شماره مجوز: 1301550312311

اجاره خودروهای دو نفره دلبرانه در کیش

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
324 بازدید
0 0
اجاره خودروهای دو نفره در جزیره کیش مطلوب مسافرانی است که به دنبال حال و هوایی عاشقانه هستند. در این مطلب شما را با ماشین هایی که این حال و هوای رویایی را به شما هدیه می دهند آشنا می کنیم.با رنتیفا همراه باشید.

مسافرت های دونفره مخصوصاً اگر این دو نفر عاشق و معشوق یکدیگر باشند، جزو خاطره‌انگیزترین مسافرت ها محسوب می شود. دونفری که به دور از هیاهوی مسافرت های شلوغ خانوادگی به دنبال فضاهایی خلوت و عاشقانه هستند. و حالا خبر خوب اینکه خودروهای دو نفره یا رودستر دقیقاً برای این دوستان طراحی شده. عاشق و معشوقی که نگرانی از بابت جمعیت زیاد خانواده و یا خرید های بسیار ندارند و وقت گذرانی در ماشین برایشان به معنای لذت بردن از زیبایی های بصری جزیره است و خلوت های دو نفره شان در کنار طلوع و غروب خورشید را با هیچ پیاده روی طاقت فرسایی در مجتمع های خرید شلوغ جزیره عوض نمی کنند.

اصطلاح رودستر (Roadster) یا اسپایدر (Spider – Spyder) به طور کلی به خودروهایی اطلاق می شود که معمولا تنها دو صندلی در ردیف جلویی داشته و ردیف دوم در این مدل خودروها حذف شده است. خودروهای رودستر با توجه به عدم وجود پوشش محافظ و سقف، ظاهر و کارکردی اسپرت و تفریحی دارند. نمونه‌هایی کوچک و دو نفره که با تاکید بر روی قابلیت و عملکرد اسپرت ساخته شده اند و مناسب ترین گزینه برای عشاق سینه چاکی هستند که این خلوت دو نفره خودشان را با چیزی عوض نمی کنند. در ادامه جذاب ترین خودروهای دو نفره کیش را ببینید.

پورشه باکستر

مرسدس بنز SLK

شورولت کوروت

آئودی TT

ب ام و Z4

اگه هواتون دو نفره است و قصد سفر به کیش را دارید جهت رزرو آنلاین ارزان ترین خودروهای دو نفره جزیره همین حالا وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

جهت رزرو تلفنی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

09378060371 - 021-22634299

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر