شماره مجوز: 1301550312311

محبوب ترین خودروهای اجاره ای رنتیفا را بشناسید

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
484 بازدید
0 0
در این مطلب قصد داریم محبوب ترین خودروهای اجاره ای کیش که بیشترین دفعات از سوی کاربران رنتیفا اجاره شده اند را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید بدانید که مسافران کیش، اغلب کدام خودروها را اجاره می کنند حتما این مطلب را تا پایان بخوانید

نیسان جوک

 نیسان جوک با چهره عجیب و کیفیت و امکانات قابل قبول خود توانست به یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان تبدیل شود. نیسان جوک در ژاپن، انگلستان و اندونزی تولید می شود و هم رده کراس اوورهای کامپکتی چون سانگ یانگ تیوولی است. نیسان جوک از نظر لغوی به معنای رقص است و سعی شده مفهوم پویایی و تحرک در طراحی داخلی و خارجی این خودرو شود. جالب است بدانید که پلفترم آن با رنو داستر و رنو کپچر هم مشترک است. یک کراس‌اور جمع‌ و جور متفاوت که از زمان ورود به بازار با استقبال قابل تو جهی به خصوص از سوی خانم ها مواجه شده است. و همین ویژگی ها باعث شده نیسان جوک به یکی از پرتقاضاترین خودورها برای اجاره در کیش تبدیل شود.

کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج، خودوریی که از زمان ورود به بازار سر و صدای زیادی به پا کرده و سال به سال شاهد پیشرفت این کراس اوور جذاب بوده ایم. شاسی بلندی که با اتکا به طراحی داینامیک و اسپرت خود، و همچنین امکانات قابل قبول، چه در نسل قدیم و چه در نسل جدید، توانسته طرفداران پر و پا قرصی در بازار برای خود دست و پا کند. این کراس اوور جمع و جور شهری که فضای داخلی قابل قبولی نیز برای هر 5 سرنشین خود فراهم کرده در اصطلاح یکی از خودورهای رند برای اجاره در جزیره کیش محسوب می شود.

فورد ادج

قطعا یکی از جذابیت های جزیره کیش حضور خودورهای آمریکایی در خیابان های دل باز آن است. اما حضور برخی برند های آمریکایی در کیش پررنگ تر است. فورد ادج از جمله کراس اوورهای آمریکایی کیش است که به تعداد قابل قبولی در جزیره موجود بوده و به نسبت سایر شاسی بلندهای آمریکایی که عموما از ابعاد بزرگی سود می برند، از ابعاد کوچکتر و همچنین قیمت اجاره کمتری برخوردار بوده و همین امر آن را به یکی از محبوب ترین شاسی بلند های آمریکایی جزیره برای تردد در شهر تبدیل کرده است.

شورولت کامارو

می رسیم به شورولت کامارو (Chevrolet Camaro) یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین خودروهای کوپه اسپرت یا به اصطلاح خودروهای عضلانی (Muscle Cars) آمریکایی که از سال 1966 میلادی در خط تولید این شرکت قرار دارد. تا کنون 5 نسل مختلف از این خودرو به بازارهای جهانی معرفی شده و نسل ششم آن در حال حاضر در خط تولید جنرال موتورز قرار دارد. سواری با شورولت کامارو به قدری جذاب است که برخی از جوانان فقط برای تجربه سواری با این عضلانی جذاب آمریکایی و رقیب دیرینه آن یعنی فورد موستانگ پا به جزیره کیش می گذارند. شورولت کاماروهای موجود در کیش عموما از نسل پنجم و ششم هستند که به لحاظ طراحی و قوای فنی نسبت به نسل های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و در مدلهای کوپه و کروک در خیابان های جزیره جولان می دهند.

فورد موستانگ

همانطور که اشاره کردیم، رقیب دیرینه شورولت کامارو، همین فورد موستانگ است که در جزیره کیش هم رقابت تنگاتنگی با کامارو برای جای گرفتن در سبد اجاره مسافرانی دارد که به عشق سواری با خودورهای عضلانی اسپرت آمریکایی به این جزیره آمده اند. فورد موستانگ در دو نسل مختلف و با دو اتاق کوپه و کروک در جزیره حضور دارد که البته نسل جدیدتر به مراتب از طراحی داخلی و خارجی جذاب تری برخوردار بوده و متقاضیان بیشتری هم برای اجاره کوتاه مدت در جزیره کیش دارد.

هیوندای توسان

هیوندای توسان TL چهارمین نسل راه یافته از این شاسی بلند جمع و جور کره‌ای به بازار کشورمان است. رقیب مستقیم کیا اسپورتیج در بازارهای جهانی که همواره با این رقیب سرسخت خود مقایسه می شود. این خودور نسبت به نسل های گذشته خود جمع و جورتر شده است زیرا با تغییر سلیقه مشتریان در بازار جهانی و تمایل آن‌ها به کراس‌اوورها و شاسی بلندهای جمع و جور، هیوندای تصمیم گرفت تا نسل به نسل توسان را کوچکتر کرده و آن را برای استفاده شهری مناسب‌تر کند. نکته جالب توجه حضور تمامی 4 نسل توسان در جزیره کیش است. که البته نسل چهارم آن با توجه به ظاهر مدرن تر و امکانات به روزتر طرفداران بیشتری در بین مسافران دارد.

کیا اپتیما

نیازی به گفتن نیست که نسل سوم و چهارم کیا اپتیما را می توان انقلابی در طراحی کیاموتورز دانست. طراحی جذابی که اپتیما را به یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب ‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران طی چند سال اخیر تبدیل کرد. اپتیما با آن طراحی کشیده و جذاب از نمای روبرو و کنار و حتی عقب، بسیار جلوتر از سایر رقبای کره ای خود عمل کرده و به همین دلیل هم می توان آن را به عنوان یکی از جذاب ترین و در عین حال در دسترس ترین خودروها برای اجاره در کیش انتخاب کرد.

فورد تاروس

اگر شما قصد اجاره یک خودروی آمریکایی شیک و باکلاس را دارید، بدون شک یکی از گزینه‌های پیش روی شما فورد تاروس است. این خودرو همه مشخصات ظاهری و فنی ایده آلی که شما از یک خودروی سدان جادار خانوادگی انتظار دارید را به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهد تا از سواری با آن لذت ببرید. فورد تاروس هم به مانند فورد ادج از جمله خودورهای آمریکایی جزیره است که به دلیل دوام بالا و کیفیت مناسب به تعداد نسبتا زیادی در خیابان های کیش تردد دارد.

هیوندای النترا

النترا یکی از سدان های جمع و جور شهری هیوندای است که حضور چند نسل از این خودرو در جزیره کیش نشان از سازگار شدن آن با محیط کیش و استقبال از این سدان چهاردر خوش فرم و خوش رکاب کره ای است. شاید به جرات بتوان گفت که پیشرفت کره ای ها در سال های اخیر بیشتر از هر خودورساز دیگری در دنیا بوده و با مقایسه نسل های مختلف خودورهایی مانند النترا به وضوح می توان این حرکت رو به جلو را مشاهده کرد. همین پیشرفت چشمگیر در بحث طراحی و به خصوص ایمنی و امکانات با عث شده گردشگران با خیال راحت این خودور را اجاره کرده و از سفر خود لدت ببرند.

دوج چارجر

برند دوج از جمله برندهای مطرح و قدیمی آمریکایی است که مشتریان وفاداری در طول سالیان دراز برای خود دست و پا کرده است. دوج چارجر از جمله معدود سدان های عضلانی چهار در کیش است که قابلیت اسپرت و ویژگی خانوادگی و جادار بودن را یکجا به شما هدیه می دهد، به طوری که هر 5 سرنشین آن می توانند از فضای کافی بهره ببرند.

مزدا6

نام مزدا با می توان با دو مفهوم اسپرت و کیفیت مترادف دانست. مزدا 6، سدان سایز متوسط مزدا و یکی از محصولات برتر این خودروسازی باکیفیت و باسابقه است که برادر کوچک‌تر آن یعنی مزدا 3، از کلاس سدان های کامپکت مزدا در داخل کشور، کشته و مرده کم ندارد. مزدا 6 از جمله سدان های ژاپنی پرطرفدار جزیره کیش است که با توجه به کیفیت سواری و فضای کافی تجربه لذت بخشی برای مسافران رقم می زند.

تویوتا لندکروز

خودرویی که برای معرفی ان فقط یک کلمه کافیست: حضرت... لندکروزر را می‌توان گل سرسبد خودروهای تویوتا دانست؛ ابهت خاص، دوام تحسین برانگیز و مشخصات فنی قابل توجه و امکانات رفاهی متعدد باعث شده‌اند تا نام لندکروزر در گوشه و کنار جهان به‌عنوان یک شاسی‌بلند تمام عیار و همه فن حرف مطرح باشد. کم نیستند عاشقان حضرت که حاضرند برای سواری با این غول ژاپنی هزینه بیشتری بپردازند. هزینه ای که با در نظر گرفتن 7 نفره بودن و تجربه خاص سواری، می توان از آن چشم پوشی کرد.

کیا سراتو

سراتو، که در بسیاری بازارهای غربی با نام فورته و در خود کره جنوبی نیز با نام K3 عرضه می‌شود، عمده شهرتش در ایران را مدیون موفقیت نسل دوم (اتاق TD) است که در سایپا تولید می‌شود. اما سراتو نسل سوم (اتاق YD)، که عریض‌تر و بزرگتر از نسل قبلی است، از مدل 2014 به بازار وارد شد و نسبت به همزاد هیوندای نشان خود، یعنی النترا، خودرو چابک‌تری بود. این سدان جمع‌وجور در سال 2016 فیس‌لیفتی جزئی را تجربه کرد که شامل تغییر طراحی چراغ‌های جلو و عقب به همراه سپرها و همچنین بیضوی شدن خروجی اگزوز بود. این فیس‌لیفت، ابتدا در مدل 2016 به ایران رسید ولی عرضه انبوه آن در کشورمان از مدل 2017 شروع شد. و مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

هیوندای سانتافه به واسطه طراحی جذاب، کابین جادار، پیشرانه قدرتمند و تجهیزات متنوع خود، تافته‌ای جدابافته بازار ایران محسوب می‌شود. این کراس‌اوور جذاب از گذشته تاکنون در چهار نسل مختلف راهی بازارهای جهانی شده است. آخرین مدل های سانتافه موجود در جزیره مربوط به سال های 2017 و 2018 هستند که عموما هم 7 نفره بوده و نسبت به سایر خودورهای 7 نفره موجود از قیمت پایینتری برای اجاره برخورداند.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل یک شاسی بلند سایز متوسط بزرگ ژاپنی است که به لطف بهره گیری از متریال با کیفیت خوب و طراحی قابل قبول و سواری عالی و درخشش برند مطرح نیسان در جلو پنجره خود توانست در بین رقبای خود خوش بدرخشد و از پرطرفدارترین خودروهای اجاره ای جزیره کیش هم محسوب می شود.

دوج دورانگو

برای افرادی که می دانند، شرکت «دوج» در کنار معرفی سریع ترین سدان و ماسل کار جهان، مدل «دورانگو SRT هلکت» را نیز به عنوان سریع ترین شاسی بلند جهان رونمایی کرده است، سواری با مدل پایه دوج دورانگو می تواند تجربه متفاوتی از سواری با یک شاسی بلند فول سایز 7 نفره واقعی را به همراه داشته باشد.

جهت رزرو آنلاین این خودروها همین حالا وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

جهت رزرو تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

09378060371 - 021-22634299

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر