شماره مجوز: 1301550312311

تخفیف های شگفت انگیز در جشنواره خرید زمستانی دبی 2024

ادمین 2
4 ماه پیش
230 بازدید
0 0
دبی بزرگترین مراکز خرید دنیا را دارد. جشنواره های خرید و بازارهای شلوغ و پر از هیجان همیشه بستری برای یک خرید با کیفیت برای مشتریان فراهم می کند. نکته حائز اهمیت این است که در دبی فصل سفر و فصل حراج و جشنواره خرید تقریبا در یک پروسه زمانی است که معمولا از ۲۶ دسامبرآغاز شده و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد.

جشنواره حراج دبی ( DSF ):

جشنواره حراج دبی که به DSF مشهور است یک رویداد سالانه است که به مدت یک ماه به طول می انجامد. این فستیوال توسط مراکز خرید و فروشگاه‌های دبی و بخش های گردشگری دبی برگزار می شود. این رویداد بزرگ در دبی چند سالی است که از ماه دسامبر شروع می شود و تا فوریه ادامه می یابد. فستیوال حراج بزرگ دبی (DSF) نه تنها یک جشنواره خرید است، بلکه یک تجربه شورانگیز از تفریح و سرگرمی و هیجان است. این رویداد، هرساله میلیون ها گردشگر و توریست را از سرتاسر جهان به دبی و شهرهای اطراف آن من جمله راس الخیمه و شارجه می کشاند. مراکز خرید، بازارهای محلی و مجتمع‌های بزرگ خدماتی و تجاری، تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را برای محصولات متنوع و گوناگون فراهم می‌سازند.لباس های مد روز با رنگ سال، جواهرات و عطرهای تازه متولد شده، صنایع دستی ، لوازم الکتریک و خانگی ، همه و همه یک جشنوازه بی سابقه و استثنایی را رقم می زند تا سفر زمستانی روزهای آغازین سال نو میلا دی را برای شما به تجربه ای تکرار نشدنی تبدیل کند.

دبی بزرگترین مراکز خرید دنیا را دارد. جشنواره های خرید و بازارهای شلوغ و پر از هیجان همیشه بستری برای یک خرید با کیفیت برای مشتریان فراهم می کند. نکته حائز اهمیت این است که در دبی فصل سفر و فصل حراج و جشنواره خرید تقریبا در یک پروسه زمانی است. یعنی از حدود آبان ماه تا فروردین که آب و هوای دبی بسیار مطبوع و دل انگیز می شود و بازار حراج ها هم بسیار داغ است. بهترین زمان خرید در حراجی های دبی و جشنواره های دبی هم معمولا از ۲۶ دسامبرآغاز شده و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد. یعنی درست با آغاز کریسمس و سال نو میلادی که هرساله به شکل باشکوهی در دبی برگزار می شود و امسال هم ( 2024 ) رکوردشکنی داشته و در در دبی و راس الخیمه با جشن نور و آتش در ساعات اولیه سال نو میلادی توانست به دنیا ثابت کند که دبی ، راس الخیمه و به طور کل امارات در برگزاری مراسم شادی و جشن های بین المللی در دنیا بی رقیب هستند.

و این بی رقیب و بی نظیر بودن در جشنواره های خرید هم صدق می کند. جشنواره خرید دبی یکی از مشهورترین فستیوال‌های خرید در سراسر جهان است که در آن کل شهر دبی و صدها مرکز خرید با ارائه تخفیف‌های عالی و ویژه، شادی بی نظیری را به سطح شهر می آورند. تخفیف های دبی در این روزها بسیار چشم گیر است. تخفیف‌هایی که از 20 درصد شروع می‌شوند و به بالاترین حد ممکن یعنی 90 درصد می‌رسند و تازه داستان همین جا به پایان نمی رسد. جوایز بی نظیر بسیاری از قبیل ماشین های سواری لاکچری به خریداران در مراسم مسابقه و قرعه کشی مراکز خریداهدا می شود برندگان خوش شانس ممکن است پول نقد، اتومبیلی لاکچری، کالاهای خانگی، گواهی هدیه و حتی طلا های ارزشمند را به خانه ببرند. و همین امر باعث می شود تا وسوسه یک خرید دلچسب تا مدت ها در ذهن مشتریان و خریداران باقی بماند و خاطره ای شاد از حراج سال نو میلادی دبی را در خاطره شان حفظ کنند.

آب و هوای دبی در سال نو میلادی:

شرایط آب و هوایی دبی در آغاز فصل زمستان آنقدر بی نظیر است که نیازی به توضیح ندارد. گرمای تابستانی رو به اتمام است و خنکای زمستان حال و هوای بهاری به شهر بخشیده است. و زمانی مناسب را برای گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های گردشگری و خرید از مراکز تجاری فراهم کرده است. شرایط آب و هوای روزهای آغازین سال نو میلادی برای هر هدفی در دبی ایده آل است. رسیدگی به کارهای شخصی و تجاری، گشت و گذار در شهر و خارج از شهر و تماشای دیدنی های دبی و شهرهای اطراف آن، همگی در چنین آب و هوای مطبوعی به بهترین شکل امکان پذیر است و می تواند وسوسه یک سفر خیال انگیز را در ذهن متبادر کند.

بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید شک نکنید که ماه های اغازین سال نو می تواند بهترین زمان سفر به دبی باشد. بسیاری از هتل ها و رستوران ها در این روزها هم سو با مراکز خرید و جشنواره های زمستانی تخفیف می زنند. می توانید روزها را در هوای مطبوع شهر بگذرانید و شب ها را در آرامش یک هتل لاکچری و آرام بخش سپری کنید.

رویدادهای هیجان انگیز دبی در سال نو میلادی:

کنسرت و نمایش

کنسرت های متنوع دبی یکی از جذابیت های جشنواره های زمستانی دبی است. هنرمندان معروف از سرتاسردنیا در این ایام در دبی برنامه های بی نظیری دارند که در دیگر فصل های سال کمتر نظیر آنها را می بینید. اجراهای شورانگیز هنرمندانی و ستارگانی نظیر مارتین گاریکس، راجر سانچز، راجر واترز، رابی ویلیامز، عمرو دیاب، جیمز بلانت، راشد المجد و ولید الشامی و غیره... تنها گوشه ای از برجسته‌ترین آثاری هستند که قدرت و عظمت دبی را به تصویر کشاندند. همچنین نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی زیادی در سراسر شهر در طول رویداد حراج در دبی برگزار می‌شوند که بسیار دیدنی هستند. رژه های خیابانی هنرمندان نمایشی و موسیقی هم تماشایی است و شور و شعف بی نظیری برای شهروندان و گردشگران به همراه دارد.

جشنواره های سینمایی

همچنین جشنواره‌های بزرگ سینمایی، مانند جشنواره بین المللی فیلم دبی و جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اغلب در این دوره زمانی برگزار می‌شوند. می توانید این فیلم‌ها را تماشا کنید و در نشست های نقد و بررسی آن شرکت کنید. بازیگران و هنرمندان را از نزدیک ببینید و با آن ها عکس بگیرید.

علاوه بر کنسرت ها و ایونت های هنری، جشنواره های خرید در مراکز تجاری و بازارهای محلی به راه است. فروشندگان و صنعت گران محلی با یهترین و با کیفیت ترین محصولات از مشتریان خود پذیرایی می کنند. شما می توانید در این بازارها سوغاتی های خوبی با قیمت های مناسب خریداری کنید . در این بازارها معمولا فستیوال های خوراکی و مزه نیز به راه است. می توانید به یک تور شکم خود را دعوت کنید و از غذاهای سنتی و محلی بازارچه های دبی لذت ببرید.

آتش بازی و نورافشانی شهر

آتش بازی و نورافشانی و رقص های محلی خیابانی هم در آغازین روزهای سال نو میلادی در سطح شهر به چشم می خورد که نقاط برجسته شهر از برج خلیفه تا دهکده جهانی را روشن و نورانی می کند و حال و هوای شورانگیزی به شهر می بخشد.

پیک نیک در هوای معتدل زمستانی دبی

زمستان دبی همانند فصل بهار دیگر شهرها است. می توانید در هوای مطبوع پیک نیک کنید و با خانواده و کودکان خود لحظات شادی بخشی را بگذرانید. برنامه های سرگرم کننده بسیاری در ایام سال نو میلادی در پارک ها برای کودکان لحاظ شده است. فعالیت هایی نظیر، مسابقه و سرگرمی و نمایش های عروسکی و نقاشی چهره که همگی برای بچه ها بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند.

تفریحات متنوع زمستانی

قایق سواری، کشتی های تفریحی و کروز، سافاری صحرا، اسکی دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، و بسیاری از فعالیت‌های لذت‌بخش دیگر که تخفیف‌های زیادی در طول فصل خرید سال نو میلادی و آغاز حراج زمستانی در دبی وجود دارد که می توانید آنها را با کمترین هزینه تجربه کنید.

مکان های دیدنی شهر دبی و مراکز خرید 

بازارشبانه، دبی مال، مرکز خرید امارات، بازار طلا، خیابان الریگا، الفهیدی و مرکز خرید نخیل و دهکده جهانی .. مکان هایی مناسب برای خرید و گشت و گذارهای روزانه و شبانه هستند که بهتر است به خاطر داشته باشید.

پس سفر زمستانی به دبی در روزهای آغازین سال نو میلادی را از یاد نبرید. چرا که هم فال هست و هم تماشا!


سخن پایانی:

خودتون می دونید که برای گشت و گذار در دبی و شهرهای اطراف و خرید از فروشگاه ها نیاز به زمان کافی دارید پس برای صرفه جویی در وقت و هزینه، بهتره کارخودتون رو با یک خودرو راحت کنید. با اجاره خودرو در دبی یه ماشین راحت در اختیار داشته باشید تا در کوتاهترین زمان ممکن، شما رو به مکان دلخواهتون برسونه. سفر خوش!



منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر