طول راه به اهداف و برنامه هایتان بیاندیشید و گفتمان های خود را مرور کنید و نقشه کار پیش رویتان را در ذهن و یا روی کاغذ به تکرار بررسی کنید. خریداری ماشین های لوکس برای همه امکان پذیر نیست و شاید اصلا مقرون به صرفه نباشد چرا که استفاده مکرر و روزمره ندارند. اما رنت خودروی لاکچری در برخی موارد می تواند به شما در کسب و کار کمک کند و بسیار سودمند باشد و یا لذت حضور در یک میهمانی را برایتان دوچندان کند. جلسات کاری، قرارهای مهم و تشریفات اداری با اجاره خودرو به همراه راننده برایتان سهل می شود.

مزایا:

-      اجاره یک خودرو با استخدام یک راننده می تواند حس لوکس بودن و پختگی را به هر رویداد، مراسم و تشریفاتی اضافه کند. در همین حال حضور راننده می تواند به مهمان ها احساس خاص بودن را ببخشد.

-      آرامش بیشتر با حضور یک راننده حرفه ای در خودرو می تواند این اطمینان را حاصل کند که که سفر شما به رویدادها، مراسم و تشریفات بدون دردسر انجام پذیرد.

-      اجاره خودرو تشریفاتی و لوکس با راننده می تواند گزینه عملی تری برای جابجایی گروهی برای کار، خانواده و دوستان باشد. به جای اجاره چندین خودرو و یا درخواست چندین تاکسی یا استفاده از حمل و نقل عمومی، اجاره یک خودرو با راننده می تواند به جابجایی افراد حاضر در یک تشریفات و یا مراسم کمک شایانی کند. این کار می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شود.

-      خاطرات خوب در مکان های خوب اتفاق می افتد. بی شک حضور در یک خودروی تشریفاتی تجربه ای بکر و ماندگار به شما می دهد. تجربه ای که تلاش شما را برای رسیدن به بهترین ها دوچندان می کند. لذتی که به تکرارش نیازمند می شوید.  

اجاره ماشین تشریفاتی، لوکس و یا لاکچری با راننده یک گزینه فوق العاده و به یادماندنی برای راحتی بیشتر است.

 

اجاره خودرو با راننده در استانبول:

اجاره خودرو با راننده در استانبول می تواند یک انتخاب عالی و بی دردسر برای شما باشد. با توجه به بزرگی شهر استانبول که در واقع همه از آن به عنوان استان استانبول یاد می کنند و تعدد خیابان ها و گذرها و کوچه ها و پراکندگی مکان های تفریحی و گردشگری، استخدام یک راننده کاربلد و حرفه ای که به زبان بومی صحبت می کند و با راه ها و مسیرها آشنایی دارد می تواند یک امتیاز ویژه به حساب آید. البته رانندگان بومی استانبول با زبان انگلیسی هم آشنایی دارند و می توانند به شما در برنامه ریزی سفر کمک شایانی کنند. استانبول به کوچه و خیابان های شیب دارش معروف است. به گذرگاه های متعدد و فراوانش که اگر یکی از آنها را به اشتباه رد کنید ممکن از سوی دیگر استانبول سردرآورید. و وقت خود را به هدر دهید. رانندگان متخصص رنتیفا در استانبول این مشخصه را دارند که در ابتدا به فکر آسودگی خیال و راحتی شما هستند و در اسرع وقت و از مسیرهای درست، شما را ایمن به مقصد می رسانند.

مشخصات رانندگان خودروهای رنتیفا در استانبول:

-      راننده‌های رنتیفا همگی گواهینامه رانندگی معتبر داشته و با کسب چندین سال تجربه رانندگی، بسیار ماهر، کاربلد و مجرب و حرفه ای در شغل خود هستند.

-      تمامی راننده‌های شرکت اجاره خودرو رنتیفا تست‌های بینایی و سلامت را پشت سر می‌گذارند و از نظر بدنی و بینایی در سلامت کامل می‌باشند.

-      در صورت نیاز راننده مسلط به زبان‌های خارجی برای ارتباط بهتر با مهمان‌های بین‌المللی در رنتیفا حضور دارند و می توانید هماهنگ کنید.

-      راننده مجهز به جدیدترین تجهیزات مکان‌یابی برای یافتن مسیرهای کم ترافیک می‌باشد. 

 قیمت و هزینه اجاره خودرو با راننده در رنتیفا

 قیمت کرایه ماشین با راننده بستگی به عوامل مختلفی از جمله مدل وسیله نقلیه، مدت زمان اجاره و مکان دارد.خودروهای لوکس و لاکچری به نسبت خودروهای سدان و یا ون از قیمت بالاتری برخوردارند چرا که استانداردهای بیشتری دارند و از تجهیزات و امکانات کافی برخوردارند. خرید و نگهداری خودروهای لوکس گران است .و اکثر آنها امکانات اضافی برای راحتی و حتی سرگرمی دارند. از سویی هرچه زمان بیشتری به خودرو و راننده احتیاج داشته باشید، گرانتر خواهد بود. البته در رنتیفا با تعدد روزها تخفیف های ویژه ای برای رنت خودرو در هر مدل و سبکی اتخاذ می شود. در برخی از کشورها ممکن است هزینه های بالاتری در ارتباط با صدور گواهینامه و بیمه رانندگان داشته باشند که می تواند بر قیمت اجاره خودرو با راننده تأثیر بگذارد.

به طور کلی قیمت اجاره خودرو با راننده بسته به عواملی که در بالا ذکر شد می تواند متغیر باشد. هنگام مقایسه قیمت ها، مهم است که به هزینه های اضافی و سطح خدمات ارائه شده توسط راننده و خودرو را در نظر بگیرید. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین ارزش را برای پول خود و یک سفر امن و راحت به دست می آورید.

اجاره خودرو با راننده یک گزینه ایده آل برای شرکت‌ها

اجاره خودرو با راننده خدماتی است که می‌تواند برای شرکت‌ها در هر اندازه‌ای بسیار مفید و کاربردی باشد. برای سفرهای کاری، فستیوال ها، جشنواره ها و رویدادهای شرکتی یا ترانسفر فرودگاهی، داشتن یک راننده قابل اعتماد به همراه خودرویی لوکس در اختیار شما می‌تواند تفاوت قابل توجهی در موفقیت شرکت ایجاد کند. یکی از اتفاقات خوب برای شرکت ها صرفه جویی در وقت و هزینه با کرایه ماشین در اختیار به همراه راننده است.

شرکت‌ها می‌توانند از دردسر اجاره ماشین برای کارمندان، رانندگی در خیابان‌های ناآشنا و یافتن پارکینگ جلوگیری کنند. راننده ای حرفه ای که منطقه را به خوبی می شناسد و با شرایط جاده ها آشنایی دارد می تواند یک گزینه مناسب برای شرکت باشد. امکانی که به کارمندان اجازه می دهد تا روی کار خود تمرکز کنند یا در طول رفت و آمد خود استراحت کنند که منجر به افزایش بهره وری و رضایت شغلی می‌شود.

شرکت‌ها می‌توانند خودروهای خود را متناسب با نیازهای خاص خود، از جمله نوع وسیله نقلیه، تعداد مسافران و طول دوره اجاره، سفارش دهند و نگران تدارکات حمل و نقل در شرکت نباشند.

یکی دیگر از مزیت های اجاره ماشین با راننده آن است که می‌تواند وجهه حرفه‌ای شرکت را ارتقا دهد. یک وسیله نقلیه لاکچری و لوکس و مدرن به همراه یک راننده مودب و کاربلد و حرفه‌ای می‌تواند تأثیر بسیارمثبتی بر مشتریان و شرکای تجاری بگذارد. اجاره خودرو شرکتی با راننده می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار شرکت کمک شایانی کند و تاثیر مثبتی در اذهان ایجاد نماید که منجر به افزایش فرصت های تجاری و درآمدی شود.

راحتی، انعطاف پذیری، مقرون به صرفه بودن، حرفه‌ای بودن راننده و آرامش خاطر از مزایای اجاره خودرو با راننده برای شرکت‌هاست که تمامی آنها می تواند به موفقیت یک شرکت کمک کند.شرکت ها می توانند با اجاره ماشین با راننده از تجربه ی خارق العاده ای بهره مند شوند.

 

ترنسفر فرودگاهی

شما اگر قصد اجاره خودرو در فرودگاه را ندارید می توانید از خدمات ترنسفر فرودگاهی رنتیفا استفاده کنید. این ترنسفر با خودروهای VIP مرسدس بنز، خدمات خود را ارائه می دهند. شما می توانید برای عزیمت از فرودگاه به هتل و بالعکس از خدمات ترنسفر VIPرنتیفا بهره مند شوید و سفری راحت و ایمن را تجربه کنید.


سخن پایانی:

اجاره خودرو با راننده یک تجربه لذت‌بخش و راحت و بی تکرار را برای سفرهای شما به وجود می‌آورد. با خدمات رنت خودرو به همراه راننده شما لحظاتی را تجربه می کنید که در گذشته از کنارشان رد شده بودید و درگیر رانندگی و یا شلوغی حمل و نقل بودید. با کرایه ماشین با راننده بهترین خاطره ها را ثبت کنید و در آسودگی و آرامش به سر ببرید. به قول گفتنی، تنها مقصد مهم نیست، مسیر هم اهمیت دارد.


برای اجاره خودرو با راننده اینجا کلیک کنید.

برای رزرو خدمات ترنسفر فرودگاهی اینجا کلیک کنید

 

 


منبع: تحریریه
ارسال نظر