شماره مجوز: 1301550312311

معرفی تویوتا کرولا هیبرید2022

نیلوفر طاهری
9 ماه پیش
516 بازدید
0 0
تویوتا کرولا هیبرید 2022 خودروی محبوبی است که علاوه بر ایمنی بالا و نرمی از مصرف سوخت بسیار پایینی برخوردار است و به همین دلیل انتخاب اول برای خرید و اجاره می باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا با ویژگی های این سدان اقتصادی و زیبا آشنا شوید.

تویوتا کرولا هیبرید خودروی زیبا و مقرون به صرفه ای که بی شک هر کس آرزوی داشتن آن را دارد ، سدانی که به دلیل مصرف سوخت فوق‌العاده‌اش ممتاز و متمایز است، با توجه به قیمت بالای سوخت در ترکیه ، شما برای صرفه جویی در هزینه ها حتماً به خودرویی فوق‌العاده کارآمد مانند تویوتا کرولا هیبرید نیاز دارید. مخصوصا اگر قرار باشد از این خودرو به عنوان خودروی رنت استفاده کنید، برای دوستاران تویوتا، کرولا هیبرید می تواند یک خودروی اجاره ای اکونومی هیجان انگیز و جذاب به حساب آید.طراحی داخلی ساده همراه با ویژگی های فراوان آن این خودرو را مقبول مخاطبان خود کرده است. 

کرولا هیبرید ۲۰۲۲ ویژگی‌های دوست‌داشتنی زیادی دارد. و همان طور که اشاره کردیم اولین و مهم‌ترین آن مصرف سوخت عالی اش است که در رانندگی در شهر و بزرگراه کمتر از ۴.5 لیتر در صد کیلومتر است

کرولا 2022 مجهز به مخزن بنزین 50 لیتری با میانگین مصرف 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. و با مخزن پر تا 1000 کیلومتر می تواند پیمایش داشته باشد که عدد فوق العاده ای محسوب می شود. از طرفی به دلیل جدید بودن خودرو و کم استهلاک بودن آن، هزینه های حاشیه ای دیگری نخواهید داشت.

با توجه به ساختار هیبریدی پیشرانه، می توان در هنگام رانندگی از تمام توان سیستم تهویه استفاده کرد و از آنجایی که شرایط شتابگیری تویوتا کرولا مقبول است و موتورهای الکتریکی کرولا قدرتمند، شما می توانید در سرعت های بسیار بالا به آهستگی تنها با الکترون ها شتاب بگیرید.

پیشرانه تویوتا کرولا نرم و عمدتاً بی‌صدا است و فقط زمانی که پدال گاز را زیاد فشار می‌دهید، صدای آن مشخص می‌شود. تست این خودرو به ما نشان می‌دهد که تویوتا کرولا هیبرید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به بیش از ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد؛ اما اگر حالت “PWR” را انتخاب کنید، دور موتور بالاتر می‌ماند و تا سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت به‌طور شگفت‌انگیزی سریع حرکت می کند. توصیه می‌شود از حالت Eco اجتناب کنید زیرا بیش از حد آرام و تنبل خواهد شد.

تویوتا کرولا هیبریدی 2022 علاوه بر کم مصرف بودن، نرم و بی صدا است. با استفاده از چرخ‌های کوچک (۱۵ اینچی!) و تنظیم فوق‌العاده سیستم تعلیق، حتی در بدترین خیابان‌های شهر نیز بی‌صدا و نرم حرکت می‌کند. صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ‌های جلو LED، کروز کنترل تطبیقی و رادار خطی و نقطه کور از آپشن‌های تیپ پایه هستند. در نسخه پریمیوم آپشن‌هایی نظیر روکش چرمی صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فرمان روکش چرمی و صندلی برقی ۸ حالته به لیست بالا اضافه می‌شود.

تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۲ از NHTSA امتیاز ایمنی کلی ۵ را دریافت کرد و پنج ستاره در تست تصادف جلو و جانبی و چهار ستاره در تست واژگونی کسب کرد. سازمان IIHS هم کرولا را انتخاب ایمنی برتر سال ۲۰۲۱ نامید زیرا در تمام تست‌های تصادف آژانس نمرات خوبی کسب کرد.ویژگی‌های ایمنی استاندارد شامل هشدار خروج از خط با کمک فرمان، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، ، کروز کنترل تطبیقی و نور بالا خودکار است.

همچنین، سدان تویوتا کرولا هیبریدی مانند پریوس از پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر و هیبریدی برای دستیابی به قدرت ۱۲۱ اسب بخار بهره می‌برد. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از طراحی ساده و زیبای تویوتا کرولا هیبرید نمی توان چشم پوشی کرد. تویوتا کرولا فضای داخلی قابل قبولی دارد و کیفیت متریال استفاده شده در کابین بسیار مناسب است و علاوه بر تاشو بودن صندلی‌های عقب، محفظه‌ای برای دسترسی به صندوق عقب دارد. البته تویوتا کرولا هیبریدی فضای صندوق عقب و فضای پای کمتری نسبت به رقیب هیبریدی جمع و جور خود یعنی هوندا سیویک ارائه می‌دهد ولی با این حال برای استفاده روزمره یک خانواده کاملا جوابگو است. کرولا هیبریدی ۲۰۲۲ خودروی مناسبی برای استفاده روزمره است و شتابی کافی و ظاهری بهتر از پریوس دارد

به طور کلی مشخصات ظاهری بیرونی و مشخصات داخلی تویوتا کرولا هیبرید 2022 به ترتیب زیر می باشد.

مشخصات ظاهری داخلی کرولا 2022

کم استهلاکی و سادگی تویوتا کرولا معروف است. بنابراین نمی توان انتظار آپشن های بسیار لوکس از این خودرو را داشت.

برخی آپشن های داخلی کرولا هیبرید به شرح زیر است:

فرمان برقی

دریچه های کولر عقب

تنظیم شیب فرمان

کامپیوتر سفر

چراغ مطالعه

استراحتگاه بازو مرکزی

قفل مرکزی

نمایش اطلاعات چندگانه

مشخصات ظاهری بیرونی کرولا 2022  به شرح زیر است:

چراغ های جلو هالوژن

پاور ویندوز (جلو و عقب)

لامپ عقب هالوژنی

مه شکن عقب

رینگ فولادی

دستگیره در (کرومی یا دارای رنگ متفاوت با بدنه)

آینه های برقی

مشخصات فنی کرولا 2022

نوع سوخت : بنزین

اسب بخار (اسب بخار): 121 اسب بخار

گشتاور (Nm) : 154 نیوتن متر

حجم موتور: 1.6 لیتر

تعداد سیلندر: 4

دیفرانسیل: خودروی محورجلو

ظرفیت مخزن سوخت (لیتر): 50

مصرف سوخت (L/100 Km) : 7.0

انتقال : CVT

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت): 190

ظرفیت صندلی: 5 نفره

شتاب صفر تا صد 11 ثانیه ای

آپشن ها کرولا 2022

کولر جلو AC

سیستم پخش MP3

دارای چند اسپیکر

کولر عقب دستی

یو اس بی

AUX

بلوتوث

سی دی پلیر

کروز کنترل تطبیقی

رادار نقطه کور

رادار خطی

سیستم تهویه اتوماتیک

دارای سیستم کنترل سراشیبی

ایموبلایزر

سنسور پارک (جلو و عقب)

دوربین عقب

کمربند ایمنی – فقط جلو

کنترل پایداری خودرو (VSC)

ABS (سیستم ترمز ضد قفل)

کیسه های هوا

دزدگیر ضد سرقت

ترمزهای دیسکی (فقط جلو)

سیستم ترمز EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز)


به طور کلی مهم ترین ویژگی های این سدان اقتصادی و محبوب بدین شرح است:

ایمن ترین خودروی سال 2021 به انتخاب موسسه IHS آمریکا

مصرف سوخت بسیار پایین چهار تا چهار ونیم لیتر در صد کیلومتر

سیستم تعلیق فوق العاده نرم و بیصدا

تهویه مطبوع اتوماتیک

کروز کنترل تطبیقی، رادار خطی و نقطه کور

صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی Apple carplay و Android Auto


تویوتا کرولا هیبرید 2022 را می توانید از صفحه اجاره تویوتا کرولا هیبرید در استانبول رنت کنید.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر