شماره مجوز: 1301550312311

چرا باید در فرودگاه استانبول ماشین اجاره کنیم؟

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
1,557 بازدید
0 0
همه افرادی که تجربه سفر به استانبول را دارند، تاکید می‌کنند که بهتر است در استانبول ماشین اجاره کنیم و در فرودگاه خودروی اجاره‌ای خود را تحویل بگیریم. ولی چرا ؟ ما در اینجا چند مزیت کلیدی و مهم استفاده از "خدمات اجاره ماشین در استانبول و فرودگاه استانبول" را برایتان شرح می دهیم.

چرا باید در فرودگاه استانبول ماشین اجاره کنیم؟

مسافران و گردشگران در شهرهای توریستی معمولا هزینه بالایی را برای تاکسی های سواری پرداخت می کنند و به همین دلیل، رفت و آمد برایشان گران تمام می شود. شهر استانبول نیز به عنوان بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر اروپا از این قاعده مستثنی نیست. حتما بارها این داستان را از خانواده و دوستانی که به استانبول سفر کرده‌اند، شنیده اید که "بیشترین هزینه سفر برایم هزینه حمل و نقل بود". اما چرا !؟ خب بسیار ساده است. اغلب مسافران مسیر را نمی شناسند و نمی توانند تخمین درستی از مسافت طی شده توسط تاکسی‌ها و هزینه آن داشته باشند. پس راه حل چیست ؟ چطور می توان این هزینه را به حداقل رساند؟ جواب بسیار ساده است.. در واقع هر کسی که تجربه اجاره ماشین در استانبول را داشته باشد پاسخ سوال شما را می داند. بله" اجاره ماشین در فرودگاه استانبول". شما به محض رسیدن به فرودگاه استانبول می توانید از ثانیه های آغازین سفر خود، خودرویی را که از قبل به صورت آنلاین رزرو کرده‌اید در پارکینگ فرودگاه تحویل بگیرید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

چرا بهتر است که در استانبول ماشین اجاره کنیم و در فرودگاه خودروی اجاره‌ای خود را تحویل بگیریم ؟

ما در اینجا چند مزیت کلیدی و مهم استفاده از "خدمات اجاره ماشین در استانبول و فرودگاه استانبول" را برایتان شرح می دهیم.

مزایای اجاره ماشین در فرودگاه استانبول :

1- هزینه سرسام‌آور کرایه تاکسی در فرودگاه

هنگامی که به فرودگاه استانبول می رسید با توجه به خستگی سفر و چمدان های همراه خود بهترین گزینه برای رسیدن به محل اقامت استفاده از تاکسی های فرودگاه است. ولی باید بدانید که شما برای جابه‌جایی از فرودگاه استانبول که کیلومترها خارج از استانبول واقع شده به داخل شهر، باید به اندازه اجاره یک روز یعنی 24 ساعت یک خودروی معمولی و چه بسا بیشتر، هزینه کنید. بله، تعجب نکنید.. کرایه تاکسی های سواری بر حسب تاکسی متر محاسبه می‌شود، و احتمالا شما را بدون اینکه خودتان بدانید از مسیر طولانی تری به مقصد می رسانند، تا کرایه بیشتری از شما اخذ کنند. ضمناً حواستان باشد که اگر راننده تاکسی در جابه‌جایی چمدان‌های شما کمک کرد، حتما باید به او انعام بدهید. تمام این موارد باعث شده تا افرادی که تجربه گرفتن تاکسی از فرودگاه و نقره‌داغ شدن در همان لحظات ابتدایی ورود به کشور مقصد را داشته‌اند به سراغ گزینه‌های جایگزین بروند. و چه گزینه‌ای بهتر از اجاره یک خودرو اقتصادی و به صرفه می‌تواند باشد. زیرا شما با صرف همین هزینه کرایه یک مسیر تاکسی از فرودگاه استانبول به داخل شهر و چه بسا کمتر، می توانید به مدت 24 ساعت یک خودروی دربست در اختیار داشته باشید. و از مزایای دیگر آن نیز بهره‌مند شوید.

2- آزادی مطلق با اجاره ماشین در استانبول

حمل و نقل عمومی در استانبول فقط در ساعت های استاندارد فعالیت می کنند، در حالی که با اجاره ماشین می توانید آزادی و راحتی مطلق را برای خودتان و همسفرانتان فراهم کنید. اینکه با خیال راحت و در هر سرعتی که دوست دارید می توانید تردد کنید، در بین راه توقف کرده و استراحت کنید. اجاره ماشین از فرودگاه به شما این آزادی را می دهد که شهر جدید و مکان تازه ای که به آن وارد شده اید را به طور کامل کشف کنید. می توانید از مکان های پنهان و مکان های نه چندان شناخته شده گردشگری دیدن کنید. مکان هایی که دسترسی به آنها با حمل و نقل عمومی و یا تاکسی به راحتی امکان پذیر نیست و یا در بسیاری از موارد غیر ممکن است. گاهی پیش می‌آید چندین مکان و یا خیابان به اسم های مشترکی نامگذاری شده اند و ممکن است حتی تاکسی، شما را به آدرسی مشابه و اشتباه ببرد. مخصوصا اگر زبان ترکی استانبولی بلد نباشید. حال تصور کنید اگر خودروی اجاره‌ای در اختیار داشته باشید، بلافاصله تغییر مسیر داده و به مکان درست خواهید رفت، در حالی که اگر با تاکسی باشید باید به خاطر ای اشتباه متحمل هزینه زیادی شوید و اگر هم با وسیله نقلیه عمومی خود را به محل مورد نظر رسانده باشید، احتمالاً باید قید برنامه آن روزتان را بزنید.

3- اجاره ماشین در استانبول بسیار آسان است

اجاره کردن ماشین در استانبول بسیار آسان است. می توانید چند روز قبل از رسیدن به فرودگاه استانبول خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. در آن صورت به محض ورود به فرودگاه، ماشین منتظر شما خواهد بود. شما با پر کردن فرم سفارش آنلان موجود در سامانه رنتیفا یا تماس تلفنی می توانید طی چند دقیق خودروی مورد نیاز خود را اجاره کنید. توصیه می‌شود برای اینکه با خیالی آسوده‌تر از سفر خود لذت ببرید چند روز قبل نسبت به رزرو آنلاین خودروی اجاره‌ای مورد نظر خود اقدام کنید.

4- تنوع در انتخاب ماشین

آژانس های اجاره خودرو، انواع مدل های خودرو را دارند و به راحتی می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این تنوع مدل برای گردشگران ایرانی یک مزیت به حساب می آید چرا که رانندگی با بسیاری از این خودروهای خارجی در داخل کشور امکان پذیر نیست و فقط در مناطق گردشگری آزاد مثل قشم و کیش به راحتی در اختیار گردشگران قرار می گیرند. شما می توانید وسیله نقلیه مورد نظر خود را با توجه به تعداد نفرات، موقعیت و هدف و مهمتر از همه بودجه خود کرایه کنید. مشتریان سامانه اجاره خودرو رنتیفا گاهی اجاره ماشین را تنها برای لذت رانندگی با خودرو های روز دنیا، تجربه می کنند. تجربه ای که خاطره ساز می شود. انتخاب با شماست. از خودروهای لوکس اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس آلمانی همه با یک اشاره شما در پارکینگ فرودگاه استانبول انتظار شما را خواهند کشید.

5- صرفه جویی در هزینه

سامانه اجاره خودرو رنتیفا طیف وسیعی از مدل ها را در اختیار دارد، از خودروهای لوکس مانند بنز و بی ام و و آئودی گرفته تا مدل های اقتصادی مانند انواع رنو و فیات و هیوندای شما با اجاره یک خودروی اقتصادی با توجه به شرایط خود، می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. خانواده ها و یا دوستان در سفرهای گروهی خود معمولا متحمل هزینه های بالایی در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی می شوند، مخصوصا سفر با کودکان در حمل و نقل عمومی می تواند استرس زا و بسیار خسته کننده باشد. بنابراین در سفرهای جمعی، اجاره خودرو مقرون به صرفه ترین انتخاب است. به خصوص اگر تعداد نفرات شما زیاد باشد با انتخاب خودروهای هفت نفره و 9 نفره می‌توانید از کنار هم بودن در طول سفر بیشتر لذت ببرید.

6- گشت و گذار لذت بخش در گوشه و کنار استانبول بدون محدودیت زمانی

با توجه به مدت زمان کوتاه سفر و تعدد مراکز توریستی و گردشگری شهر استانبول، منتظر ماندن برای تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی و تغییر مسیر دادن و چک کردن زمان ورود و خروج اتوبوس ها به ایستگاه و غیره می تواند بسیار خسته کننده و در مواردی ناکارآمد باشد و باعث از دست رفتن زمان زیاد و نرسیدن به موقع شما به مقصد شود. در عوض با اجاره یک ماشین کرایه ای با توجه به محدودیت زمان سفر خود، می‌توانید بیشترین و بهترین استفاده را برای گشت و گذار و انجام فعالیت های روزانه خود داشته باشد. کافی است لیست مکان های گردشگری و یا قرارهای کاری بین شهری خود را آماده کنید و سوار بر خودروی اجاره‌ای خود در اسرع وقت و بدون فوت وقت به مقصد برسید. با این کار دو نشان را با یک تیر هدف قرار می‌دهید، هم در وقت صرفه جویی کرده‌اید و هم ازمکان های مورد علاقه خود دیدن کرده‌اید.

نتیجه :

به همین دلیل است که سرویس اجاره ماشین در فرودگاه استانبول روز به روز محبوب تر می شود. آمارها نشان می دهد که افراد و گردشگرانی که در فرودگاه استانبول خودرو اجاره می‌کنند رو به افزایش هستند. جالب است بدانید که اجاره ماشین نه تنها در بین گردشگران خارجی، بلکه بین شهروندان مقیم استانبول نیز مورد توجه است. به همین خاطر در سامانه رنتیفا امکان تحویل خودرو درب منزل یا محل اقامت یا کار شما نیز وجود دارد. فرقی نمی کند شما ساکن استانبول باشید یا به قصد تفریح و یا تجارت به این شهر سفر کنید. با پیوستن به خانواده بزرگ رنتیفا در بزرگترین قطب گردشگری منطقه، همواره یک خودروی شخصی در اختیار خواهید داشت.

برای مشاهده لیست قیمت و مشخصات خودروهای اجاره‌ای استانبول اینجا کلیک کنید.


برای اطلاع از مزایای اجاره خودرو در استانبول از سامانه رنتیفا مطلب زیر را مطالعه کنید:

مزایای اجاره خودرو در استانبول از سامانه رنتیفا

چرا در استانبول نباید تاکسی بگیریم؟!

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر