شماره مجوز: 1301550312311

اجاره ماشین در نوروز

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
370 بازدید
0 0
با توجه به اینکه تقاضا برای اجاره ماشین در نوروز در جزیره کیش، طی تعطیلات نوروزی، اجاره ماشین در نوروز طبق روال هر ساله چند برابر می شود، به مسافرانی که سفر خود به کیش راقطعی کرده اند توصیه می شود، قبل از اتمام موجودی خودروها، نسبت به اجاره خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

تعطیلات نوروز دوباره از راه رسید و طبق معمول هر ساله پیش بینی می شود سیل گردشگران نوروزی از سراسر ایران و حتی کشورهای اطراف به جزیره کیش سرازیر شود. گردشگرانی که به کیش قدم می گذارند تا پس از یک سال کار و تلاش و به دور از هیاهوی شهری، دمی در سواحل زیبای این جزیره مرجانی بیاسایند. از همین رو سامانه اجاره خودرو رنتیفا امسال به پیشواز تعطیلات نوروزی رفته و امکان رزرو خودورهای موجود در این سامانه را از تاریخ 25 اسفند تا تاریخ 20 فروردین با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات برای مسافران محترم جزیره فراهم نموده است. جهت رفاه حال مسافرین محترم کیش و با توجه به شلوغی جزیره در ایام نوروز و کمیاب شدن خودروهای اجاره ای مناسب با توجه به تقاضای بالای مسافران، مجموعه رنتیفا به آن دسته از دوستانی که تاریخ سفر خود به کیش را قطعی کرده اند، توصیه می کند، همین امروز نسبت به رزرو رایگان ماشین مورد نظر خود از سامانه رنتیفا اقدام کنند.

ضمناً جهت رضایت خاطر بیشتر شما عزیزان، رنتیفا در پکیج ویژه نوروزی خود برای آن دسته از مشتریانی که تا روز جمعه مورخ 28 اسفند، نسبت به تکمیل رزرو خود اقدام نمایند، هدیه ای معادل 50 کیلومتر تردد رایگان در جزیره، به ازای هر رزرو اختصاص خواهد داد.

جهت رزرو آنلاین همین حالا وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

جهت رزرو تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

09378060371 - 021-22634299

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر