شماره مجوز: 1301550312311

اجاره ماشین کروک در کیش

ادمین ۱
3 سال پیش
1,151 بازدید
0 0
اجاره ماشین کروک در کیش از رونق بالایی برخوردار است. خودرو های کروک زبان انگلیسی Cabriolet و با نام کانورتیبل Convertible نیز شناخته می شود اما در ایران به کروکی معروف هستند.

این نوع خودرو در واقع کوپه ای است که سقف جمع شونده دارد. و یک پوشش پارچه ای یا برزنتی و یا فلزی می تواند جای سقف را بگیرد، لازم به ذکر است که مشابه کوپه ظرفیت 4 سرنشین را دارد اما ردیف عقب از فضای جادار و راحتی برخوردار نیست.

خودروهای زیادی از کلاس‌های گوناگون خودرو می‌توان یافت که در این دسته قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، گونه دو در این خودرو را می‌توان خودرویی با امکان تغییر قابلیت از یک رودستر به خودرو کوپه و بالعکس دانست. سقف این خودروها به‌طور کلی از دوجنس پارچه و فلز ساخته می‌شوند. جنس پارچه بیشتر برای مناطقی بکار می‌رود که در مدارات دور از خط استوا قرار دارند، به این خاطر که این سقف در عین سبک‌تر و کم حجم تر بودن، مقاومت کمتری در مقابل تابش نور خورشید دارد.

داشتن خودروهایی که سقف آن‌ها قابلیت باز و بسته شدن دارند، شاید در وهله‌ اول جذاب و جالب به نظر برسد ولی باید قبل از خرید این تیپ خودروها، اطلاعاتی درباره آن‌ها داشته باشیم. به خودروهایی با سقف تاشونده کروک، کانورتیبل، کابریولت یا رودستر می‌گویند. عموما سقف این تیپ خودروها از پارچه‌هایی با جنس مقاوم یا فلزی ساخته می‌شود که به سادگی باز و بسته می‌شوند. به طور معمول خودروهایی با سقف فلزی تاشونده وزن بیشتری از خودروهای کانورتیبل با سقف پارچه‌ای دارند.

اجاره خودرو های کروک همیشه برای مسافرین جذاب بوده است. به همین دلیل ما در رنتیفا چند نمونه خودرو کروک سالم و باکیفیت را برای اجاره فراهم کرده ایم.

اجاره فورد موستانگ کروک 2012 در کیش

لینک اجاره فورد موستانگ کروک: https://rentifa.com/book/car/214

اجاره شورلت کامارو کروک مدل 2016 در کیش

لینک اجاره شورلت کامارو کروک : https://rentifa.com/book/car/152

منبع: رنتیفا
ارسال نظر