شماره مجوز: 1301550312311

ارزان قیمت ترین خودروهای اجاره ای کیش+لیست خودروهای ارزان قیمت اجاره ای کیش

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
684 بازدید
0 1
اجاره خودرو با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تقریبا خواسته تمام افرادی است که مبادرت به اجاره خودرو در کیش می کنند. از این رو و با توجه به تنوع بالای خودروهای اجاره ای در کیش ما سعی می کنیم طی چند مطلب جامع تمام خودروهای موجود در جزیره را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تعدادی از خودروهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه اجاره ای کیش آشنا کنیم.

خودروی مورد علاقه شما چه نام دارد؟ خودرویی که دلتان می خواهد آن را بخرید و اگر هم خرید آن مقرون به صرفه نیست با کمترین قیمت ممکن بتوانید آن را اجاره کنید و لذت رانندگی با خودروی مورد علاقه تان را تجربه کنید ؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا رویای شما را به واقعیت تبدیل کنیم.

در منطقه آزاد گردشگری کیش، این امکان برای شما محیاست تا با اجاره خودروهای خارجی و لوکس با آسان ترین شرایط و مناسب ترین قیمت و البته بیشترین تخفیف از بزرگترین بانک خودروهای اجاره ای کشور (رنتیفا) لحظات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

اجاره خودرو با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تقریبا خواسته تمام افرادی است که مبادرت به اجاره خودرو در کیش می کنند. از این رو و با توجه به تنوع بالای خودروهای اجاره ای در کیش ما سعی می کنیم طی چند مطلب جامع تمام خودروهای موجود در جزیره را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تعدادی از خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه اجاره ای کیش آشنا کنیم.

1- هیوندای النترا 2018: قیمت اجاره روزانه کیا اسپورتیج (  900هزار تومان تا 950 هزارتومان )

هیوندای النترا 2018 یکی از سدان های پرطرفدار در کلاس خودروهای خانوادگی شهری در بازار ایران است. این سدان خوش ترکیب از موفق ترین خودروهای کره ای در بازار خودرو جهان نیز به شمار می رود. نسل جدید این خودرو در سال 2015 رونمایی شد و اولین سری وارداتی آن به ایران مربوط به سال 2017 است. از ویژگی های قابل توجه آن می توان ظاهر جذاب با کاپوت کشیده، چراغ های باریک و جلو پنجره بزرگ شش ضلعی که در قسمت جلو ماشین تعبیه شده است اشاره کرد که حالتی تهاجمی تر به نسبت مدل های قبل تر دارد. فضای داخلی النترا حسی مدرن به شما القا می کند و رانندگی با آن بسیار آرامش بخش و دلچسب است.

۲- کیا اسپورتیج 2015: قیمت اجاره روزانه کیا اسپورتیج ( 800 هزار تومان تا 950 هزارتومان )

چشم بادومی زیبای کره ای با پنج ستاره ایمنی از موسسه euroncap  ویژگی های منحصر به فردی دارد. طراحی چراغ ها با نوار باریکی از LED   در جلوی ماشین تعبیه شده است و چراغ های LED  عقب نیز حالتی استوار و ایمن به خودرو می دهد. دوربین دید عقب، سقف پانوراما، تعویض شش تایی سی دی ها،گزینه قفل AWD و گزینه جذاب کنترل ترمز در سراشیبی ها نیز امنیت سرنشینان این خودرو را تأمین می کند. فضای جادار داخل اسپورتیج علی رغم جثه کوچکش یکی از ویژگیهای کاربردی این کراس اوور جذاب است که آن را به گزینه ای اقتصادی برای خانواده های پرجمعیت تر تبدیل می کند.

3- هیوندای سوناتا YF  2012 :  قیمت اجاره روزانه هیوندای سوناتا ( 850 هزار تومان تا 950 هزار تومان)

سدان سایز متوسط کره ای در سال 1985 به بازار جهانی معرفی شد. و تا به امروز هفت نسل از این مدل طراحی و ارائه شده است. نسل ششم سوناتا که با کد اختصاصی YF  شناخته می شود یکی از پر طرفدارترین خودروهای کره ای در دنیا و ایران می باشد. طراحی این مدل با خطوط تیز بر بدنه، خشونت خاصی به آن داده است. که حس سرعت و قدرت را در جاده القاء می کند. ارتفاع پایین خودرو شاید برای بسیاری چندان خوشایند نباشد. اما موتور 2،4 لیتری که قادر به تولید 197 اسب بخار قدرت است شاید نظرشان را تغییر دهد. این میزان قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک به بخش چرخ های جلو انتقال می یابد. به جرأت می توان گفت در میان خودروهای اقتصادی کیش سوناتا یکی از راحت ترین کابین ها را برای راننده و سرنشین به ارمغان می آورد و با توجه به کلاس خودرو حسی نسبتا لوکس را به سرنشینان منتقل می کند.

4- کیا سراتو 2017 : قیمت اجاره روزانه کیا سراتو ( 850 هزار تومان تا 950 هزار تومان )

از پر فروش های بازار جهانی و رقبای مستقیم النترا می توان به سراتو از محصولات کیا اشاره کرد. که آخرین نسل موجود در ایران شامل مدل های 2017 و 2018 است. در کره این خودرو به نام K3 و در بازارهای غرب با نام فورته مشهور است. این سدان چابک، مزیت هایی نسبت به نسخه قبل دارد از جمله سردکن برای صندلی شاگرد، رادار نقطه کور، صندلی برقی هوشمند و اضافه شدن درایو مد 3 حالته و چراغ هایی که بزرگ تر از گذشته شده اند. طراحی جدید سپر، سراتو را بزرگ تر و با ابهت تر از مدل های قبلی نشان می دهد. سراتو 2017 مدرن و چشم نواز با رینگ های 5 پره ای 17 اینچی جذابیت خود را کامل کرده است. سراتو موفق شده امتیاز های خوبی در ایمنی محصول بگیرد. و به عنوان خودرویی در کلاس کاملا مطمئن و ایمن  (TOP SAFETY PICK ) به بازار جهانی معرفی شده است. فضای داخلی سراتو حس اسپورت تری نسبت به النترا دارد و برای افرادی که دنبال هیجان رانندگی هستند، مناسب تر است.

5- نیسان جوک 2015 : قیمت اجاره روزانه نیسان جوک (800 هزار تومان تا 900 هزار تومان )

می رسیم به تنها کراس اوور ژاپنی حاضر در لیست و البته یکی از پرطرفدارترین خودروهای اجاره ای کیش. طراحی متفاوت، عجیب و البته جذاب نیسان جوک شاید ماحصل ترجمه لغوی آن باشد که به معنی رقص است. این خودرو در سال 2011 وارد بازار جهانی شد و فروش بالایی را تجربه کرد و هم زمان در ژاپن، اندونزی و انگلستان تولید شد.

 نیسان جوک یک کراس اور ساب کامپکت است که جذاب ترین کلاس خودرو برای خانم ها معرفی می شود. طراحی پیچیده با خطوط منحنی و حبابی بر درب های عقب، چراغ های جلو با لنز خوابیده به صورتی قرار گرفته که گویا خودرو به شما لبخند می زند. جوک بی شک مدل با اهمیتی برای نیسان می باشد چرا که این شرکت را از ورشکستگی نجات داد. در مدل 2014 مدل های تک دیفرانسیل این خودرو از گیربکس دستی 6 دنده بهره می برند. اما جوک SL  به شکل تمام چرخ متحرک است و از سیستم گیربکس CVT بهره می برد. مصرف سوخت این خودرو نیز نسبتا مناسب و مقرون به صرفه است.

با اینکه نیسان جوک خودرویی پنج نفره است، ولی به زحمت سه نفر بتوانند در صندلی عقب بنشینند مخصوصا زمانی که دو فرد قد بلند در صندلی های جلو نشسته باشند و برای راحتی بیشتر، صندلی های خود را کمی به عقب بکشند. بنابراین هنگام انتخاب این مدل بهتر است که به چهار سرنشین فکر کنید.

6- هیوندای ولوستر 2016: قیمت اجاره روزانه هیوندای ولوستر (850 هزار تومان تا 900 هزار تومان )

خودروهای هاچ بک همیشه از محبوبیت خاصی در میان جوانان برخوردارند. و کمپانی هیوندای با توجه به این موضوع در طراحی های متفاوت خود، ظاهر محصولات را در راستای شور و هیجان جوانان طراحی می کند. ظاهر اغواگر و چشم نواز ولوستر از این قائده مستثنی نیست. یک هاچ بک اسپورت که برای یه خانواده کوچک چهار نفره به اندازه کافی فضا دارد.

تفاوت هیوندای ولوستر 2016 به نسبت مدل های قبلی در موتور آن است که مجهز به موتور GDI شده است. موتوری که گشتاور و قدرت بالاتری تولید می کند و مصرف سوخت پایین تر و راندمان بالاتری را داراست. از ویژگی های  ولوستر 2016 می توان به شش ایربگ، کروز کنترل، سه گرمکن ( صندلی های جلو و فرمان ) و دو سردکن ( جلو )، کیلس استارتر و سیستم پخش حرفه ای و جذاب آن اشاره کرد. رانندگی با ولوستر به مراتب حس اسپورت تری نسبت به بقیه خودروهای موجود در لیست امروز منتقل می کند و به خصوص برای رانندگی خانم ها گزینه جذابی به شمار می رود.

7- هیوندای اکسنت 2018: قیمت اجاره روزانه هیوندای اکسنت ( 800 هزار تومان تا 900 هزار تومان )

سدان کوچک هیوندای با طراحی ساده و تجهیزات نه چندان زیاد و البته با طراحی به روزتر و متفاوت تر نسبت به نسخه قبلی، که لطمه ای به فضای جادار و راحت داخلی آن نیز نمی زند، گزینه بعدی ماست. خودرویی که در کنار بروزرسانی فنی، فضای داخلی آن نیز افزایش پیدا کرده و در حال حاضر اکسنت را می توان یکی از جادارترین خودروهای کلاس سدان های کوچک شهری دانست. رانندگی در این خودرو می تواند برای جوان و پیر ( البته جوان هایی که دنبال هیجان رانندگی نیستند)  راحت و جذاب باشد.

هیوندای اکسنت خودروی چندان پر سرعتی نیست اما ایمنی بالا، هزینه پایین و مصرف سوخت کم در کنار طراحی ساده و بی آلایش آن حائز اهمیت است و با آن می توانید یک رانندگی آسوده خاطر را تجربه کنید.

8- نیسان سانی 2017: قیمت اجاره روزانه نیسان سانی ( 800 هزار تومان تا 850 هزار تومان )

ارزان ترین خودروی محبوب بازار آمریکا با ارزان ترین خودروی ما قابل مقایسه نیست. نکته جالب درباره این سدان اقتصادی اینکه زیر کاپوت سانی همان موتور 1.6 لیتری  109 اسب بخاری که در تندر 90 و مگان دنده دستی می بینیم، قرار دارد. که با توجه به همکاری های مالی رنو و نیسان چندان عجیب به نظر نمی  رسد.از دیگر ویژگی های کاربردی نیسان سانی 2017 می توان به نمایشگر 5 اینچی با رادیو ماهواره ای، پخش مدیا با استفاده از بلوتوث، روکش چرمی فرمان، ارسال پیام به صورت هنذفری و دوربین دید عقب اشاره کرد. شتاب این خودرو 14.5 ثانیه است که عدد هیجان انگیزی نیست ولی برای یک خودروی اقتصادی با مصرف سوخت 6.3 لیتری که برای مصرف شهری طراحی شده قابل قبول است. خودرویی جادار و راحت و کم مصرف برای یک سفر بی دردسر.

جمع بندی: تمام خودروهایی که در این مطلب معرفی شد جهت اجاره در سامانه رنتیفا موجود می باشند و شما اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید از همین الان می توانید با کمترین قیمت و آسان ترین شرایط یکی از خودروهای اقتصادی رنتیفا را از بخش اجاره ماشین در کیش رزرو کنید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر