شماره مجوز: 1301550312311

تفریحات استانبول

نیلوفر طاهری
1 ماه پیش
188 بازدید
0 0
جاذبه های گردشگری، جاهای دیدنی و تفریحات استانبول، آنقدر متنوع و فراوان است که نمی شود تنها در یک سفر از همه آنها بازدید کرد. به علت تعدد تفریحات استانبول و پراکندگی آنها و نبود مستندات کافی برای برخی از تفریحات با توجه به فصل های مختلف، تفریح نت این مشکل را آسان کرده است. و تمامی تفریحات و سرگرمی های موجود در استانبول را برای شما گرد هم جمع آوری کرده تا تنها با یک کلیک به همه ی آنها دسترسی داشته باشید. اطلاع از تاریخ دقیق تفریح ها و مکان های تفریحی و تهیه بلیط تفریح با تفریح نت برای علاقه مندان و گردشگران بسیار راحت و آسان است. با ما همراه باشید

تفریحات استانبول

ترکیه یکی از محبوب ترین کشورهایی است که مقصد گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیاست و استانبول اولین شهر ترکیه از نظر گردشگری و همچنین تجارت و سرمایه گذاری به حساب می آید، زیرا علاوه بر طبیعت جذابش به خاطر جاذبه های تاریخی و باستان شناسی شهرت دارد. حومه استانبول نیز با مکان های طبیعی و توریستی و آرامش بخشش مورد علاقه گردشگران است. جاذبه های توریستی، جاهای دیدنی و تفریحات گردشگری استانبول آنقدر متنوع و فراوان است که نمی شود تنها در یک سفر از همه آنها بازدید کرد.استانبول شهر بزرگ و شگفت انگیز ترکیه، تلفیقی از هنر سنتی و مدرنیته را در قلب خود جای داده است و سالانه میزبان میلیون ها مسافر با سلیقه های مختلف از سراسردنیاست. دیدنی های استانبول در دو منطقه آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. شاید جالب باشد که بدانید استانبول تنها شهری در جهان است است که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی دیگر در قاره اروپا واقع شده است و با گذر از یک پل ( پل بسفر ) شما دو قاره را پشت سر می گذارید و آثار تاریخی و دیدنی های بسیاری از امپراطوری های مختلف را در این دو منطقه می بینید. به علت تعدد تفریحات استانبول و پراکندگی آنها و نبود مستندات کافی برای برخی از تفریحات با توجه به فصل های مختلف، تفریح نت این مشکل را آسان کرده است. و تمامی تفریح و سرگرمی موجود در استانبول را برای شما گرد هم جمع آوری کرده تا تنها با یک کلیک به همه ی آنها دسترسی داشته باشید. برخی از تفریحات مانند پارک آبی ها با شروع فصل پاییز و زمستان فعالیتشان به اتمام می رسد و دوباره با آغاز بهار شروع می شود. اطلاع از تاریخ دقیق تفریح ها و مکان های تفریحی و تهیه بلیط تفریح با تفریح نت برای علاقه مندان و گردشگران بسیار راحت و آسان است. کافی است به سایت تفریح نت مراجعه کنید. تفریح مورد نظر را با عکس هایش مشاهده نمایید و در صورت نیاز اطلاعات مربوط به تفریح را مطالعه کرده و با یک کلیک بلیط خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تفریحات استانبول آشنا کنیم.

-      تور ساپانجا و ماشوکیه

ویژگی های تورساپانجا و ماشوکیه :

ترانسفر رفت و برگشت

. بازدید از دریاچه ساپانجا و منطقه ماشوکیه

. امکان اجاره موتور ( ATV ) و گشت در جنگل و کوه

. امکان استفاده از بازی مهیج زیپ لاین

. صرف ناهار در رستوران

. زمان کافی برای خرید از بزرگترین مرکز خرید قسمت آسیایی 

. همراه با موزیک و شادمانی در دل جنگل


ساپانجا و ماشوکیه

ساپانجا و ماشوکیه از مکان های تفریحی در حومه استانبول است که در منطقه ساکاریا در کنار دریای مرمره در نزدیکی دریاچه ساپانجا واقع شده است و در سمت آسیایی استانبول امتداد دارد. ساپانجا یکی از معروف ترین و مهم ترین شهرهای حومه استانبول است که به دلیل داشتن طبیعت جذاب، فضای زیبا و هوای مطبوع و وجود جاذبه های گردشگری فراوان به شهرت رسیده است. دریاچه ساپانجا در شهر ساپانجا یکی از معروف ترین و بزرگ ترین دریاچه های طبیعی ترکیه است. دریاچه ساپانجا بین خلیج ازمیت و چمنزار آداپازاری واقع شده است. مساحت آن در حدود 45 کیلومتر و عمق آن 52 متر است. جالب اینجاست که آب دریاچه ساپانجا آب زلال و شیرین و مناسب برای آشامیدن است.گردشگران زیادی برای لذت بردن از طبیعت جذاب و هوای مطبوع آن به دریاچه می آیند، زیرا اطراف آن را کوه ها، جنگل های سرسبز و گل های زیبا احاطه کرده اند و جذابیتی را به این مکان می افزایند. دریاچه ساپانجا آرام است، بنابراین مناسب ترین مکان برای مدیتیشن و ریلکس کردن محسوب می شود.در دریاچه ساپانجا می توانید با یکی از قایق های آبی از گشت و گذار در دریاچه لذت ببرید که در آن می توانید از مرکز دریاچه زیبایی های مسحور کننده طبیعت را تماشا کنید و انواع مختلفی از زیباترین و عجیب ترین پرندگان را در این دریاچه ببینید. اینجا تا چشم کار می‌کند آب‌های شفاف، مناظر سرسبز و خانه‌های ییلاقی دیده می‌شود درست مثل یک تابلوی نقاشی.

 حیات وحش ساپانجا:

بی شک تماشای ساپانجا برای دوستاران طبیعت و حیوانات لذت بخش است چرا که ساپانجا باغ وحش طبیعی بزرگی را در دل خود جای داده است. این باغ وحش که بزرگترین باغ وحش ترکیه محسوب می شود، شامل بیش از 150 نوع حیوان از جمله حیوانات خانگی مانند آهو، خرگوش، گورخر، فیل، شتر، زرافه، اسب آبی، کانگورو، راکون، میمون و سنجاب است و همچنین شکارچیانی مانند شیر طلایی، روباه، گرگ، شغال، خرس قهوه ای، شیر، ببر و پلنگ و علاوه بر آن خزندگانی مانند انواع مختلف مار،لاک پشت وکروکودیل نیز وجود دارد. باغ وحش ساپانجا علاوه بر انواع پرندگان، آکواریوم هایی برای انواع ماهی های زینتی نیز دارد و انواع گیاهان و گل ها را نیز در خود جای داده است. پیک نیک در باغ وحش ساپانجا یکی از بهترین گردش ها برای کودکان است. بچه ها می توانند علاوه بر لذت بردن از گشت و گذار در دریاچه آبی، از تماشای انواع حیوانات و آشنایی با آنها نیز لذت ببرند. 

ساپانجا بناهای تاریخی مذهبی نیز دارد. این منطقه در زمان عثمانی به جاده ابریشم نیز نزدیک بوده است. علاوه بر آن این منطقه با وجود بکر بودن و طبیعت بی نظیرش، از خدمات و امکانات زیر ساختی خوبی برخوردار است. از جمله مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان هاو مجتمع های تجاری، هتل ها، رستوران ها، کافه ها و غیره.

روستای ماشوکیه:

روستای ماشوکیه نیز که در نزدیکی دریاچه ساپانچا قرار دارد آب و هوای بی نظیری دارد.آب و هوای ییلاقی ماشوکیه، باغ های زیبا و جنگل و آبشارهای معروفش، مطلوب هر گردشگری است. قدم زدن در جاده زیبا و جنگلی ماشوکیه آرامش بخش و لذت بخش است. و اگر به دنبال هیجان هستید می توانید از موتورسواری، زیپلاین و سورتمه‌سواری شگفت زده شوید. صرف ناهار و یا نوشیدن چای در این روستای زیبا بی شک می چسبد به تماشای جنگل و طبیعت بکر اطرافش. همچنین در ماشوکیه می توانید از زیپ لاینی به طول 400 متر و تاب سواری و تراس شیشه ای در ارتفاعات نیز لذت ببرید و هیجان زده شوید. می توانید در این طبیعت زیبا عکس های یادگاری بسیاری با دوستان و خانواده بگیرید و سوغاتی های خوشمزه تهیه کنید.

گشت ساپانجا و ماشوکیه از استانبول یک تور یک روزه فوق العاده برای تماشای طبیعت و زیبایی دریاچه ساپانجا، آبشار ماشوکیه، باغ گیاه شناسی و باغ وحش است که بیش از 200 گونه مختلف جانوری را در خود جای داده است. با رزرو این تور به تماشای جنگل و دریاچه رویایی منطقه ساپانجا بنشینید.


رزرو آنلاین تور ساپانجاو ماشوکیه با قیمت ویژه تفریح نت فقط 375.000 هزار تومان

برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

تور کشتی آرش استانبول (میزهای جلو vip )

ویژگی های تور کشتی آرش :

. اجرای موزیک زنده ( فارسی، کردی، ترکی استانبولی ) توسط هنرمندان ایرانی و ترک

. دی جی ایرانی و رقص عربی

. پیش غذا همراه با شام انتخابی ( چلو مرغ / چلو کوبیده / ماهی) و میوه به همراه انواع نوشیدنی ها به طور نامحدود و به طور رایگان

. ترانسفر رفت و برگشت رایگان

. کودکان زیر 5 سال رایگان (بدون خدمات و صندلی)

 

تور کشتی آرش استانبول :

کشتی های تفریحی یا گردشی نوعی کشتی مسافری است که برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شود. کشتی‌های گردشی علاوه بر کابین برای مسافران، عموماً دارای امکاناتی مانند رستوران، و گاهی سینما و استخر شنا نیز هستند.به کشتی‌های گردشی می‌توان به عنوان هتل‌های شناور نگاه کرد که امکان تردد میان جزایر یا بنادر جهانگردی را دارا می‌باشند.تصور کنید در یک مکان آرام نشسته اید که دورتادور شما آب باشد. جریان آب و صدای آب و شما به آرامی در حال حرکت هستید، و این می تواند آرامش بسیار خاصی را به شما منتقل کند. لذت بخش ترین حس، دیدن دریاهای مرمر و سیاه از نزدیک است و قسمتی که دو بخش شهر را بهم متصل می کند. اگر فقط یکبار سوار یکی از کشتی تفریحی استانبول شوید دوست دارید بارها و بارها آن را امتحان کنید و هیچگاه برای شما تکراری نخواهد شد. برای کسانی که از سفری همراه با ماجراجویی لذت می‌برند، بی شک کشتی‌های تفریحی شکلی منحصربه‌فردی از مسافرت برایشان خواهد بود. لحظاتی پر از ماجراجویی که در خاطرشان ثبت می شود.برخلاف انواع دیگر سفر، سفر با کشتی تفریحی این امکان را به شما می‌دهد که به بکر ترین مناطق و جزایر پا بگذارید، جایی که سفر شما تمام و کمال تبدیل به سیاحت می‌شود.

تفریحاتی مانند موسیقی زنده، ، انواع غذاها و دسرها، جزو برنامه های کشتی های تفریحی به خصوص کشتی آرش هستند.کشتی آرش جزء تفریحات محبوب استانبول است که در میان گردشگران به ویژه ایرانیان طرفداران زیادی دارد و قطعا سوار شدن براین کشتی خاطره فراموش نشدنی خواهد داشت به ویژه که همزمان با مراسم جشن بر روی کشتی از چشم اندازهای خیره کننده استانبول در زیر نورپردازی شهر لذت خواهید برد.تور کشتی آرش استانبول بر روی آب های آرام رودخانه بسفر که شبهای زیبایی دارد برگزار می شود.

از سرویس هایی که در این 5 ساعتِ به یادماندنی در اختیار مهمانان قرار می گیرد می توان به میزهای پر تنوع غذا و نوشیدنی ها، ساعت های شاد جشن و گذراندن دوست داشتنی ترین دقایق در کنار خانواده و در فضایی دلنشین اشاره کرد.

رزرو آنلاین تور کشتی آرش استانبول (vip) با تخفیف ویژه تفریح نت،فقط با پرداخت 915 هزار تومان

برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.

  

تور VIP تنگه بسفر با قایق اختصاصی لوکس (یات)

ویژگی های تور VIP تنگه بسفر :

. گشت 2ساعته در تنگه بسفر

. با قایق اختصاصی لوکس ( یات )

. منوی نوشیدنی و غذا ۴۵ دلار به ازای هر نفر

. امکان برگزاری جشن ها و مراسمات شما با هماهنگی قبلی

 

تور VIP تنگه بسفر با قایق اختصاصی لوکس :

تنگه بسفر استانبول، یکی از زیباترین مکان های گردشگری در دنیاست. رگ حیاتی که دو قاره را در آغوش می‌گیرد، یک معبر جادویی است که آب‌های فیروزه‌ای آن شاهد برخورد و تعامل غنی فرهنگ‌های شرق و غرب بوده است. این آبراه طبیعی و رویایی نه تنها به عنوان مرزی میان آسیا و اروپا عمل می‌کند بلکه داستان‌ها و تمدن‌هایی را در خود جای داده که هر کدام با کاخ‌های باشکوه، قلعه‌ها و قصرهای باشکوه به زیبایی آن افزوده‌اند. با گذر از تنگه بسفر، شما نه تنها در مسیری استراتژیک و تاریخی قدم می‌گذارید بلکه وارد دنیایی از افسانه‌ها و مناظر خیره‌کننده می‌شوید که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. بیایید با هم سفری به این شاهراه اسطوره‌ای و دل‌فریب آغاز کنیم و روایت‌هایی را که هر موج آن دارد، کشف کنیم.

کاخ‌ها، قلعه‌ها، یالی‌ها (خانه‌های ساحلی سنتی) و مساجد باشکوه، همگی در کنار این تنگه قرار دارند و چشم‌اندازی خیره‌کننده از ترکیب تاریخ و زیبایی طبیعی را ارائه می‌دهند. کروزهای بسفر که از طریق این آبراه حرکت می‌کنند، فرصتی منحصر به فرد برای تجربه مناظر استانبول و کشف تاریخ و فرهنگ غنی این شهر از طریق مسیرهای آبی اش دارد.

گشت شبانه در استانبول یک تور متفاوت برای کسانی که عاشق شب هستند و دلشان میخواهد که مکان های دیدنی استانبول زیبا را درسکوت شب و زیر نورماه و اسمان پر ستاره استانبول به تماشا بنشینند. تور گشت شبانه بسفر در استانبول یکی از تورهایی است که طرفداران زیادی دارد چرا که در یک فرصت مناسب و زمان کافی در شب به دیدن جاذبه های تاریخی و زیبایی های استانبول خواهید رفت. استانبول در شب بسیار با شکوه است و دیدن انعکاس نور چراغ ها در دریای زیبا و پل زیبای بسفر خالی از لطف نیست.

رزرو آنلاین تور VIP تنگه بسفر با قایق اختصاصی (یات) با قیمت ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 3 میلیون تومان

برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

تور کشتی سوداتور بلیط CIP

ویژگی های تور کشتی سوداتور ( CIP ) :

. هر هفته 3 روز (یکشنبه ، سه شنبه، پنج شنبه) در تنگه بسفر حرکت میکند

. سرویس دهی و کیفیت این کشتی از نوع درجه یک می باشد

. همراه با پذیرایی شام (جوجه کباب، کباب کوبیده ، ماهی) و نوشیدنی نامحدود

. اجرای دی جی های مطرح و آیتمهای جذاب

. کنسرت خوانندگان مطرح ایرانی و غیر ایرانی

. رقص گروهی و رقص انفرادی

 

تور تفریحی کشتی سوداتور

کشتی سوداتور یکی از بزرگترین کشتی های گردشی در تنگه بسفر است. شما می توانید در مجلل ترین کشتی تفریحی استانبول، اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. سفری 4 ساعته همراه با رقص و شادی و موسیقی زنده با خدمات کامل غذا و نوشیدنی که لذت آن در خاطرتان می ماند .کشتی سوداتور یک تجربه دیدنی است که به شما این امکان را می‌دهد تا استانبول را از میان آب‌های آن ببینید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای خود ثبت کنید. می توان گفت تور کشتی تفریحی سوداتور یکی از جذابترین و مهیج‌ترین و محبوب ترین تجربیاتی است که می‌توانید در سفر به ترکیه داشته باشید. تور کشتی تفریحی، که از مقاصد دیدنی و زیبای دریایی متعددی می گذرد، یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که به دنبال یک تجربه لوکس و به یادماندنی هستند.از اتاق‌های مجلل و غذاهای فوق‌العاده گرفته تا امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده متنوع، همه و همه در کشتی سوداتور استانبول گنجانده شده‌ است.

مسیر کشتی سوداتور

کشتی سوداتور اغلب مسیرهای مختلفی از خلیج آبی استانبول را طی می‌کند. مسیرهای معروف این کشتی شامل تاریخی‌ترین نقاط شهر، پل‌ها، مساجد، و دیگر اماکن معروف استانبول می‌شوند. از برخی از دیدنی‌های مهم که اغلب در مسیر کشتی قرار دارند، می‌توان به مسجد سلیمانیه، کاخ دولما به سلطنت، پل گالاتا، و تپه‌های تاریخی اشاره کرد

تورها در طول شب برگزار میشوند، که یک تجربه خاص و رویایی برایتان رقم می زند.

-      این کشتی مجلل و بزرگ ۳ طبقه می باشد و اغلب میزبان خواننده های ایرانی در استانبول می باشد

-      در طبقه سوم میزهای "وی آی پی "قرار دارند.شما میتوانید میز اختصاصی خود را داشته باشید با صندلی ها راحت و بزرگ رو به صحنه که دید خوبی به پیست رقص و استیج دارند

-      میزهای "وی وی آی پی" در طبقه دوم هم قرار دارند که صندلی ها بسیار راحت و بزرگ رو به استیج و پیست رقص با دید کامل به سالن و میز و چیدمان اختصاصی دارند

-      میزهای " نرمال " در طبقه اول رو به صحنه هستند. دورتا دور هر میز نرمال 10 صندلی چیده شده است

-      ​میزهای "اکونومی" در طبقه اول پشت میزهای نرمال با 20 صندلی در هر میز قرار دارند. 10 صندلی رو به صحنه و 10 صندلی پشت به صحنه

همه صندلی ها از طریق پنجره های اطراف سالن دارای دید به بیرون کشتی و مناظر زیبای اطراف هستند


رزرو آنلاین بلیط CIP تور کشتی سوداتور با تخفیف ویژه تفریح نت، فقط با پرداخت 640 هزار تومان

-      برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور جزایر پرنس

ویژگی های تور جزایر پرنس:

 . بازدید از جزیره هیبلی

 . بازدید از جزیره بویوک آدا

 .ازدید از جزیره کینالی آدا

 .صرف ناهار به همراه نوشیدنی در کشتی

 .ترنسفر رایگان رفت و برگشت

تور جزایر پرنس:

تورهای کشتی های تفریحی استانبول یکی از خاطره انگیزترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است که طرفداران بسیاری در میان ایرانیان دارد. کشتی های تفریحی در اندازه ها و مدل های مختلفی هستند..معمولا تور کشتی استانبول به ۲ دسته کشتی های ایرانی و غیر ایرانی تقسیم می شوند. کشتی های غیر ایرانی شامل کشتی های ترک و اروپایی هستند که با سرگرمی ها و موزیک های خارجی از میهمانان استقبال میکنند و همچنین رقص ها و پرفورمنس های ترکی در این کشتی ها برگزار می شود.کشتی های تفریح استانبول با جشن ایرانی متفاوت از کشتی های اروپایی و ترک هستند. اغلب خانواده های ایرانی از این کشتی ها استقبال می کنند. و خواننده ها و شومن های ایرانی معروف به این کشتی ها دعوت می شوند و برنامه های بی نظیری را در شب های کشتی برای ایرانیان عزیر تدارک می بینند. کشتی های ایرانی در استانبول اغلب قیمت مناسب تری نسبت به کشتی های بین المللی دارند. تور جزایر پرنس یکی از جذاب ترین تورهای استانبول است که بازدید از جزایر پرنس استانبول که شهرتی جهانی دارند را امکان پذیر می سازد.

جزایر پرنس، مجموعه جزایری متشکل از ۹ جزیره کوچک و بزرگ در دریای مرمره و در منطقه آسیایی نزدیک شهر استانبول هستند. از این تعداد فقط امکان دسترسی و بازدید از ۴ جزیره به نام های بیوک آدا، هیبلی آدا، بورگاز آدا و کینالی آدا وجود دارد. که در این تور گردشگران می توانند سه جزیره معروف و رویایی استانبول را ببینند. در این جزایر تردد خودروهای سواری ممنوع است و بنابراین آب و هوای بسیار دلچسب و مطبوع و معتدلی دارد. سواحل آبی و آرام و زیبا در کنار بناهای تاریخی جذابیت این جزایر را دو چندان کرده است. علاوه بر ویژگی‌های ممتازی که این جزیره‌ها در بر دارند، بسیاری از افراد این جزیره‌ها را برای زندگی انتخاب می‌کنند و چه بسا در میان آنان ایرانیانی نیز هستند که مشغول کار و زندگی در جزیره پرنسس می‌باشند. به دلیل آرامش و فضای مفرحی که این جزیره‌ها در بردارند، هر طبیعت دوست و گردشگری را به خود جذب می‌کنند. انواع سرگرمی‌ها، تفریحات و سایر امکانات رفاهی سبب شده که بازدید از جزیره‌ها جزء معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی استانبول محسوب شوند. این جزایرامکان خوبی برای افرادی هستند که از شلوغی شهر گریزانند. می توانند از شلوغی‌های سطح شهر به دور باشند و ساعاتی را در این منطقه ریلکس کرده و به آرامش بگذرانند. اهالی جزیره یا مشغول قدم زدن هستند یا دوچرخه سواری و در برخی مواقع نیز درشکه سواری و بدین ترتیب روزگار خود را سر می‌کنند. از معروف ترین جزایر استانبول، جزیره بویوک‌آدا است که بخشی از جزایر پرنسس محسوب می‌شود. جزیره بویوک‌آدا در زمان امپراتوری بیزانس به عنوان تبعیدگاه و هم منطقه‌ای برای مراسم‌ها و مناجات‌های مذهبی به شمار می‌رفته است. گفته شده که در این جزیره حتی یک کاخ و یک کلیسا درزمان امپراتوری بیزانس یعنی سال ۵۶۹ میلادی برای نیایش و مناجات ساخته شد. لازم به ذکر است که در دوران عثمانی نیز این جزیره اغلب منطقه‌ای تفریحی برای یونانیان و یهودیانی بوده که در استانبول می‌زیسته‌اند. اغلب خانه‌ها و بناهای قدیمی این جزیره نیز متعلق به همان دوران‌ها است. زیبایی این خانه ها و بناها غیر قابل توصیف است و به شدت دیدنشان پیشنهاد می شود.

رزرو آنلاین بلیط تور جزیره با کشتی اختصاصی تنها با پرداخت 470 هزار تومان

-      برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور پارک آبی _ آکوا کلاب دلفین

ویژگی های تور آکوا کلاب دلفین :

 .استفاده آزاد از تمام وسایل و استخرهای پارک آبی

 .اجرای دی جی و کف پارتی در داخل پارک

 .سرو صبحانه و ناهار به همراه انواع نوشیدنی ها ( انواع برگرها، کوفته ترکی، سوجوک، دونر ) در رستوران پارک آبی

 .ترنسفر رایگان رفت و برگشت


پارک آبی آکوا کلاب دلفین

بزرگترین پارک آبی در شهر استانبول، پارک آبی آکوا کلاب دلفین (Aqua Club Dolphin)، است که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و به تدریج امکانات خود را توسعه داد. به طوری که در سال ۲۰۱۵ میلادی مشهورترین سرسره این پارک یعنی سرسره شاه کبری و سرسره آناکوندا و در سال ۲۰۱۶ استخری برای کودکان به این مجموعه اضافه شد. آکوا کلاب دلفین در غرب استانبول در منطقه باغچه شهیر واقع شده است و نزدیک مرکز خرید آکباتی است. این پارک آبی یکی از جاهای دیدنی استانبول است و بسته به شرایط آب و هوا، آکوا دلفین معمولا در طی ماه های اردیبهشت تا شهریور مشغول به کار و فعالیت است و مخاطبان پر طرفدار خود را از سرتاسر دنیا دارد. و هر سال تابستان با سرسره‌های طولانی و استخرهای بزرگ میزبان گردشگران بسیاری است . در این مجموعه بزرگ هر سال رویدادهای تفریحی و کنسرت‌های متعددی در فضای باز برگزار می شود.. در آکوا کلاب دلفین می‌توانید اوقات آرام و بدون استرسی را کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. این پارک آبی روباز، پوشش گیاهی و فضایی دلچسب دارد که زمینه ثبت عکس‌هایی خاطره‌انگیز را فراهم می‌آورد.پارک آبی آکوا کلاب هر روز امکانات و ویژگی های جدید و نوینی را به مجموعه اضافه کرد به طوری که امروزه، با عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول شناخته می‌شود. این پارک با استخر‌هایی در ابعاد مختلف فرصت خوبی برای شناگران حرفه‌ای نیز فراهم کرده است. و اگر اهل شنای حرفه یا نیستید می توانید در کنار استخرها و فضاهای دلنشینش از موسیقی زنده و پایکوبی لذت ببرید.

پارک آبی کلاب دلفین به‌صورت روباز طراحی شده است و فقط در فصل‌های گرم سال فعالیت می‌کند. از دیگر جذابیت‌های فضای این پارک حضور حیواناتی است که می‌توانید با آن‌ها عکس بگیرید؛ به‌خصوص دلفین‌ها که می توانید درکنار آن‌ها شنا کنید.پارک آبی کلاب دلفین ۱۲ سرسره جذاب دارد. و همچنین چهار استخر برای بزرگسالان و دو استخر برای کودکان نیز وجود دارد. علاوه بر این استخرهای بزرگ موج، خانواده، لنگرگاه نیز در این فضا وجود دارد.در فضای این مجموعه امکانات دیگری نیز برای سرگرمی همچون استخر واترپلو، زمین تنیس، حمام آفتاب، ساحل مصنوعی و والیبال ساحلی نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، گردشگران می توانند از اجرای موسیقی زنده و شرکت درکف پارتی لذت ببرند شرکت در مراسم موسیقی و پایکوبی معمولا حدود سه ساعت به طول می انجامد. در ضمن گردشگران در صورت علاقه می توانند با عکاسی از حیوانات، لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنند.تماشای حرکت دسته جمعی دلفین ها و بازی با آنها برای همه و به خصوص کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است.

سرسره‌های آبی به‌اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی شده است. و می توان آنها را تا حدودی دسته بندی کرد. گاهی برای استفاده، مستقیم روی خود سرسره می‌نشینند و گاهی باید سوار قایق یا فضایی لوله مانند شد. در هر صورت وجود آب در مسیر سرسره‌ها با ایجاد بستری لغزنده کمک می‌کند تا روی آن‌ها حرکت کنید. و در انتها مسیر به استخری ختم می شود. در استخر ناجی غریق حضور دارد تا در صورت بروز مشکل به شناگران کمک کند. سرسره‌های بزرگسالان، سرسره‌های سقوط آزاد، سرسره سونامی، سرسره کامیکازه، سرسره آناکوندای سیاه، سرسره های کودک و ... تنها بخشی از سرسره های آبی متنوع پارک آکوا کلاب هستند.

رزرو آنلاین تور پارک آبی آکوا کلاب دلفین با تخفیف ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 685هزار تومان

-      برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور کشتی صبح بسفر با ناهار

ویژگی های تور کشتی صبح بسفر با ناهار :

. گشت و گذار در تنگه بسفر با کشتی تفریحی و دی جی و موسیقی

. بازدید از خونه عشق ممنوع 

. بازدید از ساحل بیلربی 

. دیدن مسجد جاملیجا 

. بازدید از برج دختر 

. تماشای بام استانبول 

. همراه با ناهار

-و فرصت برای گشت و گذار در مراکز خرید


تور کشتی صبح بسفر با ناهار

تور کشتی بسفر یکی از خاطره انگیزترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است که طرفداران بسیاری در میان ایرانیان دارد.تور صبح بسفر علاوه بر گشت و گذار با کشتی تفریحی ،شامل سفر به 7 مکان از زیباترین و معروفترین اماکن استانبول است. مکان هایی که در سفر به استانبول حتما باید از آنها بازدید کنید تا خاطره ای فراموش نشدنی برای شما و خانواده تان به یادگار بگذارد.گشت و گذار در تنگه بسفر با کشتی تفریحی و دی جی و موسیقی به مدت یک ساعت و نیم ادامه خواهد داشت. تنگه بسفر استانبول تصویری است که هیچ گاه آن را از یاد نخواهید برد. این تنگه به‌عنوان مرز، دو قاره آسیا و اروپا را از یک‌دیگر جدا می‌سازد و دریای سیاه و مرمره را بهم متصل می‌کند. از بسفر به‌عنوان باریک‌ترین تنگه جهان یاد می‌شود که قابلیت کشتی‌رانی در آن وجود دارد.در چنین منطقه جغرافیایی و فرهنگی جذاب، هر گردشگری نمی‌تواند مقابل وسوسه کشتی‌های تفریحی تنگه بسفر مقاومت کند. از این کشتی‌ها می‌توانید دورنمای فوق‌العاده‌ای از استانبول را به تماشا بنشینید و در حدفاصل دو قاره اروپا و آسیا سیر و سفر کنید. کشتی‌های تفریحی در تنگه بسفر راحت و مجهز هستند و به‌اندازه کافی به ساحل نزدیک می شوند تا شما بتوانید عکس‌های زیبایی بگیرید.

خونه عشق ممنوع ( از محله‌هایی که همیشه مورد توجه فیلم‌ سازان ترکیه بوده می‌توان به محله‌ی ساریر اشاره کرد که در شهر زیبای استانبول و نزدیکی منطقه گردشگری ببک واقع شده است. این محله ترکیبی از زندگی مدرن و روستایی را به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید بخشی از داستان جذاب سریال “عشق ممنوع” که ساخت آن تقریبا حدود 2 سال طول کشید در این محله فیلمبرداری شده است. )

ساحل بیلربی ( ساحل بیلربی یکی از سواحل زیبای استانبول است که کاخ بیلربی نیز در آنجا واقع شده است و مکان زیبایی برای تماشا و عکاسی است )

مسجد جاملیجا ( جاملیجا بزرگترین مسجد ترکیه که از جمله جاذبه‌های گردشگری استانبول به حساب می آید «مسجد چاملیجا» به معنی سروستان است. این مسجد در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد که در ارتفاع بالایی بر فراز یک تپه ساخته شده است و با معماری با شکوهی خودنمایی می‌کند )

برج دختر (برج میدن یا برج دختر استانبول یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری استانبول است که به نوعی نماد شهر استانبول هم بشمار می رود. این برج ساختمان کوچکی بر روی جزیره ای میان تنگه بسفر است. داستان‌های زیادی در مورد برج دختر استانبول وجود دارد. قدمت برج دختر استانبول به ۱۰۰۰ سال پیش، درست در زمان حکومت بیزانس ها در ترکیه برمی گردد و به دیدن می ارزد )

بام استانبول ( «تپه چاملیجا» از بلندترین تپه‌های استانبول است که به «بام استانبول» شهرت دارد. بلندای این تپه‌ها چشم‌انداز زیبایی از تنگه بسفر را به تصویر می‌کشد و با درختان همیشه سبز، گل‌های رنگارنگ و امکانات رفاهی، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی استانبول شناخته می‌شود.)


رزرو آنلاین تور صبح بسفر با قیمت ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 470 هزار تومان

-   برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور سواحل شیله و آوا

ویژگی های تور سواحل شیله و آوا :

. گذر از بخش اروپایی به آسیایی از روی پل بغاز ( پل آرزوها )

. گذر از مناطق جنگلی قیمت آسیایی استانبول

. بازدید از فانوس دریایی و پارک زیبای منطقه

. بازدید از دریاچه مخفی

. بازدید از بزرگترین باغ وحش استانبول

. وقت آزاد برای استفاده از قایق سواری در محیطی زیبا

. وقت آزاد و امکان استفاده از موتورسواری با ATV

. وقت آزاد و امکان استفاده از اسب سواری

. وقت آزاد برای شنا و آفتاب گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه آوا

. بازدید از فروشگاه محلی و امکان خرید


سواحل شیله و آوا

شیله و آوا دو منطقه ی خوش آب و هوا در نزدیکی استانبول است که به دلیل برخورداری از بخش وسیعی از سواحل شنی دریای سیاه و آب و هوای معتدل و مطبوع و طبیعت بکر و رویایی و مکان های تاریخی اش طرفداران بسیاری دارد .

شیله :

شیله به داشتن آب و هوای مطبوع، ساحل ماسه ای طلایی رنگ و آب های زلالش معروف است. می توانید در زیر آفتاب درخشانش حمام آفتاب بگیرید. شنا کنید و یا به قایق سواری و سایر ورزش های آبی موجود بپردازید، بر روی سواحل نرم شنی آن چند دقیقه ای را با پای برهنه قدم بزنید یا دقایقی را به استراحت در رستورانی با ویوی رو به دریا و ساحل بپردازید و از غذاهای خوشمزه ای مانند کباب های معروف ترکیه و غذاهای محلی یا دریایی لذت ببرید. خرید سوغاتی از بازارهای محلی شیله می تواند یکی از تفریحات گردشگری جذاب باشد. خرید اقلام محلی مانند لبنیات و مرکبات و سوغاتی های محلی و صنایع دستی بی شک سرگرم کننده و لذت بخش است. شاید برایتان جالب باشد که ویژگی های محلی را که قرار است به آنجا سفر کنید را بدانید. 

شیله در ساحل دریای سیاه در شمال شرقی منطقه مرمره در نزدیکی اسکودار و در قسمت آسیایی استانبول ترکیه در شهر کوجالی Kocaali واقع شده است. این شهر712 کیلومتر مربع مساحت دارد. و بخش جذاب آن این است که دارای شصت کیلومتر خط ساحلی با دهکده های کوچک و سواحل طبیعی است و جالب تر آنکه تقریبا 80 درصد مساحت منطقه شامل جنگل می شود. و این جنگل ها باعث شده اند تا شیله با وجود ساحلی بودن از آب و هوایی معتدل برخوردار باشد. میانگین دمای سالانه در این منطقه حدود 14 درجه و میانگین میزان بارش سالانه 75.7 میلی متر است. هوای جوی شیله تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه ای و دریای سیاه است .

آوا نیز که از مناطق شیله است بسیار خوش آب و هوا می باشد و یکی از مناطق پر طرفدار آن به حساب می آید. آوا در فاصله 30 کیلومتری شیله قرار دارد. از اصلی ترین منابع درآمدی مردم شیله، گردشگری است. گردشگری تاریخی و دریایی که در هنگام تعطیلات با توجه به فصول مختلف متغیر است و در هر فصلی مخاطبان و طرفداران خاص خود را دارد اما به هنگام تابستان از ماه ژوئن تا اواخر سپتامبر شلوغ ترین فصل گردشگری شیله و آوا است. یعنی ماه های خرداد تا مهرماه که گردشگران بسیاری برای تفریحات ساحلی به این منطقه می آیند. 

سواحل شیله:

سواحل رویایی و دل انگیز شیله حدود 60 کیلومتر در کرانه دریای سیاه گسترده شده است 10 کیلومتر از این سواحل در مناطق ساحلی قسمت آسیایی استانبول قرار دارد که جزو مهم ترین آنها به حساب می آید. و از پلاژهای بسیاری برخوردار است.

جاذبه های گردشگری و تاریخی شیله:

قلعه شیله یا قلعه اجاکلی آدا که 12 متر ارتفاع دارد و به عنوان برج و اسکان سربازان مورد استفاده قرار می گرفت و حالا از دیدنی های تاریخی و مشهور منطقه است.

فانوس دریایی شیله که به شکل برجی در سواحل آن قرار دارد در زمان امپراتوری عثمانی ساخته شد ه است و با ارتفاعی حدود 110 سانتی متر از سطح دریا، بزرگترین فانوس دریایی در ترکیه و دومین فانوس دریایی در جهان است. این فانوس دریایی در گذشته امنیت سواحل دریای سیاه را طی قرن ها تأمین می کرد. در سفر به این منطقه پیاده روی در محیط اطراف فانوس و عکاسی را فراموش نکنید.

از دیگر جاذبه های گردشگری منطقه می توان به حمام عثمانی (در ینیکوی)، قلعه ساریکاواک (در حسنلی کویو)، ، دره یازده دریاچه در روستای حاجیلی، تپه قرمز نارنجی رنگ (علت تغییر رنگ آن به سبب وجود آلیاژ آهن و مس در خاک است که برخی برای آن خواص درمانی قائل شده اند) و مقبره کوم بابا، دریاچه شاکلی (که یک سد مصنوعی است) و کرایینگ راکز Crying Rocks به معنای سنگ های گریان (جریان داشتن منبع آب از سنگ ها به روان بودن اشک ها اشاره دارد) در فاصله 600 متری با فانوس دریایی اشاره کرد، همچنین جشنواره فرهنگی و هنری در شیله برگزار می شود. در این جشنواره صنایع دستی منطقه به نمایش گذاشته می شود مخصوصا صنایع دستی مرتبط با پارچه که جزو مهم ترین آنها در این منطقه به حساب می آید.

 آوا :

یکی از مناطق پرجمعیت ساحلی در کرانه دریای سیاه است که بین دو رودخانه یشیلچای Yeşilçay (در شرق) و گوکسو Göksu (در غرب) قرار گرفته و جزو مقاصد تفریحی منطقه شیله به شمار می آید. نژادهای مختلفی در این منطقه تاریخی ساکن شدند از مردم ترکمن در دوران عثمانی تا یونانیان و ترک های یونانی همگی ساکن این منطقه بودند. آوا در کنار سواحل زیبا و آرام بخشش از مناظر طبیعی بسیار زیبای دیگری نیز برخوردار است. رودخانه گوکسو از مهم ترین و پر طرفدار ترین آنهاست. منبع درآمد مردم این منطقه از گردشگری، فروش زغال چوب (منبع اصلی زغال در استانبول)، کشت سبزیجات و میوه و بافتن پارچه های پنبه ای است. این پارچه های پنبه ای به شکلی هنرمندانه با دست بافته می شوند و نازک نیز هستند. می توانید برای سوغاتی آنها را خریداری کنید.


رزرو آنلاین تور بین المللی سواحل شیله و آوا با تخفیف ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 610 هزار تومان

-  برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور آسیایی استانبول

ویژگی های تور آسیایی استانبول:

. اسکله اورتای

. ساحل زیبای ببک ( شیک ترین و زیباترین ساحل منطقه اروپایی )

. عبور از پل بغاز

. بازدید از ساحل بیلربی

. بازدید از مسجد و کلیسای کوپیک اورتای

. گشت و گذار بر تپه چاملیجا معروف به بام استانبول

. خرید از مراکز اکاسیا و وادی استانبول

. ترانسفر رایگان رفت و برگشت از هتل


تور آسیایی استانبول:

تورهای آسیایی یکی از جذاب ترین تورهایی است که مورد پسند بیشتر گردشگران می باشد. گشت و گذار در مکان های جذابی از بخش های آسیایی و اروپایی به همراه پاساژ گردی و امکان خرید از مراکز تجاری یکی از ویژگی های این تور جذاب است.

اسکله اورتاکوی:

اورتاکوی یکی از محبوب ترین، زیباترین و شیک ترین و پرجنب و جوش ترین محله های استانبول است که در همسایگیبشیکتاش و بسفر در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. ارورتاکوی در ترکی به معنای روستای متوسط است زیرا در میانه ی تنگه و کانال آبی است.در زمان عثمانی اورتاکوی، یک دهکده ماهیگیری زیبا و کوچک بود و محلی برای رفت و آمدهای مقامات عثمانی نیز بوده است. به دلیل جاذبه های زیاد این منطقه. بعد از گذشت سالیان سال این منطقه هنور هم مقصدی برای مردمان محلی ترکیه و گردشگران خارجی است.در این محله ی زیبا تعداد زیادی رستوران، کافه و گالری هنری دور یک میدان کوچک، کنار آب قرار گرفته‌ اند. این محله قدیمی و جذاب از ساختمان های بازسازی شده تشکیل شده است.اورتاکوی را بهترین منطقه برای خوردن غذای خیابانی ترکی با نام کومپیر می‌ دانند که از معروف ترین غذاهای ترکیه است. به دلیل جاذبه های زیاد این منطقه بعد از گذشت سالیان سال این منطقه هنور هم مقصدی برای مردمان محلی ترکیه و گردشگران خارجی است.

بازدید از مسجد و کلیسای کوچیک اورتاکوی:

از زیباترین و معروف ترین ساختمان هایی که میتوانید در اورتاکوی ببینید مسجد اورتاکوی است که همه آن را به نام مسجد مجیدیه میشناسند.از مکان های تاریخی دیگر نیز می توان به کلیسایی که مربوط به دوران بیزانس است نام برد. کلیسای Surp Krikor Lusavori که یکی از زیباترین و معروف ترین کلیساهای استانبول است. این کلیسا بین سال های ۱۸۳۷ -۱۸۳۸ با معماری مشابه با آب انبار باسیلیا ساخته شده است. اگر به معماری کلیسا و مساجد علاقه دارید میتوانید از مسجد مسلمانان، کلیسای مسیحی و پرستشگاه یهودیان نیز دیدن کنید.

ساحل زیبای ببک :

ساحل ببک یکی از زیباترین مناطق نزدیک بسفر است که به یکی از جاذبه ههای گردشگری استانبول در قسمت اروپایی تبدیل شده است.ببک به دلیل عمارت های بزرگ ساحلی که توسط جنگل ها احاطه شده است نسبت به مناطق دیگر استانبول متفاوت است.آپارتمان های گرانبهای بسفر، قایق هایی که در بندگاه پهلو گرفته‌اند، کافه‌ها و رستوران‌ها را می‌توان در تمام طول ساحل دید.

ببک در ترکی به معنی «بچه» است که شاید دلیل این نامگذاری براساس این گفته ی ترکی ها باشد: زیباست همانند یک بچه.( این گفته برای بیان زیبایی های یک فرد یا مکان استفاده می شود). همچنین گفته شده است که نام این ساحل از شخص ببک Çelebi (رئیس اجرای قانون در زمان سلطان مهمت دوم) گرفته شده، کسی که در زمان فتح قسطنطنیه توجه زیادی نسبت به امنیت این منطقه داشت.

عبور از پل بغاز:

پل بغاز یا مروارید بسفر، از مکان‌هایی است که در سفر به استانبول باید ببینید. البته عبور به صورت پیاده از روی این پل ممکن نیست، مگر سالی یکبار و در حین مسابقات دو ماراتن استانبول.

این پل معلقِ فولادی 1560 متر طول، 33.40 متر عرض و 165 متر ارتفاع دارد. طراحی این پل زیبا توسط سر گیلبرت رابرتز و ویلیام براون (Sir Gilbert Roberts and ‎William Brown) انجام شده و در تاریخ 20 فوریه 1970 ساختن آن شروع شد. پس از حدود 3 سال و در تاریخ 1 ژوئن 1973 تمام و در تاریخ 30 اکتبر همان سال افتتاح شد. هرروز از روی این پل بیشتر از 200 هزار ماشین رد می‌شوند.این پل در شب‌ها آنقدر زیباست که هر آدمی را شیفته خود می کند. نورهای ال‌ای‌دی روی این پل، آسمان پاک بالای سر و آب زلال تنگه بسفر؛ رویایی است. یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن این پل و عکاسی، در نزدیکی مسجد اورتاکوی است. یک تیر و دو نشان؛ دیدن مسجد اورتاکوی و عکسبرداری از پل زیبای بغار.

بازدید از ساحل بیلربی:

ساحل و کاخ بیلربی در محله بیلربیی و منطقه اسکدار در بخش آسیایی استانبول و در نزدیکی تنگه بسفر و در قسمت شمالی پل بسفر قرار گرفته است.بیلربی یکی از دل انگیزترین سواحل استانبول را دارد و معماری بناها و کاخ بیلربی بسیار زیبا است.

گشت و گذار بر تپه چاملیجا معروف به بام استانبول

بام استانبول یکی از زیباترین و دل انگیزترین جاذبه های گردشگری در استانبول و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است. بام استانبول که اغلب بومیان آن را با نام چاملیجا (Çamlıca Hill) می‌شناسند به تپه‌هایی زیبا و خوش منظره گفته می‌شود که با رفتن به بالای آن می‌توان شهر استانبول را در یک قاب رویایی تماشا کرد. بام استانبول یکی از نقاط گردشگری معروف شهر است و شما می‌توانید رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری را در اطراف آن مشاهده کنید. برخی از این رستوران‌ها دارای سبک معماری و دکوراسیون بسیار جذابی بوده و غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و متنوعی در آن‌ها سرو می‌شود.


خرید آنلاین بلیط تور آسیایی استانبول با تخفیف ویژه تفریح نت، فقط با پرداخت ۱۳۰ هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.



تور تاریخی استانبول

ویژگی های تور تاریخی استانبول:

. بازدید از ایاصوفیه که به عنوان کلیسای جامع مسیحیان ارتودکس شناخته می شود و قولی اگر عجایب در دنیا هشت گانه بود به عنوان یکی از عجایب دنیا نیز شناخته می شد.

. بازدید از مسجد سلطان احمد که به خاطر استفاده از کاشی های آبی رنگش به مسجد ابی هم معروف است و یکی از شاهکارهای معماری اسلامی شناخته می شود.

. بازدید از میدان سلطان احمد و آثار تاریخی آن مثل چشمه آلمانی ها، یلانلی تاش و ..

. بازدید از منطقه تاریخی بالات و لوکیشن های فیلم چوکور

. بازدید از تپه پیر لوتی معروف به تپه عشاق

. بازدید و خرید از دو مرکز خرید معروف شهر استانبول

. و ناهار رایگان در محیطی گرم و صمیمی


تور تاریخی استانبول:

تور تاریخی استانبول مناسب گردشگرانی است که می خواهند با فرهنگ و معماری ترکیه آشنا شوند و بازدید از مکان های تاریخی و باستانی برایشان در اولویت هست. تور تاریخی به گشت و گذار در مهم ترین و معروف ترین مکان های تاریخی استانبول می پردازد.

ایاصوفیه:

بازدید از ایاصوفیه که به عنوان کلیسای جامع مسیحیان ارتودکس شناخته می شود و قولی اگر عجایب در دنیا هشت گانه بود به عنوان یکی از عجایب دنیا نیز شناخته می شد.

مسجد ایاصوفیه یکی از تاریخی‌ترین بناهای موجود در استانبول شناخته می‌شود که بیش از 1400 سال قدمت دارد. که جنگ، زلزله‌ها، جنگ‌های بسیاری را به خود دیده است. این بنای تاریخی که پیوندی میان مسیحیت و اسلام به شمار می‌رود، نه‌تنها به‌خاطر قدمت بلکه به‌خاطر معماری منحصربه‌فردش در ترکیه و حتی جهان شهرت دارد و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است

این مسجد را باارزش‌ترین اثر باقی‌مانده از دوره بیزانس در ترکیه می‌دانند که معماری شگفت‌انگیز رومیان را به ارث برده است. این بنا که حدود ۶ هزار مترمربع مساحت دارد، کاملا از آجر ساخته شده و با مرمر پوشانده شده است، ۱۰۷ ستون و ۹ درب دارد. بزرگ‌ترین درب اصلی این مسجد را برای ورود پادشاه با چارچوب برنزی و قاب مرمر طراحی کرده بودند.

این بنای تاریخی که از شاهکارهای معماری در استانبول نامیده می‌شود، ویژگی‌های معماری و تزیینات داخلی بسیاری دارد که توصیف کردنی نیست و تنها باید آنها را از نزدیک ببینید.

مسجد سلطان احمد:

یکی از جاذبه‌های معروف ترکیه مسجد سلطان احمد استانبول است که به عنوان یکی از مساجد زیبا دنیا شناخته می‌شود. بازدید از مسجد سلطان احمد که به خاطر استفاده از کاشی های آبی رنگش به مسجد ابی هم معروف است و یکی از شاهکارهای معماری اسلامی شناخته می شود.این مسجد به دلیل تاریخ پرفرازونشیب و معماری خاص خود در بین گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است، جالب است که بیشتر گردشگران این بنا را به نام مسجد آبی ۶ مناره‌ای می‌شناسند.تاریخچه مسجد سلطان احمد استانبول به زمان سلطان احمد اول و امپراتوری عثمانی برمی‌گردد. این مسجد به دلیل یک اشتباه ۶ مناره دارد به این صورت که هنگام ساخت، سلطان احمد به معمار دستور داد تا مناره‌های مسجد را از طلا (آلتین) بسازد که معمار به اشتباه این کلمه را ۶ (آلتی) متوجه شده و همین باعث شد تا مسجد سلطان احمد با ۶ مناره ساخته شود.مسجد آبی از معماری بی‌نظیری برخوردار است و در زمان ساخت، این مسجد به قدری اهمیت داشت که شخص سلطان احمد در مراحل ساخت آن حضور داشت. سلطان احمد بعد از اتمام مسجد تنها یک سال فرصت استفاده از آن را داشت و از دنیا رفت که بعد از مرگ پیکر او را در محوطه مسجد به خاک سپردند و در بازدید از مسجد آبی می‌توانید از مقبره سلطان احمد اول هم دیدن کنید.

میدان سلطان احمد: 

میدان سلطان احمد در گذشته هایی بسیار دور پایتخت و مرکز اجتماعی مردم قسطنطنیه بود. این میدان هم اکنون نیز میدانی دیدنی با چند اثر تاریخی محدود است که از آن زمان ها بجای مانده است. محله سلطان احمد استانبول و میدان سلطان احمد یکی از بهترین محله‌های استانبول است که در بخش اروپایی قرارگرفته و به قلب تاریخی استانبول شناخته می‌شود. این میدان و محوطه اطراف آن یکی از دیدنی ترین محله های استانبول است. لذت قدم‌زدن در محله‌ای که روزگاری پایتخت رومیان و سلاطین عثمانی بوده و معروف‌ترین جاذبه‌های استانبول را درون خود دارد، قابل وصف نیست.بازدید از میدان سلطان احمد و آثار تاریخی آن مثل چشمه آلمانی ها، یلانلی تاش و .. بسیار لذت بخش است.

منطقه تاریخی بالات ( لوکیشن های فیلم چوکور ):

محله‌های فنر و بالات از جمله محله‌های قدیمی و تاریخی استانبول هستند که در دوره امپراتوری عثمانی، خانواده‌های برجسته یهودی و یونانی در آن‌ها زندگی می‌کردند. محله بالات در مجاروت محله «فنر» (Fener) و در ساحل جنوبی خلیج شاخ طلایی (Golden Horn) استانبول قرار دارد و امروزه بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون بناهای تاریخی و خانه‌های رنگارنگ خود هستند.یکی از دلایل رشد دوباره محله‌های بالات و فنر، بازسازی کارخانه تنباکوی قدیمی متعلق به دوره عثمانی بود.

بازدید از تپه پیر لوتی معروف به تپه عشاق:

تپه پیر لوتی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که می توانید اوقاتی از سفر خود را به بازدید از این تپه اختصاص دهید و با رفتن به بالای این تپه می توانید چشم اندازی بسیار زیبا از استانبول را مشاهده نمایید که می تواند بیشترین لذت را برایتان داشته باشد.تپه عشاق نام دیگر تپه پیر لوتی استانبول است که به خاطر داستان زندگی عاشقانه پیر لوتی ( نویسنده فرانسوی ) به این نام مشهور شد. نقل شده که پیر در زمان زندگی در استانبول عاشق زنی می شود و محل دیدار آنها این تپه بوده است.در بالای تپه، کافه ها و رستوران های متنوعی فعالیت می نمایند که می توانید از آنها استفاده نمایید. برای بالا رفتن از تپه می توانید از پلکان و یا از تله کابین استفاده نمایید که به منظور رفاه حال مسافران 4 تله کابین نیز فعالیت می نمایند. تپه عشاق مکانی دج و پر از آرامش است که دیدنش خالی از لطف نیست.


خرید آنلاین بلیط تور تاریخی استانبول با تخفیف ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 375 هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور آکواریوم استانبول (ترکیبی اکواریوم_سلطان سلیمان)

ویژگی های تور آکواریوم استانبول:

. بازدید از بزرگترین آكواريوم شهر استانبول (اکواریوم فلوریا)

. بازدید از جنگل شیشه ای شده آمازون به همراه صرف ناهار

. بازدید از مسجد سلیمانیه و آرامگاه سلطان سلیمان و خرم سلطان که به واسطه سریال های تاریخی ترکیه از اشخاص شناخته شده تاریخ عثمانی و استانبول می باشند

. به همراه توضیحات کامل راهنمای تور فارسی زبان

. و صرف ناهار و نوشیدنی در فضایی آرام و زیبا

. به همراه ترانسفر رفت و برگشت از هتل


تور آکواریوم استانبول (ترکیبی اکواریوم_سلطان سلیمان)

تور اکواریوم یکی از جذاب ترین تورهای استانبول است که تنها بازدید از آکواریوم فلوریا نیست . در این تور می توانید از تماشای مکان های جذاب گردشگری دیگر هم لذت ببرید. مکان هایی که شهرت بسیاری در جذب گردشگر دارند.می توانید با پیاده روی و عکاسی در این مکان ها خاطرات به به یاد ماندنی ثبت کنید.

بازدید از اکواریوم فلوریا ( آکواریوم فلوریا از جدید ترین آکواریوم های دنیاست که به دلیل وجود آکواریم های موضوعی با تم های مختلف و فضای آموزشی و تفریحی مختلف قابل قیاس و مقایسه با دیگر آکواریوم های دنیا نیست. آکواریم استانبول یا استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و در لیست بزرگ ترین آکواریم های دنیا قرار می گیرد.بزرگی و تنوع ماهی ها در آکواریوم این مکان را به دیدنی ترین ها بدیل کرده است )

جنگل شبیه سازی شده آمازون ( یکی از بخش های جذاب مجموعه آکواریوم، بخش جنگل استوایی است که از روی جنگل های آمازون شبیه سازی شده است. محوطه جنگل آمازون بسیار آرام بخش و دوست داشتنی است )

مسجد سلیمانیه ( مسجد سلیمانیه از معروف‌ترین و باشکوه ترین بناهای تاریخی در شهر استانبول است. ظرافت بالا و معماری جالب‌توجه این مسجد، متعلق به دوران حکومت عثمانیان است و شکوه و عظمت این دولت در زمان‌های گذشته را نشان می‌دهد.این مسجد تاریخی بر بلندی تپه‌ای خوش‌آب‌و‌هوا قرار دارد و چشم‌اندازی تماشایی به تنگه بسفر را به گردشگران نشان می‌دهد.)

محله بالات ( خونه های رنگی ) ( محله بالات در استانبول یکی از قدیمی‌ترین محله های استانبول به حساب می‌آیدقدم زدن در محله بالات استانبول مثل گشت و گذار در دل صفحات تاریخ است.وجود خانه‌های بزرگ و کوچک رنگارنگ، مغازه‌های نقلی و کوچه‌های سنگ فرش همگی باعث شده تا بالات به منطقه‌ای توریستی تبدیل شود. در کوچه‌های نه چندان بزرگ آنجا که قدم می‌زنید گویی که به گذشته‌های دور سفر کرده‌اید و اصلا فکر نمی‌کنید که در قرن ۲۱ هستید. وجود کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و بزرگ با فضای قدیمی نیز باعث شده تا آرامشی از جنس سفر به گذشته را تجربه کنید)

آکواریوم فلوریا استانبول:

بزرگترین و زیباترین آکواریوم های خاورمیانه، آکواریوم فلوریا استانبول است که در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز می باشد. در قیاس با دیگر آکواریوم های موجود در دنیا می توان گفت این آکواریوم از جدیدترین آکواریوم های دنیاست که تم های مختلف و فضای آموزشی و تفریحی با استفاده از آخرین تکنولوژی روزدنیا را دارد و در لیست بزرگترین آکواریم های دنیا قرار می گیرد. تنوع و بزرگی ماهی ها در آکواریوم فلوریا این مکان را به دیدنی ترین ها بدیل کرده است.

آکواریوم فلوریا از لوکیشن های مختلفی تشکیل شده است و هر قسمت تم مختص به یک مکان جغرافیایی را در معرض بازدید قرار می دهد. و اینکه مکان ها تنها به معرفی اعماق اقیانوس ها نیست و زیبایی های منحصر به فرد از فرهنگ و هنر و تاریخ و معماری آن مکان نیز قابل مشاهده و بررسی است. دیزاین های عالی فضاها همراه با نورپردازی هیجان انگیزآنها ، حس جالب ورود به سرزمین های رویایی را به بازدید کنندگان می دهد. مکان هایی که شاید تنها در فیلم ها و انیمیشن ها آنها را تماشا کرده باشید.

آکواریوم فلوریا استانبول توسط هنرمندان و معماران معروف طبق آخرین استاندارهای روز دنیا طراحی شده است و متخصصین کاربلد و حرفه ای آن را مدیریت می کنند. محیط آکواریوم کاملا شبیه سازی شده با محیط زندگی جانداران است تا در حفظ و نگهداری موجودات نهایت دقت و سنجش صورت گرفته باشد. و در عین حال گردشگران بتوانند شاهد گوشه ای از عظمت و زیبایی های جهان هستی باشند.

در بی نظیر بودن فلوریا شکی نیست. این آکواریوم در مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۶۴ مخزن آب به گنجایش ۶۸۰۰ متر مکعب آب است. شما با ورود به فلوریا وارد یک مسیر طولانی حدود دو کیلومتری می شوید که فوق العاده زیبا می باشد. پس کفش راحتی مخصوص پیاده روی بپوشید. چرا که این مسیر تنها از یک لوکیشن تشکیل نشده است و در 17 لوکیشن و قالب مختلف طراحی شده است. 17 مکانی که از نمونه های مشابه دیدنی و زیبا دردنیا نمونه برداری و شبیه سازی شده است.

لوکیشن های این مسیر به شرح زیر است: 

دریای سیاه، دریای اژه، قطب جنوب، اقیانوس آرام، اقیانوس اطلس، کانال پاناما، تنگه میانی اقیانوس اطلس ،قطب جنوب، کشتی غرق شده کوئت، حیوانات دریای ماقبل تاریخ، تنگه بسفر، دریای مدیترانه، دریای مرمره تنگه جبل الطارق، تنگه چاناک کله، کانال سوئز، جنگل های استوایی

آخرین لوکیشن مربوط به جنگل های استوایی است که واقعا جذاب و رویایی است و زیبایی و شگفتی آن می تواند خستگی مسیر را از تن شما به درکند. 


خرید آنلاین بلیط تور آکواریوم با تخفیف ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 400 هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور بورسا

ویژگی های تور بورسا :

. گذر از دریای مرمره با کشتی

. جنگل نوردی و موتور سواری در کنار ساحل یالوا

. رفتن به بزرگترین محل تولید لوکوم در بورسا

. بازدید از محل عسل و مربای طبیعی

. صرف ناهار در قله کوه با منظره بسیار زیبا ( مرتفع ترین نقطه ی ترکیه )

. بازدید از قدیمی ترین و بزرگترین درخت چنار طبیعی با قدمت 600 ساله معروف به اینکایا

. بازدید از خانه حریر و مسجد سبز

. بازدید از خانه عثمانی ها

. گشت و گذار در بزرگترین فروشگاه پوشاک منطقه

. فرصت آزاد برای باگی و موتور چهارچرخ ATV


تور بورسا

بورسا چهارمین شهر بزرگ ترکیه است که به دلیل پوشش گیاهی فراگیر و سرسبزی بیش از حد به «شهر سبز» شهرت یافته است.این شهر از مراکز مهم تجارت ابریشم در قرون وسطا بوده و جنگ‌های زیادی نیز به خود دیده است. آثار بسیاری از تمدن‌ها در سبک معماری همچون مساجد، حمام‌های قدیمی و کلیساها در این شهر به جا مانده است که دیدنش خالی از لطف نیست.

بورسا در شمال‌غربی ترکیه واقع شده و به عنوان پایتخت استان بورسا شناخته می‌شود. این شهر در کنار کوهستان‌های اولوداغ قرار گرفته و پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی دارد و تحت تاثیر تمدن های مختلفی قرار گرفته و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. بورسا ترکیه در شبه جزیره آناتولی و در جنوب شرقی دریای مرمره قرار دارد. این شهر چهارمین شهر بزرگ ترکیه است که به دلیل پوشش گیاهی فراگیر و سرسبزی بیش از حد به «شهر سبز» شهرت یافته است.قدمت بورسا به 4000 سال می رسد. بورسا در دوران باستان به دست فنیقی ها تاسیس شد و در دوران روم به یکی از شهرهای مهم رومی تبدیل شد. پس از انقراض امپراتوری روم در سال 395، بورسا وارد دوره بیزانسی شد. و به مرور به یکی از شهرهای مهم تجاری و فرهنگی بیزانس تبدیل شد. در سال 1326، شهر بورسا توسط امپراطور عثمانی اورخان به تسخیر درآمد و به عنوان پایتخت امپراتوری عثمانی تا سال 1365 و در ادامه به عنوان شهر دوم بعد از استانبول محسوب شد. در این دوره، بورسا به عنوان مرکز صنعتی و فرهنگی مهمی شناخته می‌شد و مساجد، باغ‌ها، باغ‌های شهری و معابد زیادی در این شهر ساخته شد.

از آن زمان به بعد، بورسا به عنوان یکی از شهرهای مهم تاریخی و صنعتی ترکیه باقی مانده است و هنوز هم جاذبه بسیاری برای گردشگران و بازدیدکنندگان خود دارد. بورسا پس از اعلام جمهوری در ترکیه یکی از مراکز صنعتی این کشور شمرده می‌شود. زبان رسمی این شهر ترکی استانبولی و واحد پول آن لیر ترکیه است.

آب و هوای بورسا:

بورسا مدیترانه ای و معتدل است. در فصل زمستان بارش برف سنگین دارد و هوا سرد می شود. و همین شرایط آب و هوایی بسیاری از گردشگران را برای انجام ورزش‌های زمستانی همچون اسکی به پیست اولوداغ می کشاند. ، ماه‌های ژانویه و فوریه برای ورزش های زمستانی به بورسا مناسب است.چرا که در این ماه‌ها بارش برف به اوج خود می‌رسد. اگر دوستار آب و هوای معتدل مدیترانه ای است می توانید برای سفر به بورسا از اردیبهشت تا مهرماه را انتخاب کنید. تفریحات ساحلی بورسا نیز بسیار متنوع و لذت بخش است. همچنین فستیوال‌های متنوعی من جمله جشنواره موسیقی بورسا نیز در فصل تابستان برگزار می‌شوند جشنواره موسیقی بورسا شامل اجرای موسیقی راک، پاپ، جزو رقص است که هر ساله بسیاری از علاقه‌مندان و دوستاران موسیقی در آن شرکت می‌کنندعلاقه مندان به تئاتر هم بهتر است بدانند که دو جشنواره بین‌المللی نمایش سایه هاکیوات و همچنین فستیوال کاراگوز با سابقه بیش از ۵۰ سال اجرا در بورسا نیز بسیار تماشایی هستند.

خوردنی های بورسا:

در سفر به این شهر اسکندر کباب یا همان ( بورسا کبابی) را حتما امتحان کنید.همچنین غذاهایی مانند پیده، لاهماجون، دونر کباب، بورک و کوفته ترکی و غذاهای دریایی با طعمی دلپذیر در رستوران‌های بورسا سرو می‌شود. که طعم به یاد ماندنی آنها در ذهن شما خواهد ماند. بورسا همچنین معروف به تولید خوردنی های خوشمزه ای همچون پسته و شیرینی‌هایی مانند "لوکمه" و "اوغلو" است که می‌توانید آنها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

بی شک بورسا با داشتن تمدنی کهن و میراث فرهنگی و ارزشمند و طبیعت بکر جنگلی و ساحلی جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. 

برخی از جاذبه‌های مهم بورسا عبارتند از:

مسجد جامع بزرگ بورسا، درخت کهن اینکایا، موزه کاراگوز، موزه آتاتورک، کوه های اولوداغ ، روستای قدیمی جومالی کیزیک، مقبره سلطان عثمان، باغ های بورسا و نقاط دیدنی و سرسبز فراوان

صنایع دستی بورسا نیز بسیار مشهور است. به خصوص صنعت پارچه و سرامیک. از آنجا که تولید ابریشم در بورسا ترکیه از زمان‌های قدیم مرسوم بوده است، امروزه نیز پارچه‌های ابریشم این شهر شهرت جهانی دارند. گردشگران می توانند به هنگام بازگشت از سفر پارچه‌های ابریشم، شال، رومیزی، روتختی و ظروف سرامیکی و سایر صنایع دستی بورسا را به عنوان سوغات خریداری کنند. 


رزرو آنلاین تور بورسا با قیمت ویژه تفریح نت، تنها با پرداخت 565 هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور کشتی نیس تراول

ویژگی های تور کشتی نیس تراول:

. اجرای موزیک زنده ( فارسی، کردی، ترکی استانبولی ) توسط هنرمندان ایرانی و ترک

. دی جی و نوشیدنی در فضایی آرام

. پیش غذا و شام ( چلو مرغ ) و میوه به همراه انواع نوشیدنی ها به طور رایگان

. تخفیف ویژه برای کودکان 5 الی 12 سال ( تنها 20 دلار )

. کودک زیر 5 سال رایگان ( بدون خدمات )

. ترانسفر رایگان


تورکشتی تفریحی نیس تراویس:

کشتی های تفریحی یا گردشی نوعی کشتی مسافری است که برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شود. کشتی‌های گردشی علاوه بر کابین برای مسافران، عموماً دارای امکاناتی مانند رستوران، و گاهی سینما و استخر شنا نیز هستند.به کشتی‌های گردشی می‌توان به عنوان هتل‌های شناور نگاه کرد که امکان تردد میان جزایر یا بنادر جهانگردی را دارا می‌باشند.کشتی های تفریحی در اندازه ها و مدل های مختلفی هستند. کشتی های با ظرفیت بزرگ اغلب مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند و برنامه های متنوع تری نسبت به سایر کشتی ها دارند.معمولا تور کشتی استانبول به ۲ دسته کشتی های ایرانی و غیر ایرانی تقسیم می شوند.

کشتی های غیر ایرانی شامل کشتی های ترک و اروپایی هستند که با سرگرمی ها و موزیک های خارجی از میهمانان استقبال میکنند و همچنین رقص ها و پرفورمنس های ترکی در این کشتی ها برگزار می شود.کشتی های تفریح استانبول با جشن ایرانی متفاوت از کشتی های اروپایی و ترک هستند. اغلب خانواده های ایرانی از این کشتی ها استقبال می کنند. و خواننده ها و شومن های ایرانی معروف به این کشتی ها دعوت می شوند و برنامه های بی نظیری را در شب های کشتی برای ایرانیان عزیر تدارک می بینند. 

کشتی های ایرانی در استانبول اغلب قیمت مناسب تری نسبت به کشتی های بین المللی دارند.برای کسانی که از سفری همراه با ماجراجویی لذت می‌برند، بی شک کشتی‌های تفریحی شکلی منحصربه‌فردی از مسافرت برایشان خواهد بود. لحظاتی پر از ماجراجویی که در خاطرشان ثبت می شود.برخلاف انواع دیگر سفر، سفر با کشتی تفریحی این امکان را به شما می‌دهد که به بکر ترین مناطق و جزایر پا بگذارید، جایی که سفر شما تمام و کمال تبدیل به سیاحت می‌شود.تفریحاتی مانند موسیقی زنده، ، انواع غذاها و دسرها، جزو برنامه های کشتی های تفریحی هستند.تصور کنید در یک مکان آرام نشسته اید که دورتادور شما آب باشد. جریان آب و صدای آب و شما به آرامی در حال حرکت هستید، سیاهی شب و صدای آرام آب را می شنوید و این می تواند آرامش بسیار خاصی را به شما منتقل کند. لذت بخش ترین حس، دیدن دریاهای مرمر و سیاه از نزدیک است و قسمتی که دو بخش شهر را بهم متصل می کند. اگر فقط یکبار سوار یکی از کشتی تفریحی استانبول شوید دوست دارید بارها و بارها آن را امتحان کنید و هیچگاه برای شما تکراری نخواهد شد.گشت کشتی استانبول یکی از محبوب ترین تفریحات استانبول محسوب می شود که در میان مسافران ایرانی طرفداران زیادی دارد و قطعا شرکت در این برنامه خاطره فراموش نشدنی خواهد بود به ویژه که همزمان با مراسم جشن بر روی کشتی از چشم اندازهای خیره کننده استانبول در زیر نورپردازی ها لذت خواهید برد.کشتی نیس تراویس هم یکی از کشتی های تفریحی پر طرفدار در بین ایرانیان است. اغلب شرکت کنندگان در تور کشتی نیس تراویس از موزیک زنده که تلفیقی از موسیقی های فارسی، کردی ترکی استانبولی است بسیار خرسند بوده اند و آن را جزو ویژگی های مثبت کشتی نیس تراویس ذکر کرده اند. غذا و نوشیدنی لذیذ در زیر آسمان و در میان دریا تجربه ای ماندگار است. جالب اینجاست که نیس تراویس برای کودکان تخفیف های ویژه لحاظ کرده است. با انتخاب نیس تراویس خیالتان از بابت رفت و آمد به هتل هم راحت است چرا که ترانسفر رایگان در اختیار شماست.


خرید آنلاین بلیط تور کشتی نیس تراول استانبول با تخفیف ویژه تفریح نت فقط با پرداخت 675 هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


تور کشتی بین المللی استانبول

ویژگی های تور کشتی اینترنشنال کشتی اختصاصی ، خانوادگی استانبول

 . اجرای موزیک زنده با نوازندگی ویلن و ساز های ضربی

. اجرای موزیک زنده خواننده ایرانی و ترک همراه با International DJ به همراه حرکات موزون

. پذیرایی پیش غذا و شام

. همراه با سرو نوشیدنی نامحدود

. ساعت حرکت 20:00 الی 00:00

. ترنسفر رفت و برگشت رایگان


تور کشتی بین المللی استانبول

تور کشتی اینترنشنال در استانبول، یکی از تورهایی است که علاوه بر خدمات، پذیرایی مناسب با حضور ستارگان موسیقی استانبول را دارد و به شما عزیزان این امکان را می‌دهد با قیمتی مناسب علاوه بر بازدید از چشم‌اندازهای خیره‌کننده استانبول، از مراسمات و پذیرایی کشتی لذت ببرید.در این کشتی با ملیت های مختلفی همسفر هستید و امکان آشنایی با افراد و اداب و فرهنگ متفاوت را دارید.

کشتی‌های گردشی عموماً دارای امکاناتی مانند رستوران، و گاهی سینما و استخر شنا نیز هستند.به کشتی‌های گردشی می‌توان به عنوان هتل‌های شناور نگاه کرد که امکان تردد میان جزایر یا بنادر جهانگردی را دارا می‌باشند.کشتی های تفریحی در اندازه ها و مدل های مختلفی هستند. کشتی های با ظرفیت بزرگ اغلب مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند و برنامه های متنوع تری نسبت به سایر کشتی ها دارند.معمولا تور کشتی استانبول به ۲ دسته کشتی های ایرانی و غیر ایرانی تقسیم می شوند.کشتی های غیر ایرانی شامل کشتی های ترک و اروپایی هستند که با سرگرمی ها و موزیک های خارجی از میهمانان استقبال میکنند و همچنین رقص ها و پرفورمنس های ترکی در این کشتی ها برگزار می شود.کشتی های تفریح استانبول با جشن ایرانی متفاوت از کشتی های اروپایی و ترک هستند. اغلب خانواده های ایرانی از این کشتی ها استقبال می کنند. و خواننده ها و شومن های ایرانی معروف به این کشتی ها دعوت می شوند و برنامه های بی نظیری را در شب های کشتی برای ایرانیان عزیر تدارک می بینند. تور کشتی بین الملل استانبول این ویژگی را دارد که خواننده های ترکی و ایران در کنار هم برنامه ها را اجرا می کنند و تنوع برنامه ها به صورتی است که شما کاملا تجربه حضور در یک کشتی بین المللی را احساس می کنید. حضور مهمانان از کشورهای مختلف، خوانندگان و نوازدگان با ملیت های مختلف از ویژگی ها و محاسن کشتی تفریحی بین المللی استانبول است. برای افرادی که از سفری همراه با ماجراجویی لذت می‌برند و آشنایی با توریست ها و افراد جدید از ملیت های مختلف برایشان لذت بخش است، بی شک کشتی‌ بیت المللی استانبول می توناد شکل منحصربه‌فردی از مسافرت برایشان باشد. لحظاتی پر از ماجراجویی که در خاطرشان ثبت می شود.


خرید آنلاین بلیط تور کشتی بین المللی استانبول با تخفیف ویژه تفریح نت فقط با پرداخت 380 هزار تومان

- برای تماشای عکس ها و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید.


برای تماشای انواع تفریحات در استانبول و اطلاع از تاریخ دقیق تفریح ها و مکان های تفریحی و تهیه بلیط تفریح، کافی است به سایت تفریح نت مراجعه کنید. تفریح مورد نظر را با عکس هایش مشاهده نمایید و در صورت نیاز، اطلاعات مربوط به تفریح را مطالعه کرده و خیلی راحت بلیط تفریح خود را تهیه نمایید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر