شماره مجوز: 1301550312311

اجاره هیوندای ولستر در کیش

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
342 بازدید
0 0
اگه به دنبال اجاره یک ماشین جوان پسند و اسپرت با قیمت مناسب در جزیره کیش هستید، توصیه رنتیفا به شما هیوندای ولستر است. هیوندای ولستر با ظاهری خشن و مدرن و امکانات عالی، مطلوب مسافرانی است که تمایل دارند تجربه سواری در خودروهای آینده را داشته باشند، ماشینی که طراحی جذاب و دیدنی اش آن را منحصر به فرد کرده است. اجاره هیوندای ولستر در رنتیفا با مناسب ترین قیمت در اختیار شماست. برای اطمینان از انتخاب خود، مقاله پایین را مطالعه نمایید.

به گزارش تحریریه رنتیفا، کره ای ها یک چیز را خیلی خوب فهمیده اند و آن هم این نکته مهم است که حداقل در کشور ما، ظاهر خودرو حرف اول و آخر را در جذب مخاطبان می زند و الحق ولانصاف کمپانی خودروسازی هیوندای کار خود را در این زمینه خوب بلد است. هیوندای ولستر یک نمونه عالی برای اثبات این ادعاست.

هنگامی که هیوندای ولستر رونمایی شد، چیزی که از همه بیشتر باعث جلب توجه مخاطبان شد، طراحی غیر متقارن و جذاب این خودرو بود که با تعبیه دو درب در سمت راست (سمت مخالف فرمان) و یک درب در سمت چپ (راننده)، نظر خیلی ها را به خود جلب کرد.

یک هاچبک پویا و اسپرت که با وجود اینکه نزدیک به یک دهه از طراحی آن می گذرد، چهره اخم کرده آن همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و از طراحی جذاب و تهاجمی برخوردار است. هیوندای ولوستر در زمان معرفی با خلاقیت های زیادی که در طراحی ظاهری و بدنه خود داشت، توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و به یکی از گزینه های جذاب برای جوانان تبدیل شود.

در مقایسه با بسیاری از خودروهای موجود در بازار، هیوندای ولستر همچنان حرف های زیادی برای گفتن دارد و طراحی ظاهری اسپرت و تهاجمی آن همچنان گیرایی و جذابیت بسیار بالایی دارد و با تکیه بر همین قابلیت ها توانسته همچنان محبوبیت خود را در بین مشتریان جوان ایرانی حفظ کند.

علاوه بر طراحی ظاهری، فضای داخل کابین هیوندای ولستر هم جذابیت و پویایی بالایی دارد و می تواند سرنشینان داخل کابین را کاملا راضی نگه دارد. همسو با خصوصیات این خودرو، بخش قابل توجهی از فضای کابین هم مطابق با خودروهای اسپرت طراحی شده و شاهد قاب های طرح فیبرکربنی در ساختار کلی مجموعه داشبورد، صفحه کیلومتری اسپرت هستیم.

نکته جالب این خودرو، طراحی و نصب دکمه استارت در قسمت پایین کنسول مرکزی هست، آن هم زمانی که دکمه استارت بین اکثر خودروها فراگیر نشده بود. در یک کلام می توان گفت طراحی و ارگونومی داخل کابین همچنان برای راننده و سرنشینان جذاب و گیراست و هنگام رانندگی با این خودرو، احساس سواری با یک خودروی مدل بالا و در عین حال اسپرت را تجربه خواهید کرد.

هیوندای ولستر در زیر کاپوت خود یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی جای داده که حداکثر قدرتی برابر با 138 اسب بخار تولید می کند. نیروی تولیدی که توسط یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته دوکلاچه دریافت شده و به چرخ های جلو ارسال می شود، قادر است این هاچبک 1.2 تنی را در مدت 10 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسانده و حداکثر سرعتی معادل 190 کیلومتر را برای شما به ارمغان بیاورد.

به طور کلی شما در هنگام سواری با هیوندای ولستر با توجه به سطح آپشن متوسط به بالای این خودرو احساسی راحت با کمی چاشنی هیجان خواهید داشت. مجموع این خصوصیات در کنار سیستم صوتی خوب ولستر که به صورت استاندارد از آمپلیفایر و ساب‌ووفر بهره می برد می تواند خاطره خوشی را برای شما رقم بزند.

اگه قصد سفر به کیش را دارید و با خواندن این مقاله عاشق هیوندای ولستر شده اید، نیازی نیست آن را بخرید، لذت رانندگی آن را تنها با ورود به سایت رنتیفا تجربه کنید.

جهت رزرو آنلاین هیوندای ولستر همین حالا وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

جهت رزرو تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

09378060371 - 021-22634299

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر