شماره مجوز: 1301550312311

بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش

علی ناصری
3 سال پیش
444 بازدید
0 0
تعداد شرکت های اجاره خودرو در کیش بسیار زیاد است، اما انتخاب یک موسسه معتبر کار چندان راحتی نیست.

در هنگام اجاره خودرو، باید توجه داشته باشید که شرکت اجاره دهنده حتما باید مجوز رسمی فعالیت از منطقه آزاد کیش را داشته و به عضویت انجمن رنت کاران در آمده باشد تا در صورت وقوع هرگونه سانحه، پیگیری از طریق مراجع قانونی آسان تر باشد.

در جزیره کیش برخی بصورت غیر قانونی و سیار در زمینه اجاره خودرو مشغول فعالیت هستند که بطور جدی باید از آنها دوری کنید و اجاره خودرو را از طریق شرکت های معتبر و دارای دفتر کار دنبال کنید.

سامانه هوشمند رنتیفا که در حوزه کرایه خودرو به عنوان نخستین پروژه دانش بنیان قد علم کرده است، کلکسیونی از برندهای تراز اول خودرو را ارائه می دهد و تجربه ماندگار و خاطره انگیزی از اجاره خودرو و رانندگی در جزیره کیش را برای شما فراهم می کند.

ما در ادامه دلایل انتخاب شرکت رنتیفا و اجاره خودرو از این موسسه را برای شما شرح می دهیم.

رنتیفا بی واسطه با بهترین شرکت های اجاره خودرو همکاری می کند و با اجاره خودرو از این موسسه می توانید از مناسب ترین تخفیف ها بهره مند شوید. رنتیفا بر خلاف دیگر موسسات اجاره خودرو از شما چک و یا مبالغ سنگین وثیقه دریافت نمی‌کند و شما با مبلغ مناسبی می توانید خودروی دلخواه خود را اجاره کنید.

با استفاده از سامانه هوشمند رنتیفا می توانید برند و مدل خودرو را قبل از سفر و در شهر خود انتخاب کرده و با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین خودرو را انتخاب کنید. شما می توانید خودروی سفارش داده را در هنگام ورود به جزیره و در فرودگاه و یا روبروی محل اقامت خود تحویل بگیرید.

در صورت ایجاد نقص فنی در خودرو، کارشناسان متعهد رنتیفا تمام کوشش خود را برای رفع مشکل به کار خواهند بست و در صورت بر طرف نشدن مشکل، در کوتاه‌ترین زمان اقدام به تعویض خودرو خواهند نمود.

در رنتیفا هیچگونه محدودیت زمانی برای اجاره خودرو وجود ندارد و شما می توانید خودرو را حتی به‌مدت یک روز اجاره کنید. با انتخاب رنتیفا دیگر نگران باز پس گرفتن وثیقه و سایر تعهدات در صورت خراب شدن خودرو نخواهید بود چراکه این موسسه با رعایت اصول مشتری مداری تمامی موارد را پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

رانندگی در کیش چگونه است
خودروهای 7 نفره برای اجاره در کیش

منبع: رنتیفا
ارسال نظر