شماره مجوز: 1301550312311

بلک فرایدی در استانبول/ بهترین زمان خرید + مراکز خرید با بیشترین تخفیف

نیلوفر طاهری
1 سال پیش
568 بازدید
0 0
جمعه سیاه، جمعه شگفت انگیزی که بسیاری را به فروشگاه‌ها و مراکز خرید استانبول می‌کشاند تا هر کسی به وسع خود از این سفره رنگین غنیمتی بردارد. اگر شما هم جزو افرادی هستی که پول هاتو جمع کردی تا یک تجربه خرید بی نظیر در جمعه سیاه استانبول داشته باشی، تا پایان این مطلب همراه ما باش.

به گزارش تحریریه رنتیفا، بلک فرایدی یا جمعه سیاه یا جمعه شگفت انگیز یکی از استثنایی ترین و بزرگترین حراج‌ها در کل جهان است. حراج جمعه سیاه در سال 2022 مصادف با روز جمعه 25 نوامبر _ 4 آذرماه است. بلک فرایدی یا جمعه سیاه در بیشتر شهرهای بزرگ ترکیه از جمله، استانبول، برگزار می شود و جالب است بدانید که جمعه سیاه در استانبول تنها محدود به روز جمعه نیست، بلکه گاهی از یک هفته قبل شروع شده و حتی بعد از پایان هفته هم ممکن است تا یکی دو روز بیشتر کالاها با تخفیف عرضه شوند. و این فرصت بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد دارند با هزینه بسیار کمتر از حد معمول، خریدهای سالانه خود را انجام دهند. و در کنار سیر و سیاحت در استانبول و بازدید از مکان های گردشگری و تفریحی، از تخفیف های بی نظیر این جمعه شگفت انگیز نیز بهره‌مند شوند. جمعه سیاه به اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری اطلاق می‌شود و مهم ترین برندهای دنیا و مراکز خرید در این روز، محصولات خود را با تخفیفات بسیار خوبی عرضه می‌کنند.که معمولا تا 24 ساعت و گاهی به دلیل تراکم و افزایش تقاضا، این دوره تا  یکی دو روز پس از آن ادامه خواهد داشت. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر کالاهای پرطرفدار همان روز جمعه به فروش می رسند و کالای کمتری برای خرید با تخفیف های شگفت انگیز برای روزهای بعد باقی می مانند. برندهای مختلف لوازم الکتریکی و  پوشاک و انواع اکسسوری...، نرخ های مختلفی را برای تخفیف های خود ارائه می دهند. ممکن است برخی مارکت ها، تخفیف های کوچک 10 الی 15 درصدی ارائه دهند در حالیکه برخی دیگر از برندها با تخفیفات 80 الی 90 % عرضه شوند. برای همین سودمندترین روش خرید، حضور در ساعات اولیه شروع حراج است و بهتر است در اسرع وقت در فروشگاه های مورد نظر خود حضور داشته باشید.

چند توصیه برای خریداران جمعه سیاه:

با نزدیک شدن به زمان بلک فرایدی لیستی از محصولاتی که نیاز دارید را تهیه کنید. از آنجایی که خرید شما باید خیلی سریع انجام شود. مهم آن است که از قبل درباره محصولاتی که می خواهید بخرید تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که کدام مدل یا نسخه و رنگ برای شما بهتر و مناسب تر است.با تهیه این لیست در هنگام شروع جمعه سیاه می توانید با انتخاب گزینه مناسب سود بیشتری از خریدتان کسب نمایید.

بلاتکلیفی در آخرین لحظه خرید ممکن است به معنای از دست دادن آن کالا یا محصول باشد. چرا که کالاها به مقدار محدود در تخفیف جمعه سیاه عرضه می شوند. بنابراین تحقیق به شما کمک می کند که کالای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و با بیشترین سرعت خریداری کنید. با توجه به قیمت های جذاب و باورنکردنی کالاها در جمعه سیاه، اگر بدون لیست خرید وارد فروشگاه ها شوید ممکن است اجناس غیر ضروری زیادی از سبد خرید شما سر در بیاورند.

بهترین مراکز برای خرید بلک فرایدی در استانبول:

در طول روزهای منتهی به بلک فرایدی و روزهای بعد از آن حال و هوای حراج و تخفیف را در بیشتر مراکز خرید و بوتیک‌های اطراف خیابان‌های شلوغ استانبول می‌شود دید ولی در بین هستند مراکز خریدی که از بیشترین تخفیف‌ها و بیشترین تنوع برخوردارند که در ادامه مهمترین این مراکز خرید را معرفی می‌کنیم.

 

1- مرکز خرید ایستینیه پارک  instinye park

مرکز خرید ایستینه پارک با معماری بی نظیر که تلفیقی از هنر مدرن و سنتی است یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول می باشد. در کنار مغازه های پرزرق و برق این مرکز، سالن تئاتر و سینما و همچنین کافه و رستوران های بسیاری قرار دارد. اگر اهل خرید برندها هستید، ایستینه پارک انتخاب مناسبی است. برندهای مطرح دنیا از جمله، دیور، دولچه اند گابانا، پرادا، فندی، زارا، منگو، هوگو باس و دبنهامز و ... در این مرکز خرید وجود دارند. و در در خیابان های منتهی به این مرکز نیز برندهیا لوکس دنیای مد مثل، گوچی، میومیو، بربری و ... را می توانید بیابید.

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی ساری‌یر، محله پینار، خیابان کاتار، مرکز خرید ایستینیه پارک

2- مرکز خرید جواهیر_ cevahir shoping mall ­­­

مرکز خرید جواهیردر منطقه شیشلی و در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. شیشلی یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین مناطق استانبول به حساب می آید.جواهر 6 طبقه دارد و کالاهایی از قبیل، لوازم صوتی و تصویری، ساعت، عینک، پوشاک و ...را می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید.این مرکز همچنین رستوران های خوبی برای شکم گردی دارد. فاصله این مرکز خرید از فرودگاه جدید استانبول 36 کیلومتر فاصله دارد و از میدان تکسیم 3.5 کیلومتر

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله ماییس، خیابان بیوک دره، مرکز خرید جواهیر

 

 3- مرکز خرید زورلو_ zorlu center

مرکز خرید زورلو در قلب استانبول، درست در تلاقی دو قاره اروپایی و آسیایی قرار دارد. زورلو علاوه بر فروشگاه های مد و لباس و حضور برندهای جهانی و برندهای معروف ترکیه، مرکزی برای رویدادهای هنری و فرهنگی محسوب می شود. همایش های مهمی در سطح بین الملل در این مرکز برگزار شده است.همچنین رستوران های غذایی از سرتاسر دنیا در این مرکز شعبه دارند.در یان مرکز خرید می توانید کالای لوکس، از جمله، پوشاک، مبلمان، کیف و کفش و عینک و غیره را تهیه نمایید.

آدرس:  : استانبول، منطقه اروپایی بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، مرکز خرید زورلو

 

4- مرکز خرید ماریناویاپورت_ viaportmarina

مرکز خرید ویاپورت مارینا یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که منحصر به فردترین برندهای روز دنیا و ترکیه را می توانید در آنجا بیابید. این مرکز خرید در قلب منطقه ساحلی توزلا و تفرج گاه ساحلی ویاپورت مارینا قرار دارد. عرضه مستقیم پوشاک برند، چرم فروشی، جواهرات، لوازم آشپزخانه و وسایل منزل و غیره ... را می توانید در این مرکز خرید تهیه نمایید. می توان این مرکزخرید به بخش های مختافی تقسیم شده است. بخش هایی از قبیل لوازم تزئینی و شخصی و بهداشتی، کیف و کفش و لباس چرم، لباس مردانه فروشی، دکوراسیون منزل و... که هر کدام مجموعه ای از بهترین ها در زمینه خود هستند.

آدرس: استانبول، منطقه آسیایی پندیک، محله ینی شهیر، خیابان دده پاشا، مرکز خرید ماریناویاپورت

 

5- مرکز خرید فروم _ forum mall

مرکز خرید فروم یکی از مراکز بزرگ استانبول به مساحتی حدود 500 هزارمتر مربع است که در منطقه اروپایی کوجا تپه و در خیابان بایرام پاشا قرار دارد. بزرگترین آکواریوم استانبول و سرزمین لگو در این مرکز خرید قرار دارد. برندهای جذابی همچون آیکیا و دکتلون و برندهای روز و معتبر دنیا  را می توانید در این مرکز بیابید. در فروم می توانید از حدود 290 برند گوناگون دیدن کنید. مرکز خرید فروم علاوه بر فروشگاه های پر زرق و برق، رستوران و کافه های متنوع بسیاری نیز دارد که برای رفع خستگی پس از گشت و گذار و خرید پیشنهاد می شود غذاهای لذیذ و قهوه های ترک و عالی آن را امتحان نمایید.

آدرس:  استانبول، منطقه اروپایی بایرام پاشا، محله کوجا تپه، خیابان پاشا، مرکز خرید فروم

 

6- مرکز خرید پالادیوم _ palladium

یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در منطقه آسیایی، مرکز خرید پالادیوم استانبول است. این مرکز خرید به شکل گوی شیشه ای گرد و جذاب و مدرنی در 5 طبقه طراحی شده است که سالانه  گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. مساحت پالادیوم استانبول با مساحت 40 هزار متر مربع است وجود  190 مغازه در آن این مرکز را به یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول تبدیل کرده است. در این مرکز  خرید می توانید اجناس و پوشاک با برندهای معتبر ترک و  برندهای بین المللی دیگر برای تمامی سنین تهیه نمایید. برندهایی از قبیل نایک، آدیداس،کوتون و...

آدرس: استانبول، منطقه آسیایی آتاشهیر، محله بارباروس، خیابان هالک، مرکز خرید پالادیوم

 

7- مرکز خرید کانیون kanyon

مرکز خرید کانیون در منطقه اقتصادی لونت شیشلی قرار دارد. این مرکز خرید دارای 4 طبقه است که شامل 160 فروشگاه ، یک سالن ورزشی بدنسازی و 9 سالن سینمایی  است. معماری این مرکز خرید بسیار خاص و دیدنی و جذاب است به طوری که برنده جایزه بین المللی معماری هم شده است. وجود گل و گیاه در بافت معماری این مرکز خرید زیبایی خاصی به آن بخشیده است که در ایام کریسمس تزیینات زیبایی در آن انجامی می شود. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک برند در بخش مد و لباس، انواع خوراکی هیا مرغوب ترکی را نیز می توانید تهیه نمایید همچنین فروشگاه های الکترونیکی از قبیل ، اپل، سونی و ...نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. این مرکز خرید هم جزو مراکز خرید گران تریکه محسوب مس شود که خرید از ان در هفته شگفت انگیز بلک فرایدی ( جمعه سیاه) با توجه به تخفیف های عالی مقرون به صرفه و لذت بخش است. 

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی شیشلی، محله لونت، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون

اگر قصد سفر به استانبول و استفاده از تخفیفات باورنکردنی بلک فرایدی را دارید، برای دسترسی راحت تر به مراکز خرید و جابه‌جایی بدون دغدغه خرید‌های خود حتما از حالا به فکر اجاره خودرو در استانبول باشید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر