شماره مجوز: 1301550312311

معرفی بنز C200 مدل 2020

نیلوفر طاهری
10 ماه پیش
991 بازدید
0 0
بنز C200 مدل 2020، یک خودرو سدان لوکس جمع و جور است که دارای طراحی زیبا، امکانات پیشرفته و عملکردی فوق العاده است. با ما در این مطلب همراه باشید تا با برخی از ویژگی‌های مهم بنز C200 مدل 2020 آشنا شوید

بنز C200 :

بنز C200 یکی از سدان های متوسط کوچک لوکس ​​تولید شده توسط شرکت مرسدس بنز است. این خودرو امکانات پیشرفته و عملکرد بی عیب و نقص به مشتریان ارائه می شود. مدل 2020 کلاس C مرسدس بنز در سال 2019 یک فیس‌لیفت کامل را پشت‌سر گذاشته‌است. این خودرو در زمره اتومبیل‌های کوچک لاکچری قرار می‌گیرد. مرسدس بنز C200 به‌صورت تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل قابل سفارش است، ظرفیت 5 سرنشین را دارد، به‌صورت سدان، کوپه و کانورتیبل تولید می‌شود، از نظر طراحی داخلی بسیار لوکس و منحصربه‌فرد است، در کنار این‌ها، رانندگی نرم و راحت، مصرف سوخت استاندارد و فنی و موتور قوی از بنز C200 یک زیبای بی‌همتا ساخته است که رقبای سرسختی همچون ب‌ام‌و سری 3 لکسوسIS و آئودی A4 را رخ به رخ خود می بیند.

بنز C200 مدل 2020 :

بنز C200 مدل 2020، یک خودرو سدان لوکس جمع و جور است که دارای طراحی زیبا، امکانات پیشرفته و عملکردی فوق العاده است. در زیر، برخی از ویژگی‌های مهم بنز C200 مدل 2020 را بررسی می‌کنیم.

طراحی ظاهری

از نظر طراحی خارجی فیس‌لیفت 2019 تغییرات زیادی را شاهد نبوده‌است، با این وجود در مدل استاندارد جدید جلو پنجره مشبک دایاموند استایل با یک خط افقی پهن سراسری اضافه شده، از طرفی چراغ جلوهای کشیدهبا طراحی خاص LED نیز در نسخه‌های استاندارد دیده می شود. بد نیست بدانید این چراغ‌های جلو توانایی عملکرد نور بالای خودکار دارند و می‌تواند تا مسافت 650 متری خودرو را پوشش داده و نور افشانی آن به صورتی است که باعث آزار خودروهای روبه‌رو نمی‌شود. این چراغ ها علاوه بر توانایی بهتر نوردهی، استهلاک انرژی کمتری نیز دارند. ورودی هوا در جلوی اتومبیل دارای تیغه‌هایی آیرودینامیک و افقی شده ‌است که به زیبایی آن افزوده است و حالت تهاجمی از نمای روبرو به C200 می‌بخشد. همه این تغییرات به خودرو، ظاهری شیک و ظریف داده است.

از نمای پشت‌سر تغییرات به‌وضوح مشخص است. طراحی چراغ‌های عقب کاملا تغییر کرده و دیفیوزر نیز در این بخش افزوده شده است. رینگ‌های پنج پره 17 اینچی از دیگر تغییرات ظاهری است که در مدل استاندارد ارائه می‌شود. 

طراحی داخلی

فضای داخلی خودرو هم کم از زیبایی و ظرافت فضای بیرونی ندارد.بنز C200 مدل 2020 دارای یک طراحی داخلی لوکس و مدرن است که با جزئیات باکیفیت و استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. در طراحی داخلی آنچه بیش از همه مورد توجه قرار می‌گیرد، سیستم کنترل‌کروز با دکمه‌های لمسی روی فرمان و صفحه نمایش 12.3 اینچی رنگی پشت فرمان است که البته به‌صورت آپشنال قابل‌سفارش است. در مورد سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی نیز یک نمایشگر 10.25 اینچی با پشتیبانی تلفن‌های همراه هوشمند در کنار فرمان و روی کنسول در بالاترین قسمت قرار دارد که با ترکیب سیستم صوتی پیشرفته آن به خوبی شما را راضی خواهد کرد. دریچه‌های تهویه هوا در پایین آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده‌اند، کنترلرها به صورت دستی و با کلیدهای هم‌سطح بدنه روی کنسول کاملا با نظم قرار گرفته‌اند.

در مورد رنگ داخل کابین دو ترکیب رنگ جدید خاکستری ماگمایی و مشکی برای نسخه‌های عادی قابل سفارش است.

از دیگر امکانات موجود در کابین C200 می‌توان به دستیار هوشمند راننده اشاره کرد، این سیستم دارای تجهیزات راداری، دوربین‌های دید اطراف، استفاده از دادهای GPS می‌باشد که به راننده این امکان را می‌دهد تا در شرایط خاصی کنترل اتومبیل را به‌صورت نیمه‌خودکار درآورد. این خودرو به‌صورت استاندارد از کمک پارک خودکار بهره می‌برد که دارای ترمز اضطراری خودکار نیز هست.

سیستم صندلی‌ها در C200 همانند گذشته با روکش چرمی، ماساژور سرنشین، سیستم تهویه‌مطبوع و گرم‌کن و تنظیم جهت الکترونیکی ارائه می‌شود. از دیگر نقطه قوت‌های طراحی کابین می‌توان به بی‌صدا بودن آن در سرعت‌های بالا اشاره کرد که یک حسن بزرگ برای خودروهای این کلاس محسوب می‌شود. ضمنا کابین C200 به‌صورت ضد لرزش و ارتعاش در سرعت‌های بالا طراحی شده است. بنابراین حتی در سرعت‌های بالا هیچ صدای اضافه‌ای در کابین شنیده نخواهد شد. حجم محفظه‌بار مرسدس بنز C200 چهارصد و سی و پنج لیتر است که نسبت به قبل حدود 45 لیتر کمتر شده‌است، علت آن هم وجود اضافه شدن تجهیزات هیبریدی در این قسمت از خودرو است.

موتور:

همان‌طور که می‌دانید دنیا به سمت هیبریدی شدن خودروها پیش می‌رود و مسلما مرسدس بنز نیز از این قافله عقب نخواهد ماند، آنچه C200 را در این زمینه به یک خودروی ارزشمند تبدیل می‌کند استفاده از تکنولوژی هیبریدی 48 ولت است که در سال‌های آینده در مورد آن بیشتر خواهیم شنید. یک سیستم 48 ولتی به واحد ترکیبی اجازه می‌دهد عملکرد خودرو را در هنگام خاموش بودن خودرو حفظ کند. به‌علاوه، در صورت نیاز، باعث افزایش موقت در گشتاور می‌شود. ضمنا این سیستم می‌تواند 10 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن‌متر گشتاور اضافه تولید کند که در صورت نیاز، قدرت موتور را تقویت می‌کند. این پیشرانه قدرت را به‌وسیله یک گیربکس استاندارد 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. ناگفته نماند که این فناوری باعث افزایش وزن اندکی در بنز C200 شده و وزن آن از 1421 کیلوگرم به 1598 کیلوگرم رسانده است. این درحالی است که از نظر مصرف سوخت کمی بهبود یافته و مصرف سوخت از 6.5 لیتر به‌ازای هر صد کیلومتر به 6.4 لیتر به‌ازای هر صد کیلومتر رسیده است که برای خودرویی در این رده کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است.

با این موتور، بنز C200 مدل 2020 قادر است در مدت زمان 7.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت را تجربه کند.



و از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بنز C200:

صفحه نمایش: بنز C200 مجهز به صفحه نمایش دیجیتال بزرگ است که اطلاعات مربوط به سیستم ناوبری، سیستم صوتی، تنظیمات خودرو و اطلاعات رانندگی را نشان می‌دهد. صفحه نمایش لمسی و قابل تنظیم است و از طریق آن می‌توان به امکانات مختلف دسترسی داشت.

سیستم صوتی: بنز C200 مجهز به سیستم صوتی پیشرفته است. این سیستم صوتی با کیفیت بالا و اسپیکرهای استریو به کیفیت صدای برجسته و تجربه گوش‌نوازی عالی کمک می‌کند.

مواد با کیفیت: بنز C200 از مواد با کیفیت بالا در داخل خودرو استفاده می‌کند. از جمله استفاده از چرم مرغوب برای پوشش صندلی‌ها و سطوح، استفاده از جنس‌های با کیفیت بالا در قسمت‌های دیگر از داخل خودرو می‌باشد.

امکانات امنیتی: بنز C200 مجهز به امکانات ایمنی پیشرفته است که شامل سیستم هشدار تصادف، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل فاصله، ترمز خودکار،سیستم هشدار تصادف پیشرفته و همچنین سیستم هشدار خستگی راننده می‌شود سیستم ناوبری پیشرفته، هشدار تغییر ناگهانی و پارک خودکار نیز از دیگر امکانات این خودرو است.


 

در هنگام رانندگی با بنز C200 با خودروی لوکس جمع و جور برنامه‌ریزی شده با جزئیات مدرن روبرو هستیم. که حس اسپرت و لوکس را یکجا به شما منتقل می کند.


برای اجاره بنز C200 می توانید به صفحه اجاره بنز C200 مدل 2020 در استانبول مراجعه کنید.

 


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر