شماره مجوز: 1301550312311

تفریحات کیش برای خرید + معرفی کامل

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
349 بازدید
0 0
تفریحات متنوع و جذاب کیش این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خرید تفریحات کیش اوج لذت را در هیجان انگیزترین مقصد گردشگری ایران تجربه کنید.

جزیره کیش در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، با مناظر بکر و روح انگیز خود می تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان را رقم بزند. سواحل کیش آنقدر گوناگون هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. از سواحل شنی و آب های آرام گرفته تا سواحل سنگی با امواج خروشان و صخره های عظیم آن، تفریح و سرگرمی در کیش آنقدر متنوع و فراوان است که تجربه همه آنها شاید با یک بار سفر به جزیره کیش امکان پذیر نباشد ولی مسافران در مدتی محدود هم می توانند با هر نوع سلیقه ای که دارند از امکانات گردشگری و تفریحات مختلف آن بهره مند شوند وبالاترین حد آدرنالین را تجربه کنند. از ماهیگیری به هنگام غروب آفتاب تا قایق سواری در دل اقیانوس. از تفریحات آبی تا اجاره بروزترین و لوکس ترین خودروهای جزیره و گردش در شهر و بازدید از مراکز خرید با بهترین برندهای دنیا، لذت وصف نشدنی سفر به کیش و تماشای مناظر بکر آن به حدی است که بسیاری از گردشگران از آن به عنوان خاطره انگیزترین سفر خود یاد می کنند و توریست های بسیاری، زیبایی سواحل کیش را برابر با بهترین سواحل گردشگری در دنیا می دانند. پس چمدان را ببندید و برای یک بار هم که شده دل به دریا بزنید و خود را به خلیج زیبای فارس بسپارید. در این مطلب قصد داریم شما را با جذاب ترین تفریحات کیش آشنا کنیم.

اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش یکی از پرطرفدارترین تفریحات این جزیره مرجانی زیباست و اغلب گردشگرانی که وارد کیش می شوند در اولین گام خود، اقدام به اجاره خودور از طریق یکی از رنت کارهای موجود در جزیره می کنند. کیش گردی یکی از لذت بخش ترین تفریحات این جزیره مرجانی است و جالب آنکه بسیاری افراد، لذت بخش ترین تفریح کیش را، اجاره خودرو در کیش و ماشین سواری در خیابانهای عریض و زیبای آن می دانند. یک تفریح مقرون به صرفه، که هم هزینه های رفت و آمد شما در کیش را کاهش می دهد و هم به شما این امکان را می دهد تا از زمان خود بهترین استفاده را بکنید. رنتیفا این امکان را برای شما فراهم کرده که به ساده ترین شکل ممکن خودروی مورد علاقه خود را از میان صدها خودروی موجود در سامانه جامع اجاره خودرو کیش ( رنتیفا ) انتخاب و با ساده ترین روش اجاره کنید.

غواصی

گردشگران می توانند در عمق 4 تا 6 متر یا بیشتر از سطح دریا غواصی کنند، حتی اگر شنا بلد نباشند. در کلوپ های غواصی کیش، مربی های کارآزموده و حرفه ای حضور دارند که اصول اولیه را به شما آموزش داده وکمک می کنند تا با سفر به اعماق اقیانوس، لذت غواصی را برای یکبار هم شده تجربه کنید. ساحل دامون و ساحل اسکله تفریحی،ساحل سیمرغ و ساحل مرجان کلوپ های غواصی دارند که تجهیزات و لوازم مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. پس بدون نگرانی از حس بودن در اعماق اقیانوس لذت ببرید.

اسکوتر زیردریایی

قدبلندها بشتابند، تفریحی سالم وجذاب برای شما هم اکنون در جزیره رویایی کیش. اسکوترهای دریایی که در واقع نوعی غواصی مدرن به شمار می آید این امکان را به شما می دهد تا به اعماق آب های نیلگون خلیج فارس بروید و ماهی ها و مرجان ها وصدف ها را از نزدیک ببینید. این تفریح هیجان انگیز به خاطر ابعاد اسکوتر مناسب افراد با قد بالای 150 سانتی متر است. اسکله تفریحی کیش امکان غواصی با اسکوتر زیردریایی را برای گردشگران کیش فراهم کرده است.

شاتل سواری

شاتل سواری شاید مهیج ترین تفریح آبی جزیره کیش باشد. چرا که در این سرگرمی، سرعت، شتاب، و شیرجه به داخل آب حرف اول را می زند. یک تیوپ بزرگ به ظرفیت چهارنفربا هزینه ای بسیار کم برای این تفریح لازم است. البته لباس مخصوص از الزامات این سرگرمی است که به گردشگران داده می شود. در هنگام شاتل سواری می توانید هزینه ای اضافه پرداخت کنید تا هیجانات شما در وسط دریا را ثبت کنند.

چتر پاراسل

تماشای پرندگان دریایی، امواج خروشان و دورنمایی از ساختمان های سر به فلک کشیده جزیره با پاراسل امکان پذیر است. چتری شبیه به بالن به قایقی وصل می شود وبا صلاح ناخدا آرام ویا پر شتاب حرکت یم کند و شما می توانید پرواز را تجربه کنید. پاراسل معمولا در ارتفاع 50 تا 100 متری از سطح دریا حرکت بالا می رود. با تهیه بلیط پاراسل، حدود 45 دقیقه قایق سواری می کیند و 6 دقیقه در اسمان پرواز خواهید کرد. کودکان زیر ده سال با اجازه ناخدا می توانند سوار چتر پاراسل شوند. برای دین کشتی های بزرگ تجاری می توانید به ساحل دامون بروید. ساحل سیمرغ، ساحل مرجان و اسکله تفریحی کیش هم چتر پاراسل دارند. پاراسل پروازی است که حتی کسانی که از ارتفاع می ترسند هم می توانند تجربه کنند. چون این ورزشی آرام و با کمترین هیجان انجام می شود.

بنانا سواری

بنانا تفریح جذاب آبی دیگری است که بسیار هیجان انگیز است. شما به اتفاق خانواده و یا دوستان حداقل 4 تا 8 نفر سوار موزهای تیوپی جذابی می شوید و توسط قایق های تندرو روی سطح آب به مدت 15 دقیقه حرکت می کنید. این ورزش جذاب با چالش افتادن در آب همراه است. البته لباس و تجهیزات مورد نیاز قبل از سوار شدن در اختیار شما قرار می گیرد. پس اگر به دنبال بالا بردن آدرنالین تان هستید این ورزش را از دست ندهید.

فلای بورد

تجربه پرواز روی آب های جزیره کیش، و شیرجه زدن در اعماق آب شور تنها با فلای بورد امکان پذیر است. وسیله ای جالب که به جت اسکی متصل شده و با حرکات منحنی و فرز و حرکات نمایشی شما را هیجان زده خواهد کرد. این تجربه جذاب مناسب افرادی است که می توانند عکس العمل های سریعی در لحظات هیجانی روی آب داشته باشند. ساحل سیمرغ و اسکله تفریحی کیش مکان مناسبی برای تجربه این تفریح هیجان انگیز است.

جت اسکی

جت اسکی برای ساکنان شهرهای ساحلی بسیار آشناست. چرا که ورزش محبوب این مناطق به حساب می آید. تجربه مانور روی آب های خروشان با سرعت بالا هیجان غیر قابل وصفی دارد. هر جت اسکی می تواند دو نفر را حمل کند. البته افراد بالای 100 کیلوگرم بهتر است که به تنهایی سوار جت اسکی شوند. جت اسکی را می توانید دقایقی در جزیره زیبای کیش تجربه کنید.

پلاژهای تفریحی کیش

اگر اهل سرعت و هیجان نیستید و آرامش را ترجیح می دهید . پیشنهاد ما به شما پلاژهای تفریحی جزیره کیش است که در دو بخش مجزا پلاژ بانوان و پلاژ آقایان وجود دارد. شما می توانید آزادانه در مناطق ایمن دریا شنا کنید و در ساحل نقره ای آن آفتاب بگیرید و به موسیقی گوش دهید. این پلاژها مجهز به امکاناتی نظیر رختکن، دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غریق نجات، ماساژ، سرویس بهداشتی، بوفه خوراکی و غرفه های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی است. علاوه بر آن، زمین هندبال و والیبال و فوتبال ساحلی و تفریحات دریایی دیگر نیز از قبیل قایق بادبانی، غواصی و اسکی روی آب و ... در برخی پلاژها وجود دارند که می توانند لحظات خاطره انگیزی برای شما بسازند.

کشتی تفریحی

شب های کیش خالی از لطف نیست. تماشای دریا و درخشش ماه در بالای اقیانوس را در کشتی های تفریحی کیش می توانید تجربه کنید. برنامه های ویژه از قبیل، اجرای زنده موسیقی ، برنامه کمدی و جنگ های دو ساعته در عرشه کشتی جذابیت هایی هستند که در کنار خانواده می توانید از آن لذت ببرید. برنامه کشتی های تفریحی معمولا در شب اجرا می شوند.

تله کابین میکامال

تله کابین منحصر به فرد میکامال ، تجربه ای که در هیچ کجای دنیا مانندش را نخواهید داشت. میکامال اولین تله کابین ساحلی با بیش از 6 کیلومتر نوار ساحلی است که از اسکله بزرگ تفریحی گردشگری تا مرکز خرید میکامال کیش گسترده شده است و مسیر رفت و برگشتی دارد. ظرفیت هر کابین 8 نفر است و حدود 20 دقیقه زمان برای سفر با آن لحاظ شده است. پخش موسیقی محلی جنوب در کنار تماشای مناظر رویایی جزیره، خاطره ای فراموش نشدی را برایتان به همراه خواهد داشت.

جایروکوپتر

تماشای جزیره زیبای کیش از آسمان را می توانید با جایروکوپتر تجربه کنید. این هلیکوپترهای تفریحی برای پرواز دو نفر طراحی شده است. و گردشگران می توانند به مدت 10 دقیقه بر فراز جزیره پرواز کنند. دوستان عزیز گردشگر نباید بیش از صد کیلوگرم وزن داشته باشند. این تفریح جذاب و خارق العاده را می توانید در مرکز پروازهای تفریحی کیش و بلوار میرمهنا امتحان کنید. و پرواز تنها در ساعات روز امکان پذیر است. 

  پارک برفی پنگوئن

پارک برفی پنگوئن، مهیج ترین و تازه ترین تفریح جزیره کیش است. شبیه سازی اولین بارش برف در جزیره گرم و مرطوب جنوب ودر تابستان داغ، تجربه بی نظیری است که کمتر تفریحی در جزیره با آن برابری می کند. برف بازی، سورتمه سواری، تیوپ سواری و آیتم های جذاب و هیجان انگیز دیگری همچون پل معلق و زیپ لاین و سوینگ هم از امکانات این مجموعه است که در کنار تفریحاتی همچون تیراندازی و بیلیارد و صخره نوردی و گیم نت و .. مجموعه کاملی را برای گردشگران کیش فراهم کرده است. سر زدن به فروشگاه ها و کافی شاپ ها و فودکورت مجموعه نیز خایل از لطف نیست. پارک برفی پنگوئن به یکبار تجربه کردن می ارزد.

پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک کیش از جالب ترین و متفاوت ترین تجربه های گردشگری جزیره کیش می باشد. این مجموعه از سه پارک، ژوراسیک، مجیک پارک ودراگون پارک تشکیل شده است که بازدید از هر سه آنها با یک بلیط امکان پذیر است. در بخش ژوراسیک و دراگون پارک ، انواع دایناسورها و موجودات ماقبل تاریخ وجود دارند که با صداهای بازسازی شده حرکت می کنند و می توان آنها را لمس کرد. در بخش مجیک پارک، با خطای دید می توانید تصویرهای جالبی را در اتاق های آینه و اتاق وارونه ، اتاق بک و بک لایت مشاهده کنید.این مجموعه مخصوصا به والیدن توصیه می شود تا کودکان خود را با بخشی از تاریخ آشنا کنند.

سافاری

لذت صحرانوردی با سافاری در کیش امکان پذیر است. سوار ماشین های آفرود شده و با سرعت بسیار از مسیر پر فراز و نشیب شن ها می گذرید. البته به همراه راننده ای حرفه ای . شما می توانید در کنار ماشین سواری، آفرود سواری و موتور سواری را هم تجربه کنید. جالب اینجاست که این تفریح برای کودکان و نوجوانان هم لذت بخش و بی خطر است. پخش آهنگ های شاد، هیجان سافاری را چند برابر می کند. آخرین پذیرش سافاری در ساعات پایانی روز می باشد.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر