شماره مجوز: 1301550312311

عضو باشگاه مشتریان رنتیفا بشی، کیف پولت همیشه شارژه!

ادمین 2
8 ماه پیش
218 بازدید
0 0
شاید براتون جای سوال باشه که آخه چطوری؟ چطوری می تونم عضو باشگاه مشتریان رنتیفا بشم و کیف پولم همیشه پر باشه، اصلا باشگاه مشتریان چه جور جاییه و به چه دردی می خوره؟با ما همراه باشید تا به همه سوالات شما جواب بدیم..


عضو باشگاه مشتریان رنتیفا بشی، کیف پولت همیشه شارژه!


باشگاه مشتریان:

باشگاه مشتریان متشکل از گروهی مشتریان وفادار هست که که در ازای وفاداری و قانونمندی، تسهیلات و خدمات رایگان دریافت می کنند. شرط باشگاه، کیفیت بالای ارائه خدمات در مقابل رضایت مندی و وفاداری مشتریان است. باشگاه مشتریان را در واقع رابطه عمیق عاطفی و دوستانه طرفین می سازد. یعنی روابطی منطقی و دو سوئه بین ارائه دهنده خدمات و مشتری وجود دارد که برای هر دو طرف مزایای ارزشمندی خواهد داشت. عضو باشگاه مشتریان درواقع یک هم قبیله ای است. یک عضو از یک قبیله که همه به هم وفادارند . هم قبیله ای ( عضو باشگاه ) می تواند کمبودها و کاستی های صاحبان کسب و کار را زیر سوال ببرد و یا با پیشنهادهایش باعث بهینه تر شدن خدمات رسانی شود. در مقابل مشتری هم همچون یک هم قبیله ای باید به اعضا وفادار باشد و باشگاهش اولین گزینه انتخابی باشد. چرا که سالها با پیشنهادها و نظرات خود آن را توسعه بخشیده است. و با کسب اعتبار مالی در باشگاه مشتریان، خدمات راحت تر و با کیفیت تری را کسب می نماید. احساس صمیمیت دو طرفه در باشگاه مشتریان باعث ارتباط عمیق تر و ارائه خدمات بهتر می شود. و مشتری پس از آن دیگر همچون عضوی از خانواده ،با خیال راحت از دریافت خدمات عالی، آن را به دیگر اعضای خانواده و دوستان خود هم معرفی می کند تا خانواده به بزرگترین و گسترده ترین شکل ممکن خود برسد.

اعضای باشگاه مشتریان می دانند که رضایت مشتری در اولویت خدمات رسانی است بنابراین راحت تیم مورد علاقه خود را رها نمی کنند و چه بسا تا سالیان سال با آن همراه می شوند و از مشتری عادی به مشتری وفادار تبدیل می شوند و از خدمات و تسهیلات متنوع و رایگان بیشتری بهره مند می گردند. 

شاید هدف اولیه و بسیار مهم باشگاه مشتریان، افزایش سود و سهم در بازار باشد اما گردانندگان باشگاه مشتریان می دانند که قبل از هر چیزی، هدف اصلی رضایت مشتری و حفظ مشتری در بستر رقابتی سالم است. بنابراین در تلاش است تا فرصت های ارتباطی عمیق بین سازمان و مشتریان وفادار ایجاد کند. مزایای مناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان در اولویت برنامه باشگاه مشتریان قرار دارد و مزایا باید ارزش درک شده بالایی داشته باشند. قلب و روح باشگاه مشتریان آن چیزی است که به بهترین نحو ارائه می دهد و اثر بخشی فراوانی در تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل و وفادار دارد.

باشگاه مشتریان یک سازمان پیچیده شامل مدیریت باشگاه، شرکت‌های حامی، شرکت های ارائه دهنده خدمات، شرکای خارجی، شرکای مالی واعضای باشگاه است که مشتریان بیشتر در آرامش و به دور از دغدغه های باشگاه تنها از خدمات آن بهره مند می شوند. خدمات رایگانی که تنها در ازای وفاداری و صداقت خود دریافت می کنند.

باشگاه مشتریان رنتیفا:

باشگاه مشتریان رنتیفا از آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی افتتاح شد و پس از آن مشتریان عزیز رنتیفا با اولین رزرو آنلاین به طور اتوماتیک عضو باشگاه میشوند. باشگاه مشتریان رنتیفا مزایای جذابی دارد که در ادامه آنها را برایتان بازگو می کنیم:

1-  با هر رزرو آنلاین، بخشی از مبلغ پرداختی شما به کیف پول شما برمی گردد و برای رزرو های بعدی می توانید از آن استفاده کنید

2- با هر رزرو، شما اعتبار کسب می کنید. با افزایش اعتبار و با تبدیل شدن به مشتری VIP می توانید از مزایای اجاره خودرو بدون دیپوزیت استفاده کنید، حتی در شهرهایی مثل دبی که دریافت دیپوزیت اجباری هست.

3-  کدهای تخفیف ویژه اعضا یکی دیگر از جذابیت های باشگاه مشتریان هست. کدهای تخفیفی که شما می توانید گاها تا ۲۰ درصد در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

4-  بنزین رایگان، اینترنت رایگان، تحویل رایگان در هر نقطه از شهر و مواردی از این دست هم به عنوان آپشن، قابلیت فعال شدن برای اعضای باشگاه را دارد که بسیار وسوسه انگیز و جذاب است.

 

سخن پایانی :

تو هم به خانواده بزرگ رنتیفا ملحق شو تا کیف پولت شارژ بشه و از قطار تخفیف های جذاب باشگاه مشتریان جا نمونی..


می توانید از سامانه بین المللی اجاره خودرو رنتیفا خوروی مورد نظر خود را با تخفیف ویژه اجاره نمایید.




منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر