شماره مجوز: 1301550312311

ارزانترین کوپه اجاره ای جزیره کیش

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
313 بازدید
0 0
ارزانی که به گران ترها می ارزد. اجاره سراتو کوپ، ارزانترین خودروی اجاره ای جزیره کیش مصداق این حرف است. خودرویی که بسیار بهتر از خیلی از خودروهای شهری و اسپرتی است که با آنها رانندگی کرده اید. از طراحی مدرن و منحصر به فرد و چهره اسپرت و جوان پسند آن تا آرامش و آسودگی در کابین، همگی را مدیون این قرمز جذاب ارزان هستید. رنتیفا در تلاش است با توجه به دائقه تمامی مسافران خودروهای خود را انتخاب و آنها را در دسترس عاشقان خودرو قرار دهد. با رنتیفا پیاده روی در جزیره کیش کمی سخت می شود. چون هیچ کس بدون ماشین روی زمین نمی ماند. برای شناخت بیشتر تنها سراتو کوپ جزیره با ما همراه شوید.

برندهای کره ای همیشه مورد پسند ایرانیان بوده است. چرا که در کنارقیمت مناسب وامکانات رفاهی از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردارند. کیا سراتو کوپه یکی از همان محصولات پر طرفدار است. خودروی جذابی که یکی از خوش قیافه ترین و بی رقیب ترین کوپه های جزیره به لحاظ قیمت و امکانات است.

سراتو کوپ موفقیت خود را مدیون ظاهر مدرن و اسپرتی است که نظر بسیاری از جوانان را به خود جلب می کند. ترکیبی از جزییات منحصر به فرد که طراحی آن را خاص کرده و در نگاه اول بیننده مجذوب خود می کند.

به عنوان مثال چراغ‌های مه‌شکن دایره‌ای که در این مدل دیده می‌شود، مختص نسخه کوپ بوده و برای ایجاد ظاهری اسپرت‌تر به کار گرفته شده و ظاهری تهاجمی‌تر به آن داده است. دریچه ورودی هوا در نسخه کوپ بسیار بزرگ‌تر از نسخه عادی بوده و تاثیر به‌سزایی در هرچه زیباتر شدن آن داشته است.

در نمای جانبی نیز شاهد افزایش زاویه سقف و ستون‌ها هستیم که ظاهری تخم‌مرغی به آن داده است. این پدیده موجب شده تا ظاهر کوپه مانندآن، جلب توجه بیشتری داشته باشد. رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی اسپرت از دیگر مواردی هستند که در نمای جانبی بسیار خودنمایی می‌کنند.

طراحی فضای داخل کابین هم پیرو طراحی فضای بیرونی است. صندلی‌ها در این خودرو بسیار راحت هستند و در قسمت میانی داشبورد یک صفحه نمایش کوچک و کمی پایین‌تر از آن کلیدهای کنترلی سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه در کنار امکاناتی از قبیل گرم کن صندلی‌های جلو تعبیه شده اند.

نکته قابل توجه در خصوص رانندگی با این خودرو، هماهنگی قابل قبول موتور و جعبه‌دنده است که نسبت به گذشته تغییرات محسوسی داشته است. همین امر سبب شده تا خودرو گوش به‌ فرمان‌تر از گذشته باشد و عکس‌العمل‌های سریع‌تری به دستورات راننده از خود نشان دهد.

با نشستن پشت فرمان کیا سراتو کوپ مدل 2015 شما می توانید آرامش سواری در یک سدان را با طراحی اسپرت تجربه کنید. در کل می توان گفت سراتو کوپ قرمز رنگ از آن خودروهای کمیاب و خوش قیمت و خوش بر و روی جزیره است که لذت گردش در جزیره را برای شما دو چندان خواهد کرد.

اگه قصد سفر به کیش را دارید و صرفه جویی در وقت و هزینه برایتان ارزشمند است لذت رانندگی سراتو کوپ را از دست ندهید. برای اجاره ی این خودروی ارزان و ارزشمند کافی است وارد سایت رنتفیا شوید.

جهت رزرو آنلاین کیا سراتو کوپه همین حالا وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

جهت رزرو تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

09378060371 - 021-22634299

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر