شماره مجوز: 1301550312311

همه چیز درباره اجاره میتسوبیشی پاجرو در کیش

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
590 بازدید
0 0
ژاپنی های باکیفیت همیشه جزو پرطرفدارترین خودروهای اجاره ای در کیش بوده و هستند. اغلب گردشگرانی که به دنبال اجاره یک خودروی بی دردسر و راحت هستند سراغ برند های ژاپنی مانند تویوتا و نیسان و البته میتسوبیشی می روند. لازم به گفتن هم نیست که گل سرسبد خودروهای میتسوبیشی در کیش همین میتسوبیشی پاجروی بلند قامت است که کم هم کشته مرده در گوشه و کنار جهان ندارد. بریم ببینیم این پاجرو چی داره که این همه ازش تعریف و تمجید می شنویم..

در این بخش از معرفی خودروهای اجاره ای به سراغ یک شاسی بلند 7 نفره دیگر رفته ایم. یک ژاپنی پر ادعا که به گفته کمپانی تولید کننده یک خودروی خانواده با امکانات آفرودی قابل قبول است. میتسوبیشی پاجرو نسل چهارم که از سال 2006 تا 2016 به مدت ده سال روی خط تولید قرار داشت. که البته مورد بررسی ما در این مطلب مدل های 2015 و 2016 آن خواهند بود.

در نگاه اول پاجرو 2016 چهاردر در عین سادگی پر ابهت جلوه می کند. چراغ های بزرگ و نسبتا کشیده، جلوپنجره طویل و کرومی در کنار پروژکتورهای بزرگ گرد در کنار نشان پر غرور میتسوبیشی در جلوی خودرو خودنمایی میکنند. در نمای جانبی ارتفاع نسبتا زیاد خودرو از سطح زمین کاملا به چشم می آید و خطوط صیقلی و صاف با ترکیب دستگیره ها و آینه های کرومی هماهنگی کاملی با روحیه اسپورت طراحی این خودور دارند.

در نمای عقب با یک جای زاپاس بسیار زیبا روبرو می شویم که در کنار چراغ های اسپورت، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. شاید طرحی این نسل از پاجرو به نسبت خودروهای امروزی کمی قدیمی به نظر برسد اما همین طراحی مکعب گونه باعث ایجاد فضایی جعبه ای مانند و خاص شده که هفت سرنشین به راحتی می توانند در آن جای بگیرند.

با ورود به داخل کابین پاجرو اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند کیفیت بالای متریال به کار رفته در جای جای این ژاپنی خوش نام است. فضای داخلی پاجرو کاملا ساده طراحی شده. هرچند در مدل های 2015 و 2016 آن شاهد حضور المان های مدرن تری هستیم. استفاده از تجهیزاتی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو موجب شده خودرویی کهنسال و سنتی وارد عصر جدید و مدرن شود. سیستم ناوبری با امکان بروزرسانی دائم نقشه، و نمایش اطلاعات سیستم چهارچرخ محرک نیز از دیگر قابلیت های این سیستم است. صفحه کیلومتر شمار اطلاعاتی نظیر سیستم انتقال قدرت و حالت رانندگی خودرو را نشان می دهد.

صندلی های میتسوبیشی راحت و بزرگ است و فضای عالی برای قرار گیری سر و پاها تعبیه شده است. حتی برای سرنشینان ردیف سوم، دریچه های تهویه مخصوص طراحی شده تا تمام سرنشینان با خیالی راحت به صندلی های مبله پاجرو لم بدهند.. طراحی خودرو و پنجره ها به صورتی است که تمام سرنشینان دید خوبی نسبت به بیرون و جاده دارند. این ویژگی در کنار وجود یک سانروف بزرگ، یک مزیت برای گردش در جزیره و تماشای مناظر زیبای کیش می باشد.

می رسیم به بهترین مزیت پاجرو. بدون شک بهترین مزیت میتسوبیشی پاجرو 2016 سواری آن است. سواری نرم و روان و راحت و بی صدا، به طوری که بعد از یک بار رانندگی با این خودرو، تمایل دارید مجددا این تجربه را تکرار کنید. یک شاسی بلند واقعی ژاپنی که با یک موتور 6 سیلندر 3800 لیتری با خروجی قدرت 270 اسب بخاری و یک گیربکس 5 سرعته اتومات که این خودروی دو تنی را در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند، تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

از دیگر مزایای اجاره میتسوبیشی پاجرو می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر خودورهای هم رده و هم کلاس اشاره کرد. شاید در میان خودروهایی که در جزیره کیش حضور دارند، تنها تویوتا پرادو چهاردر هفت نفره را بتوان رقیب این خودرو به حساب آورد. که البته برای اجاره پرادو هم باید کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید.

اگر تا به حال از رنتیفا ماشین اجاره نکرده اید همین حالا می توانید از طریق پلتفرم رنتیفا با مناسب ترین قیمت و آسان ترین شرایط خودروی مورد علاقه خود را اجاره کنید. کافی است برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره خودرو در رنتیفا، وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر