شماره مجوز: 1301550312311

اجاره جدیدترین پژو 9 نفره در استانبول

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
160 بازدید
0 0
سفر با خانواده همیشه دلچسب و پر از خاطرات شیرین است. اجاره خودروی مسافرتی هم یک انتخاب مهم هنگام سفر خانوادگی است. چرا که لحظات دورهمی در خودرو و در طول سفر هم خاطره ساز است و بنابراین باید در انتخاب خودروی خود دقت کنید و در کنار طراحی زیبای آن به فکر امنیت و ایمنی ماشین اجاره ای خود باشید. در این مقاله ما یکی از بهترین و پر طرفدارترین و ایمن ترین خودروی مسافرتی در استانبول را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید


پژو اکسپرت Traveler ( مسافرتی ) یک خودروی چند منظوره است که جهت حمل مسافر، تجهیزات بار توسط شرکت پژو در سال 2016 رونمایی شد ولی مدل 2022 این خودرو که مورد بحث ما است بهبود های زیادی را نسبت به مدل اولیه در خود می بیند.

پژو تراولر یکسال قبل از رونمایی توسط مؤسسه یورو انکپ مورد تست تصادف قرار گرفت و موفق شد ۵ ستاره ایمنی را کسب کند، ۹۱ ٪ در بخش ایمنی کودکان، ۸۷٪ ایمنی برای سرنشینان، ۶۴٪ عابرین پیاده و ۷۸٪ در بخش ایمنی خودرو قبل از تصادف.

این خودرو با طول 5308 و عرض 1920 و ارتفاع 1940 سانتیمتری خود چندان کوچک به نظر نمی رسد و با طرح زیبای دماغه خود بسیار با ابهت می نماید.

ظرافت ها و زیبایی های این پژو با وجود عظیم الجثه بودن قابل چشم پوشی نیست. سفر با پژو تراولر برای شما و خانواده تان آسایش خیال، راحتی و امنیت به همراه می آورد. می توانید تا ساعت ها از سواری پژو تراولر پرمیوم لوکس و لاکچری لذت ببرید. فضای داخلی این پژو بزرگ و گسترده است و به راحتی 9 نفر را در خود جای می دهد و عملکرد بسیار بالایی دارد. و مناسب سفرهای کاری و تفریحی است. این پژو با ویژگی های مدرن خود دارای طراحی جادار و مدولار است. حجم فضای بار این خودرو تا 1060 لیتر گنجایش دارد. که با جابه‌جایی صندلی ها بیشتر هم می شود.

این پژو دارای جزییات قابل توجهی است. سبک طراحی فضای داخلی سالهای اخیر پژو که با نام i-Cockpit می شناسیم و در سالهای اخیر در محصولات خود به کار برده، در این خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و همه ادوات و مانیتور و هداپ دیسپلی خودرو به شکلی چیدمان شده‌اند که راننده در راحت ترین حالت ممکن و بدون تغییر زاویه نگاه خود نسبت به جاده به آنها دسترسی داشته باشد.

 ظرافت ساده و کارآمدی را در جزئیات این خودرو می بینیم که حس خوبی را از طریق مواد با کیفیت بالا و تجهیزات نوآورانه به شما ارائه می دهد. صندلیهای ارگونومیک این پژو برای سفرهای طولانی طراحی شده است.

پیشرانه اکونومیک Blue HDi دیزلی این خودرو راندمان بسیار بالایی را با حجم 1.6 تا 2.0 لیتری و مصرف بهینه سوخت فراهم می کند. این پیشرانه با بهره گیری از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز به تکنولوژی نوآورانه quickshift برای کنترل نرم تر و تعویض سریعتر دنده کاملا مناسب یک خودروی مسافرتی است.

در فضای کابین امکاناتی همچون سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از مسیریاب ماهواره‌ای سه‌بعدی TomTom، هداپ دیسپلی، دکمه الکترونیکی تعویض دنده، ترمز پارک برقی و انتخابگر حالت رانندگی برای سه حالت اکو، نرمال و پاور به چشم می خورد. و می‌توان حالت رانندگی را بر روی مسیرهای برفی، شنی و همه جا رو نیز تنظیم کرد.


در کل پژو اکسپرت تراولر تمام آن چیزی را که یک خودروی مسافرتی نیاز دارد در خود جای داده. اگر شما قصد اجاره یک خودروی بزرگ را دارید که 8 تا 9 نفر به راحتی بتوانند در آن بنشینند و فضای کافی برای چمدان های خود نیز داشته باشند، این خودرو پیشنهاد ما به شماست.


برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره پژو اکسپرت 9 نفره و رزرو آنلاین این خودرو اینجا کلیک کنید.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر