شماره مجوز: 1301550312311

خودروهای اجاره ای مناسب برای سفر خانوادگی در استانبول

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
541 بازدید
0 0
با توجه به تعدد و فراوانی و گوناگونی خودروهای اجاره ای شاید این سوال برای شما پیش آید که چه خودروی اجاره ای می تواند مناسب سفر من و خانواده ام باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین خودروهای اجاره ای مناسب خانواده در سفر به استانبول آشنا شوید.

فصل سفر به استانبول آغاز شده، و سیل مسافران به شهر شگفت انگیز استانبول با هوای معتدل تابستانی سرازیر شده است. نسیم خنک بهاری در صبح، آفتاب درخشان و گرم تابستانی در ظهر و خنکای پاییز در شب های استانبول آنقدر شما را شگفت زده می کند که بعد اولین سفر دلتان سفری دیگر به این خطه سرسبز و باستانی می خواهد.

پیش تر در مقاله های مختلف به این مهم اشارات کاملی داشته ایم که اولین ضرورت در سفر به استانبول اجاره خودرو است. مخصوصا اگر این سفر خانوادگی باشد. این بار سخن را کوتاه می کنیم و تنها به مقوله همراهی با خانواده و آسودگی خیال در یک سفر خانوادگی می پردازیم. به جرات می گوییم آرامش و آسایشی که می توانید با رنت خودرو در استانبول با خانواده داشته باشید با هیچ روش دیگری در دسترس نخواهد بود. خودرویی که به شما این امکان را می دهد تا هیچ نگرانی در مورد حمل و نقل، جابه جایی، رفتن به مراکز تجاری و حمل لوازم خرید، رسیدن به موقع به مکان های گردشگری و دور از دسترس و یا حتی خارج از شهر نداشته باشید. خودرویی که در طول مسیر شما را گرمای تابستان و یا خنکای شب ها برهاند. ماشین اجاره ای که شما را از شر تاکسی های پر هزینه استانبول نیز خلاص می کند.

با توجه به تعدد و فراوانی و گوناگونی خودروهای اجاره ای شاید این سوال برای شما پیش آید که چه خودروی اجاره ای می تواند مناسب سفر من و خانواده ام باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین خودروهای اجاره ای مناسب خانواده در سفر به استانبول آشنا شوید. 

ده خودروی اجاره ای خانوادگی مناسب برای اجاره در استانبول:

-      پژو اکسپرت تراولر 9 نفره

-      اپل زافیرا 9 نفره

-      داچیا لاژی 7 نفره

-      رنو کجار 5 نفره

-      بنز ویتو 9 نفره

-      اشکودا سوپر بی 5 نفره

-      فورد تورنئو کوریر 5 نفره

-      فورد تورنئو کاستوم 9 نفره

-      سیتروئن اسپیس تورر 9 نفره


پژو اکسپرت تراولر :

پژو تراولر (Peugeot Traveller) یک خودروی ون چند منظوره جهت حمل بار، تجهیزات یا مسافر است که در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی ژنو توسط پژو رونمایی شد. این خودرو دارای سه بدنه با ابعاد متفاوت جهت کاربری‌های مختلف می‌باشد. پژو اکسپرت تراولر 2022 اتوماتیک یک خودروی 9 نفره راحت و مناسب است که فضای دلباز و کافی برای هر نه سرنشین را دارا است. در ضمن سیستم تعلیق بسیار نرم و راحتی دارد و به قوای محرکه دیزلی کم مصرف و پر قدرت اش معروف است. این خودرو مجهز به کروز کنترل تطبیقی و ترمز خودکار شهری است. با این خودرو به راحتی به همراه خانواده و دوستان در استانبول بگردید و حتی می توانید از شهر بیرون بزنید و در جنگل ها و مراکز گردشگری اطراف استانبول و حتی شهرهای استانبول خوش باشید.

اپل زافیرا:

به راحتی به آلمانی ها اعتماد کنید و خود و خانواده تان را به آنها بسپارید. این شعار شاید شرح حال اپل زافیرا است خودرویی که برای شما و خانواده ایمنی و آسایش به همراه می آورد. اپل زفیرا لایف با فناوری‌های نوآورانه آسایش‌محور، طراحی اصلی آلمانی و جزئیات سنجیده، انتخابی ایده‌آل برای خانواده است.حتی می توانید خودرویی فوق العاده بریا شرکت ها و مراکز تجاری باشد. درب های تمام اتوماتیک کشویی، یک دهانه وسیع در دو طرف خودرو ایجاد می کند که عبور و مرور را برای سرنشینان راحت و ایمن می کند. سنسورهای این درها به صورتی است که حتی با دست پر هم می توانید به راحتی در را باز و بسته کنید. نسل دوم اپل زافیرا در سال ۲۰۰۴ معرفی و یک سال بعد به مراکز فروش اپل (Opel) راه یافت. این خودرو از سه ردیف صندلی که قابلیت حمل ۷ نفر مسافر را دارد برخوردار می باشد. یکی از پیشرانه های قابل سفارش در خودرو، موتوری است ۴ سیلندر به حجم ۲.۲ لیتر که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار را دارد. انتقال قدرت در اپل - زافیرا به چرخهای جلو می باشد. سقف شیشه ای پانوراما، دوربین دید عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک بخشی دیگر از ویژگی های این خودروی شگفت انگیز است.

داچیا لاژی :

ارزش باور نکردنی داچیا لاژی بر هیچ کس پوشیده نیست. ویژگی های منحصر به فرد این فرانسوی رومانیایی ممکن است همین حالا شما را بر آن دارد تا این خودرو را اجاره کنید و از سواری با آن لذت ببرید. کابین خودرو چند ویژگی مانند کنسول مرکزی مشکی براق و دستگیره‌های درب کرومی است. در جاده، Lodgy مانند یک ماشین قدیمی فرانسوی، با سیستم تعلیق نرم برجستگی‌ها و چاله‌ها را به راحتی می گذراند . و نکته مثبت دیگر این است که عایق صوتی خوبی در کابین وجود دارد که صدای موتور 1.5 لیتری دیزلی را کاهش می دهد و عملکرد خوبی دارد. با این مدل می توانید شتاب 0-62 مایل در ساعت در 11.6 ثانیه را تجربه کنید. این خودرو پنج صندلی راحت در خود جای داده است و صندوق بار 827 لیتر فضا دارد. ردیف وسط را تا کنید و صندلی های عقب را بردارید و این حجم به 2617 لیتر می رسد. ویژگی‌های اصلی بیرونی خودرو، شامل چراغ‌های جلوی پشتی، چراغ‌های مه شکن، کوره‌ای دوقلو، ، هایلایت‌های کرومی و چراغ‌های عقب معاصر است، در حالی که ویژگی‌های برجسته داخلی کابین جادار، پنجره‌های بزرگ، گزینه‌های هفت و هشت نفره، داشبورد جدید طراحی شده، و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی، است. صندلی ها و فرمان چند منظوره با کلیدهای کروز کنترل هم دارد.

رنو کجار :

شاسی بلند رنو کجار جذاب خانوادگی مورد علاقه ایرانیان است. این کراس اورکلاس متوسط رنو به منظور حفظ خاصیت رقابتی خود ویژگی های قابل توجه بسیاری دارد. در نسخه فعلی آن، طیف پیشرانه‌های دیزلی کجار با نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ۱.۵ dCi کنونی آغاز می‌شود. یک فیلتر ادبلو برای کاهش آلایندگی‌ها نصب شده و متریال کاهش صدای بیشتری در بلوک پیشرانه بکار رفته و همچنین گشتاور پیشرانه نیز بهبود یافته است. صندلی های جلو راحت و ایمن هستند و یک استراحت گاه مرکزی برای دست وجود دارد. دکمه‌های شیشه‌برقی نورانی هستند و از مگان گرفته شده‌اند و ظاهر خوبی به کابین بخشیده‌اند. کنسول مرکزی نیز دارای نگه‌دارنده‌های فنجان بهتری است.کنترل‌های جدید سیستم تهویه مطبوع هم عالی هستند. سه دکمه‌ی بزرگ دما و جهت‌های ورود هوا را نشان می‌دهند. کجار خودروی هیجان‌انگیزی نیست اما به عنوان یک خودروی جادار خانوادگی کاملاً کفایت می‌کند و راحت است. صندوق ۴۷۲ لیتری کجار جادارتر از نیسان بوده و در کابین هم فضای زیادی برای ۵ نفر وجود دارد. سرنشینان بخش عقب امکان ورودی‌های هوا و یک جفت سوکت USB را خواهند داشت. در کل رنو کجار همواره از جمله کراس اوورهای خانوادگی خوب در کلاس خود بوده و جدیدترین به‌روزرسانی‌های آن نیز باعث بهبودش شده‌اند. پیشرانه‌های جدید از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو هستند و عملکرد قوی را با مصرف سوخت کم ترکیب کرده‌اند. سواری برخی رقبا بهتر و کابین برخی جادارتر است اما کجار به عنوان یک خودروی جادار و راحت رقیب سختی محسوب می‌شود.

بنز ویتو :

مرسدس بنز ویتو (به انگلیسی: Mercedes-Benz Vito ) محصول شرکت مرسدس-بنز است که در سال ۱۹۹۶ تولید شده‌است. آپشن هایی این خودرو عبارت‌اند از سیستم ناوبری ماهواره‌ای، دستیار پارک فعال، گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته ی ۷G-TRONIC، صندلی‌های راحت با حمایت‌های جانبی، ایربگ های راننده و سرنشین کناری، پکیج دستیار راننده (دستیار پیشگیری از برخورد، دستیار پایش نقاط کور، دستیار حفظ خطوط)، غربیلک فرمان چرمی و برف‌پاک‌کن‌های حساس که در نسخه های جدید آن موجود است. کابین خودرو بدون هیچ وضعیت ویژه‌ای راحت است. عایق‌بندی و کیفیت کابین نیز خوب است. دید کلی خودرو نیز عالی است. دید روبه‌جلو از روی صندلی راننده نیز عالی بوده و دوربین پشتی نیز واضح است. ویتو در ترافیک فرز و چابک است. پیشرانه قوی بوده و گیربکس ۷ سرعته ی اتوماتیک نیز نرم بوده اما گاهی تند عمل می‌کند. تعویض‌های گیربکس حتی در شتاب گیری‌های سنگین تقریباً نامحسوس بوده و به ویتو این اجازه را می‌دهد تا به ‌سرعت‌های بالاتر دست یابد. بدون هیچ مشکل خاصی می‌توانید در بزرگراه‌ها به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت برسید. در شهر ویتو قطعاً به اندازه‌ی کافی سریع است. پیشرانه‌ی دیزلی هرگز پر سروصدا نبوده و آرامش و رفاهی در حد خودروهای خانوادگی دارد. فرمان خودرو تیز و دقیق بوده و مانور دادن با ویتو را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. می‌توانید به سرعت از پس پیچ‌های U شکل بربیایید و سیستم فرمان به خوبی بالانس شده است. در سطوح ناهموار نیز سواری ویتو راحت است همچنین این خودرو به طرز هوشمندانه‌ای کارا و کم‌مصرف است. ما بیش از ۵۰۰ کیلومتر را با این خودرو طی کردیم و ویتو مصرف خوب ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر را ثبت کرد، مصرفی که شاید شما هرگز باور نمی‌کردید یک ون بتواند به آن دست یابد. در کل بنز ویتو یک ماشین لاکچری و راحت برای سفرهای دوستانه و خانوادگی است.

-      اشکودا سوپر بی

اشکودا سوپربی یک خودروی فوق العاده و با ارزش است ، که می توان آن را با مدل های فورد موندئو ، مزدا 6 ، و فولکس واگن پاسات مقایسه کرد . از نظر اندازه ی فضای داخلی ، اشکودا حرف اول را در این کلاس می زند . بنابراین ، برای خانواده های پر جمعیت یا کسانی که زیاد به مسافرت می روند ، بسیار مناسب است . فضای بزرگ اشکودا فضای راحتی برای سرنشینان عقب ایجاد کرده است. بنابراین مسیر های طولانی دیگر برای آنها خسته کننده نخواهد بود . فضای زیاد صندوق عقب هم قابل توجه است.با جمع کردن صندلی های ردیف آخر ، این فضا در مدل های هاچ بک به 1760 لیتر می رسد . با این همه فضا ، به هیچ عنوان حس نمی کنید که درون یک ماشین هاچ بک نشسته اید. اشکودا از ایده های جالبی در طراحی داخلی این مدل بهره برده است ؛ از جمله چتری که داخل درب خودرو قرار داده شده است ، تا باران هیچ وقت شما را غافلگیر نکند . استفاده از یک سیستم مخفی برای زدودن برف و یخ روی باک بنزین نیز فکر هوشمندانه ای بوده است ، که تابحال در هیچ مدل دیگری شاهد آن نبوده ایم .این کمپانی همیشه از آخرین فناوری ها برای حفظ ایمنی سرنشینان استفاده می کند . سیستم کنترل کروز تطبیقی که اکثر خودروها از آن بهره مندند ، در این مدل نیز دیده می شود . کارایی این سیستم زمانی خودش را نشان می دهد که در حال رانندگی در یک اتوبان خلوت هستید ، مدت زیادی هم هست که پشت فرمان نشسته اید و از فشار دادن پدال گاز خسته شده اید ، اکنون می توانید با تنظیم کنترل کروز تطبیقی ، پای خود را از روی پدال بردارید و بدون خستگی به راه خود ادامه دهید . امکانات دیگری نیز برای آسایش بیشتر شما هنگام رانندگی در این خودرو تعبیه شده است ؛ از جمله سیستمی که به شما کمک می کند تا از لاین خود خارج نشوید و یا سیستمی که راهنمای شما در پارک کردن خواهد بود .فرقی نمی کند که عقب نشسته باشید ، یا جلو ، در هر صورت ، در این ماشین کاملا احساس راحتی می کنید . با تنظیم سیستم تعلیق در حالت اسپرت ، می توانید در سرعت های پایین نیز به آسانی و بدون هیچ تکانی به رانندگی خود ادامه دهید . به طور کل اشکودا ساپربی یک خودروی خانوادگی عالی بوده که از فضای داخلی و بار زیاد برخوردار است و می توانید از تجهیزات زیاد و سواری راحت لذت ببرید.

 فورد تورنئو کوریر

فورد تورنئو کوریر یک خودروی مسافری کم مصرف و ارزان است که طرفداران بسیاری در اروپا دارد. گویا این خودرو برای مسافرت های طولانی طراحی شده است. چرا که شباهت به ترانزیت دارد ضمن ­این‌که در تریم اکتیو، برخی ویژگی‌های ظاهری مشابه خودروهای کراس‌­اور همچون ریل سقفی، رینگ‌های 17 اینچی، هلالی لبه گلگیرها و رنگ متفاوت سقف نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده است. ابعاد بدنه فورد تورنئو کوریر در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4.34، 1.79 و 1.83 متر اعلام شده که نسبت به مدل 2013، افزایش در طول و ارتفاع و عدم تغییر عرض را نشان می­‌دهد. فورد تورنئو کوریر براساس نسخه بروزرسانی شده از پلتفرم نسل قبلی شکل گرفته است، که مشابه آن در ساخت فورد پوما شاسی­‌بلند به‌کار گرفته شده است. فضای کابین فورد تورنئو کوریر برای 5 سرنشین چیدمان شده و گنجایش محفظه بار با 175 واحد افزایش نسبت به مدل قبلی، به 570 لیتر رسیده است. بنابراین می توان با تا کردن صندلی ها این رقم را به 2162 لیتر رساند. فورد تورنئو کوریر در نسخه درون‌سوز به پیشرانه یک لیتری اکوبوست با 125 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است، که به گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک متصل می­‌شود. حداکثر سرعت نسخه برقی از فورد تورنئو کوریر نیز 145 کیلومتر برساعت اعلام شده است. با فورد تورنئو کوریرسفر راحت و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

 فورد تورنئو کاستوم

بی شک فورد تورنئو کاستوم، اتومبیل مسافرتی جادار، زیبا و سریع است با 185 اسب بخار، و با موتور ۴ خطی توربو شارژ، اتومبیلی پر قدرت است. قدرت 182 اسب بخار با باتری 136 کیلو وات در 3500 دور در دقیقه دور موتور، و حداکثر گشتاور آن 415 نیوتن متر با پیشرانه 4WD بوده و گیربکس آن دنده اتوماتیک و شش سرعته است که بر قدرت آن می افزاید. از مشخصه های ویژه فورد کاستوم، کنترل راحت ماشین و فرمان پذیری آن است. که موجب می شود راننده بتواند در همه مسیرها آن را کنترل کند. و همچنین بدنه و اندازه چرخ ها به گونه ای است که باعث زیبایی هر چه بیشتر آن می شود. این ماشین زیبا، ۵ در و ۸ صندلی دارد. پس می توانیم خیلی راحت در مورد آسایش سواری در آن سخن بگوییم چرا که راحتی و امکانات رفاهی فورد تورنئو کاستوم به قدری زیاد است که می توان آن را ماشین خانواده و سفرهای بلند داخل شهری و خارج شهر و حتی برون مرزی نامید. مهم ترین و جذاب تین ویژگی فورد کاستوم کم مصرف بودن آن است که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶۳ لیتر سوخت مصرف کرده و انتشار دی اکسید کربن نیز ۱۶۵ گرم در هر کیلومتر بوده و مشخص می شود که اتومبیل دوستی دیرینه ای با محیط زیست دارد. چرا که در فورد تورنئو کاستوم زیبا و جادار از موتور دیزلی، الکتریکی و باتری ۴۸ ولت استفاده شده تا به محیط زیست آسیب زیادی وارد نشود. با این امکانات فنی، اتومبیل می تواند تا مسافت بسیار زیادی را طی کند و البته در این شرایط مصرف سوخت نیز افزایش می یابد. در سرعت های پایین می توان موتور احتراقی را خاموش کرده و با موتور برقی، مسیر را ادامه داد و در این حالت، میزان مصرف باتری خودرو چندان زیاد نخواهد بود. در زمان توقف خودرو، باتری شارژ می شود و بدین ترتیب می توان مسافت زیادی را طی کرد.

دوربینی که در جلوی فورد کورنئو کاستوم کار گذاشته شده ، تمامی علائم راهنمایی و رانندگی را ذخیره کرده و راننده می تواند با توجه به این علائم حرکت کند و هر علامت و نشانه راهنمایی و رانندگی، به سرعت خودرو کمک می کند. تشخیص نقاط کور باعث می شود که راننده بتواند به راحتی خودرو را کنترل کند. این فناوری به شما کمک می کند تا سرعت خود را تنظیم کرده و در عین حال بتوانید فاصله طولی و جانبی خود را با اتومبیل های جلو، عقبی و کناری تنظیم کنید. با فورد کورنئو کاستوم با خیال راحت به خارج از مرزها سفر کنید.

سیتروئن اسپیس تورر

سیتروئن اسپیس تورر با طراحی محکم، خطوط مهیج، و تناسبات بدنه منحصر به فرد، شخصیتی را ارائه می دهد که زندگی شما را آسان تر و زیباتر می کند این خودرو با ویژگی ها ی مدرن، شیک و بادوام ، شما را به سفر دعوت می کند. ساختار آن که مطابق با استانداردهای بالا طراحی شده است باعث می شود بخواهید به سفرهای طولانی بروید تا جایی که سطح راحتی شما تحت تأثیر قرار نگیرد.سیتروئن اسپیس تورر با ابعاد بهینه و دایره گردش عالی خود نه تنها سواری راحت را را در خارج از شهر ارائه می دهد، بلکه شخصیتی تیز و چابک را در شهر به نمایش می گذارد. قابلیت تغییر در طراحی داخلی ماشین قابل تامل است.صندلی‌های عقب کشویی، تاشو و قابل جابجایی مستقل، حجم چمدان‌های سیتروئن Jumpy Spacetourer را به سطح بالاتری می‌برد.صندلی ها با مواد نرم و گرم پوشانده شده اند تا راحتی بیشتری برای سرنشینان داشته باشند. سطح راحتی مسافران در ردیف دوم صندلی‌ها که از آخرین قسمت صندلی جادار لذت می‌برند نیز لحاظ شده است . به صورت اختیاری، هر صندلی فردی و تاشو را می توان با تکیه گاه های سر و دسته برای راحتی بیشترافزایش داد. رانندگی با سیتروئن بسیار لذت بخش است. این خودرو طوری طراحی شده است که سفر شما را ایمن و آسان می کند. سیتروئن اسپیس تورر بسته به نوع موتور، گزینه های گیربکس شش سرعته دستی و هشت سرعته تمام اتوماتیک را ارائه می دهد. هر دو گزینه گیربکس لذت رانندگی برتر و راحت تر را در کنار هم ارائه می دهند.

 

 

اگر قصد سفر خانوادگی به استانبول را دارید، خودروی مورد نظر خود را می توانید از بخش اجاره خودور در استانبول انتخاب کنید.

 



منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر