شماره مجوز: 1301550312311

اجاره تنها کادیکلاک ATS آلبالویی جزیره کیش از رنتیفا

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
403 بازدید
0 0
شاید یکی از برند هایی که در پی ممنوعیت واردات خودروهای آمریکایی، حسرت دیدن مدل های جدید آن بر دل بسیاری مانده همین کادیلاک باشد. هرچند مدل های جدیدتر این برند به صورت انگشت شمار در کشور تردد دارند، ولی قطعا برای دیدن مدل های جدید کادیلاک جایی بهتر از جزیره کیش نمی توانید بیابید. زیرا انواع مدل های کادیلاک از جمله این کادیلاک ATS که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت در جزیره کیش حضور دارند و مهم تر اینکه به راحتی از طریق سامانه رنتیفا می توانید انواع کادیلاک از جمله همین ATS آلبالویی 2015 زیبا و دلبر را اجاره کنید.

برند کادیلاک برای ما ایرانی ها همواره یادآور سدان های بزرگ و جادار با موتور حجیم و پرقدرت و در سال های نه چندان دور نشانه ای از یک زندگی لوکس بوده که البته همین خودروهای پر سن و سال امروزه نیز طرفداران بسیاری دارند. اما کادیلاک در سال های آخیر با معرفی مدل ATS روند دیگری را پیش گرفته است. روند موفقی که مدت زمانی کوتاه این مدل از کادیلاک را به دومین مدل پر فروش این برند تبدیل کرد.

اما پرفروش بودن این خودرو دلایل محکمی دارد که در ادامه به آن می پردازیم . اول اینکه کادیلاک ATS در مدل 2015 بسیار خوش قیافه است و جنرال موتور در طراحی آن نهایت دقت و ظرافت خود را به کار بسته. ATS در مدل 2015 از فناوری های پیشرفته ای بهره می‌برد و در مقایسه با رقبایش از کمپانی های بنز، آئودی و بی ام و، از هندلینگ تیز و فرزتری برخوردار است.

چهره ATS به نسبت طراحی های کلاسیک کادیلاک دچار تغییرات زیادی شده. شکل جلو پنجره عوض شده، ورودی های هوا عریض تر شده و پایین آمده اند. و لوگوی کادیلاک نیز به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و ظاهری مدرن و امروزی تر به خود گرفته است.

داخل کابین کادیلاک ATS مدل 2015 از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده شده است. از تزیینات چوبی و فلزی زیادی در ساخت ادوات آن استفاده شده و نمایشگر CUE بزرگ آن دارای آیکون های بزرگی است که حساسیت مناسبی به لمس دارند.

این خودرو به امکانات فراوانی از جمله: چراغ های اتوماتیک، سیستم استارت بدون کلید، کروز کنترل، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، صندلی های برقی جلو با قابلیت حرکت در شش جهت، روکش چرم وینیل، فرمان تلسکوپی، سیستم OnStar، سیستم Wi-Fi 4G، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، رادیوی ماهواره ای، درگاه iPod/USB و یک درگاه صوتی اضافی، سیستم تفریحات و سرگرمی CUE، سیستم صوتی Bose به همراه 10 بلندگو و صدای فراگیر، دوربین دید عقب و ‌‌... مجهز است

این خودرو به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز شده که قادر است 220 اسب بخار نیرو و حدود 258 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو با استفاده از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ATS منتقل می شوند و این سدان اسپرت را ظرف مدت ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسانند.

این روزها لغت "اسپرت" برای توصیف خودروهای زیادی به کار می‌رود ولی به جرات می‌توان گفت کادیلاک ATS مدل 2015 به لطف سواری خوب، هندلینگ عالی و فرمان پذیری تیز و فرز و ترمزهای قوی، واقعاً یک سدان لوکس و اسپرت و همه فن حریف است. صندلی‌ها نرم و راحت هستند و موتور 2.5 لیتری نیز بسیار نرم کار می‌کند و همه چیز محیاست تا شما در عین راحتی، از رانندگی با یک سدان اسپورت آمریکایی نهایت لذت را ببرید. در نهایت باید گفت که کادیلاک ATS مدل 2015 گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال اجاره خودوریی لوکس با حس و حالی اسپرت در کیش هستند.

اگر شما هم علاقه مند به رانندگی با ماشین های اسپرت آمریکایی هستید و با خواندن این مقاله مشتاق شده اید که رانندگی با تنها کادیلاک ATS آلبالایی 2015 جزیره کیش را امتحان کنید.کافی است وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید و درخواست اجاره کادیلاک ATS آلبالویی 2015 را به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر