شماره مجوز: 1301550312311

اجاره خودرو در استانبول بدون دیپوزیت و کردیت کارت

ادمین ۱
1 سال پیش
601 بازدید
0 0
اجاره خودرو در فرودگاه استانبول از سایت اجاره خودرو رنتیفا بدون نیاز به کردیت کارت، با بیمه کامل، بدون دریافت دپوزیت، با ارزان‌ترین قیمت

اگر قصد سفر به استانبول را دارید حتما در جریان هزینه های سنگین تاکسی های استانبول هستید. ولی نگران نباشید، شما میتوانید بدون دغدغه و با ارزانترین قیمت در ایران ماشین را ار رنتیفا به صورت آنلاین رزرو کنید و در فرودگاه استانبول تحویل بگیرید. هیچ نیازی به چک ضمانت یا ودیعه و دپوزیت نیست و شما فقط مبلغ اجاره را پرداخت خواهید کرد. رنتیفا بزرگترین شرکت اجاره خودرو در ایران است که که از سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت علمی ریاست جمعوری مجوز اخذ کرده است. در ادامه به مزایای اصلی اجاره خودرو در استانبول از رنتیفا اشاره می‌کنیم.

تفاوت رنتیفا با سایر اجاره دهندگان خودرو در استانبول چیست؟

وقتی از سایت رنتیفا ماشین اجاره می‌کنید:

  • رزرو شما به صورت آنلاین و در ایران انجام میشود و پشتیبانی فارسی زبان رنتیفا همواره کنار شماست.

  • اکثر شرکت های اجاره خودروی استانبول دپوزیت ( ودیعه ) دریافت می‌کنند که اگر اتفاق خاصی نیفتد معمولا یک ماه بعد آن را به کردیت کارت شما باز می‌گردانند، ولی با رزرو خودرو از رنتیفا نیازی به پرداخت دپوزیت نیست.

  • در فرودگاه استانبول همه شرکت ها برای دریافت مبلغ اجاره یا دیپوزیت فقط کردیت کارت قبول می‌کنند و وجه نقد نمی‌گیرند ولی در رنتیفا این مشکل وجود ندارد و شما می‌توانید مبلغ اجاره را به ریال و لیر یا دلار و یورو بپردازید. انتخاب با شماست.

  • در صورتیکه مشکلی در استانبول برای شما پیش بیاید تیم رنتیفا که در استانبول مستقر هستند موضوع را پیگیری نموده و تا پایان سفر همراه شما هستند.

  • فقط در سایت رنتیفا میتوانید عکس واقعی خودرو ها را ببینید . در سایر سایت ها عکس پیش فرض نمایش داده می‌شود.

  • تمام سایت های اجاره خودرو نسبت به تحویل همان خودرو تعهدی ندارند و معمولا خودرویی مشابه با چیزی که شما رزرو کرده‌اید به شما تحویل می‌دهند. ولی رنتیفا دقیقا همان خودرو که رزرو کرده اید را با همان رنگ و مشخصات به شما تحویل میدهد.

  • قیمت های رنتیفا به نسبت کیفیت خودروها و سطح خدماتی که ارائه می‌دهد از تمام سایت های دیگر پایینتر است .

  • تمامی سایت ها برای بیمه خودرو با سقف تعهد متفاوت، مبلغ جداگانه دریافت می‌کنند. ولی رنتیفا خودرو را با بیمه کامل با بالاترین میزان تعهد بیمه و کاملا رایگان به شما تحویل میدهد.

برای مشاهده خودروهای اجاره‌ای استانبول در سامانه رنتیفا و رزرو آنها می‌توانید اینجا کلیک کنید.

 اگر هنوز تصمیم قطعی برای اجاره خودرو در استانبول نگرفته‌اید مطلب زیر را مطالعه کنید:

چرا باید در استانبول خودرو اجاره کنیم؟

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر