شماره مجوز: 1301550312311

اجاره خودروی 12 نفره در کیش

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
139 بازدید
0 0
خودروهای 7 تا 12 نفره جزو پرطرفدارترین خودروها برای خانواده های پرجمعیت و سفرهای گروهی هستند. به خصوص برای آن دسته از دوستانی که قصد دارند در طول سفر بیشتر در کنار یکدیگر باشند.

خودروهای 12 نفره عموما از آن دسته خودروهایی نیست که خانواده ها برای خرید به سراغ آنها بروند. ولی جزو خودروهایی است که بیشتر خانواده ها و افرادی که قصد سفر گروهی دارند برای اجاره عموما سراغ آنها می روند. در این مطلب قصد داریم یکی از این خودروها را به شما معرفی کنیم.

ون هیوندای اچ وان تولید شرکت کره ای هیوندا موتور است که برای اولین بار در سال های 1997 در نمایشگاه خودروی هانوفر رونمایی شد. و شرکت هیوندای برای فروش این خودرو در دنیا تلاش کرد تا نام این خودرو را در حوزه های تجاری بیشتری مطرح نماید. در بعضی از بازارهای جهانی هیوندای H1 با نام تجاری Sterex به فروش می رسد. شتاب این خودروی 2 تنی 15 ثانیه است و می تواند به راحتی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسد. لازم به ذکر است که موتور این خودرو 4 سیلندر 2.4 لیتری دارد که می توان گفت توان تولید 178 اسب بخار را دارد. همچنین هیوندای H1در چهار مدل، ون، باری، مسافر بر و آمبولانس عرضه می ‌شود که نمونه ون این خودرو ظرفیت سرنشین 7 تا 12 نفر را دارد. در کل هیوندای اچ وان از ویژگی ها و آپشن های بسیاری برخوردار است که در ادامه مقاله مهم ترین آنها را برایتان لیست کرده ایم.

نمای بیرونی 

 از ویژگی های طراحی بیرونی هیوندا H1 می توان به جلو پنجره ای بزرگ و چراغ های کشیده و همچنین نوار LED  درون چراغ ها و مه شکن ها ی روی سپراشاره کرد. صورت جلو پنجره ای بزرگ و چراغ های کشیده که در واقع امضای طراحی هیوندایی است. طراحی جانبی ون H1 بیشتر کاربردی است و شاید بتوان گفت که برای استفاده تجاری ساخته شده است و ویژگی خاصی ندارد اما نمای انتهای ون با چراغ های بزرگ و عمودی به همراه چراغ ترمز که بر انتهای سقف هیوندای H1 قرار گرفته آن را خاص کرده است.  

نمای درونی :

نمای درونی ون هیوندای اچ وان از طراحی قابل قبول و رضایت بخشی برخوردار است. طراحی داشبورد این مدل به این صورت است که مانیتور در مرکز و دیگر ادوات در قسمت پایینی مانیتور قرار دارد و کاربری آن را آسان کرده است. 

آپشن ها:

از آپشن ها و امکانات ایمنی هیوندای اچ وان می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز ضد قفل ABS، قفل مرکزی درب ها، قابلیت تنظیم دستی فرمان در 2 محور افقی و عمودی، روکش پارچه ای صندلی ها، قابلیت تنظیم دستی پشت سری صندلی های سرنشینان، تاشو بودن صندلی های ردیف انتهایی، فرمان پلی اورتان 4 پره، کمربند ایمنی برای همه صندلی ها، چراغ های مه شکن عقب و جلوی خودرو، مجهز به درب های کشویی در دو طرف خودرو،شیشه های برقی درهای جلو، امکان نگهدارنده لیوان و داشتن خروجی برق 12 ولت در کنسول ردیف جلو، نمایشگر اطلاعات راننده، مجهز به فیلتر هوا، دارای بلندگویهای جلو و عقب به همراه پورت Aux و همچنین سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 با تیوتر و اکولایزر، سیستم مجهز تهویه مطبوع در داخل ماشین و برف پاک کن دو سرعته با تایمر، مجهز به سنسور پارک روی سپر عقب خودرو، دریچه های هوای بالای سر اشاره کرد همچنین هیوندای H1 دارای سیستم جلوگیری از قفل شدن خودرو در سطوح لغزنده و سیستم کنترل خودرو در پیچ های تند و سراشیبی را نیز دارد. صندلی راننده مکانیکی و قابل تنظیم است. 

از آپشن‌های کاربردی این خودرو می‌توان به سیستم کنترل خودرو در سراشیبی و ممانعت از لغزش به عقب، ترمز های ABS وEBD ، تاخوگراف دیجیتال، پله کمکی برقی، فرمان مولتی فانکشن، آینه ‌های جانبی مجهز به گرم‌ کن و راهنما دار، ، ، هواکش سقفی، سیستم صوتی مجهز به AUX و USB، محفظه نگهدارنده و کنسول وسط، جا نقشه ‌ای و نگهدارنده بطری، چراغ هشدار دهنده تعویض لنت، داشبورد مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ‌ های جلوLED، کپسول آتش نشانی، شیشه بالابر برقی، بخاری دوم، زاپاس، بلوتوث، مانیتور اشاره کرد.

ون هیوندای H۱ خودرویی زیبا و جادار است که می توانید برای جابجایی میهمانان یا مسافران خود از آن بهره ببرید. از این خودرو برای ترانسفر یا استقبال فرودگاهی استفاده می شود. با اجاره ون هیوندای به همراه راننده می توانید در صندلی های جلو، میانی یا عقب خودرو نشسته با همسفران خود هم صحبت شوید و از سفر و مسیر لذت ببرید. قطعا استفاده از ون اچ وان بسیار به صرفه تر از در اختیار گرفتن چند خودروی سدان خواهد بود.

برای اجاره این ون جادار می توانید از اینجا اقدام کنید.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر