شماره مجوز: 1301550312311

معرفی خودروهای کروک برای اجاره در کیش + قیمت

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
1,018 بازدید
0 0
خودروهای کروک همیشه جزو محبوب ترین و پرتقاضاترین خودروها جهت اجاره در کیش بوده و به همین جهت رنتیفا مجموعه کاملی از بهترین خودروهای کروک موجود در جزیره کیش را برای اجاره دور هم جمع کرده است. در ادامه این مطلب شما با بهترین و مناسب ترین خودروهای کروک برای اجاره در جزیره کیش آشنا می شوید.

از آنجایی که خودروهای کروک یا کانورتیبل یا همان سقف باز شوی خودمان سواری و حس و حال منحصر به فردی دارند بسیار مورد توجه گردشگران جزیره هستند در این بخش از معرفی خودروهای موجود در بزرگ ترین بانک خودروهای اجاره ای کیش ( رنتیفا ) به معرفی خودروهای کروک موجود جهت اجاره کوتاه مدت و بلند مدت در کیش می پردازیم. برای آشنایی با جذاب ترین خودروهای کروک اجاره ای کیش تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

فورد موستانگ کروک 2010 تا 2016

فورد موستانگ شاید سمبلیک ترین خودروی تاریخ آمریکا باشد. خودرویی با تم آبی  و سفید و قرمز که رنگ های پرچم این کشور و نشان کیفیت این محصول می باشد. از زمانی که فورد مدل موستانگ خود را با موتور 8 سیلندر و ظاهر جذاب به بازار معرفی کرد، مردم شیفته آن شدند. اولین موستانگ در سال 1962 رونمایی شد و آن دن گارنی راننده فرمول یک آن پشت فرمان نشست و رکوردی نزدیک به خودروهای فرمول یک را ثبت کرد. شاید هنگام رانندگی فورد موستانگ در جزیره اعجاب انگیز کیش این نکته برایتان جالب باشد که فورد موستانگ یکی از خودروهای پروپاقرص صنعت سینما، تلویزیون و موسیقی و... بوده است. موستانگ حضور پر رنگی در فیلم های جیمز باند، سریال های معروف، بازی های ویدیویی و مستندهای مشهور داشته است که توضیح تمامی آنها در این مقاله نمی گنجد.

این خودرو می تواند با استفاده از گیربکس هوشمند شش دنده، در مدت پنج ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر بر ساعت برساند. که در مقایسه با کروک های دیگر ویژگی قابل توجهی است. فرمان آن از چرم خالص است و کنترل سرعت و سیستم صوتی روی فرمان قرار دارد.چراغ های عقب خودرو از مدل 2013 به بعد از ال ای دی یکپارچه تشکیل شده است و روشنایی بسیار بالایی دارد و برای ایمنی رانندگی در شب فوق العاده است. گرچه چراغ های زنون جلو نیز چیزی کم ندارد. سیستم صوتی و تصویری با یک مانیتور با کیفیت پشتیبانی می شود.

پیشینه، هویت قلدر و قابلیت باز و بسته شدن سقف این خودرو با توجه به شرایط آب و هوایی خاص جزیره آن را به یکی از خودروهای پرطرفدار کروک برای اجاره در کیش تبدیل کرده است.

قیمت اجاره روزانه فورد موستانگ از رنتیفا ( 2،700 تا 3،800 میلیون تومان)

 

شورولت کامارو کروک 2010 تا 2016

شورولت کامارو را می توان یکی از معروف ترین و محبوب ترین خودروهای عضلانی آمریکایی در ایران دانست که  در سال 2010 نسل پنجم آن رونمایی شد نسلی که المان‌های جذاب نسل اول را  به ارث برده و روی صحبت ما در این مطلب همین نسل است.

چهره جذاب و خشن آمریکایی هم‌چون نسل اول، موتورهای قدرتمند شش و هشت‌سیلندر و شتاب صفرتاصد 6 تا 4.8 ثانیه ای از نسل پنجم شورولت کامارو یک خودروی افسانه‌ای ساخت. البته نسل پنجم شورولت کامارو در سال 2015 یک فیس‌لیفت دریافت کرد و چراغ‌های گرد آن با چراغ‌های مربعی جایگزین شدند که این فیس لیفت هم در کیش موجود  است.

شورولت کامارو در مدل های کوپه و کروک یا کانورتیبل در جزیره به وفور یافت می شود. ولی مدل کروک یا سقف باز شوی آن طرفداران بیشتری دارد.

اگر از فضای کم سرنشینان عقب چشم پوشی کنیم واقعاً هیچ ایرادی نمی توان به این ماسل کار آمریکایی خوش بر و رو برای استفاده کوتاه مدت گرفت.

قیمت اجاره روزانه شورولت کامارو از رنتیفا ( 2،900 تا 3،500 میلیون تومان)

آئودی TT کروک 2010

آئودی TT کروک که دستپخت خودروساز معروف آلمانی است در سال 2006 وارد بازار شد. این خودرو در مدت کوتاهی طرفداران زیادی جذب کرد. چون علاوه بر ظاهر زیبا و دلچسب، ویژگی های فنی قابل توجهی نیز داشت و با توجه به دیفرانسیل جلو بودن خودرو استهلاک آن به نسبت بقیه خودروهای موجود در لیست امروز که اکثرا دیفرانسیل عقب هستند، کمتر است.

 خیالتان در هنگام رانندگی با این کروک جذاب راحت باشد چرا که آئودی TT از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای پنج ستاره ایمنی اروپا است.

شاید در ظاهر این خودرو به نظر کوچک باشد ولی کابین تقریبا بزرگی دارد که سرنشینان را در مسافت های طولانی نیز آزار نمی دهد چرا که از ارگونومی بالا و صندلی های راحتی برخوردار است. نکته پایانی آنکه سواری آئودی TT رضایت کامل راننده را به همراه خواهد داشت.

قیمت اجاره روزانه آئودی از رنتیفا ( 3،300 تا 3،700 میلیون تومان )

ب ام و Z4 کروک 2010 تا 2011

بی ام و مدل Z4  یک خودروی دو در دو نفره است که نسل اول آن در سال 1989 به بازارمعرفی شد. این خودرو جزو اسپرت های کوچک است که  به عنوان یک رودستر دو در معروف است. روح یک اسپرت به تمام معنا در این خودروی کوچک دمیده شده است. در نمای جلو پنجره کلیوی دو قلوی معروف ب ام و وجود دارد که حالت کشیده‌ تری دارد. سقف این خودرو باز و بسته می شود و فرمان آن روکش تمام چرم دارد. طراحی کابین ب ام و Z4 هم کمی متفاوت از سایر محصولات ب ام و است و به ویژه در داشبورد   کاملا مشهود است. کلیدهای کنترلی گردی در مرکز داشبورد و در زیر ورودی‌های تهویه دیده می‌شود. از نکات منفی این خودرو می توان استهلاک بالای آن را مثال زد و از نکات مثبت آن می توان  هندلینگ جذاب و متفاوت، استفاده از هارد تاپ که در مقایسه با سقف های جمع شونده پارچه ایی مزایای بیشتری دارد  و همچنین طراحی زیبای آن را مثال زد. هنگام انتخاب این خودروی اجاره ای  خیالتان راحت باشد که این کروک جذاب توانسته سه ستاره ایمنی از یورو ان کپ دریافت کند.

قیمت اجاره روزانه ب ام و Z4 از رنتیفا ( 3،500 تا 4،500 میلیون تومان)

مینی کوپر کروک 2012

اگر علاقه مند به خودروهای اسپرت هستید و دلتان می خواهد در خیابان ها از بقیه اسپرت ها پیش تر باشید، مینی کوپر کارایی بی نظیری از نظر قدرت و سرعت دارد که البته با توجه به سرعت های مجاز در جزیره شاید چندان در هنگام انتخاب خودروی اجاره ای این ویژگی به کارتان نیاید.کوپر s با داشتن پیشرانه قدرتمندتر از نمونه های معمولی، شتاب قابل توجهی دارد. پیشرانه توربو شارژ میباشد. اسپرت کوچک برای مسابقات آمریکایی  طراحی شده بودند اما برای شرکت در مسابقات امریکایی SCCA شرایط ویژه ای نیاز بود که  منوط بر تغییر ندادن مشخصات فنی خودرو بوده است. بنابراین موتور ۱/۶ لیتری ۱۲۲ اسبی آن همچنان بدون دست‌کاری در زیر کاپوت قرار گرفت.

روکش صندلی ها چرمی است و 50 لیتر حجم باک بنزین دارد. از ویژگی های دیگر این مینی کوپر جذاب سیستم استارت دکمه‌ای - نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها - سیستم ورود بدون کلید ،کروز کنترل ، چراغ‌های زنون و چراغ مخصوص روز می باشد. مینی کوپر با سیستم صوتی با قابلیت CD به همراه 6 بلندگو، و صفحه نمایش 6 اینچی گزینه جذابی برای دوردورهای جزیره ای است.

قیمت اجاره روزانه مینی کوپر کروک از رنتیفا ( 4 تا 4،500 میلیون تومان)

شورولت کوروت کروک 2009 تا 2012

کوروت را می توان یک برداشت کاملاً آمریکایی از خودروهای اسپرت بریتانیایی دانست. خودرویی که به جرأت می توان آن را بهترین سوپر اسپرت آمریکایی دانست. کوروت های موجود در کیش مربوط به نسل ششم این خودرو هستند که از سال 2005 به بازار جهانی معرفی شده اند و اولین مدل از این جنگنده آمریکایی در طول چهار دهه هستند که چراغ‌های جلوی مخفی ندارند. فضای داخلی این خودروی دو سرنشینه نسبت به قبل بزرگتر شده و توان پیشرانه هشت سیلندر خورجینی آن به 400 اسب بخار افزایش یافته که می تواند در عرض کمتر از 5 ثانیه این خودرو را به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. باید اضافه کنم که این مار خوش خط و خال، اگر امکانش محیا باشد، برای رسیدن به سرعت بالای 300 کیلومتر بر ساعت هم مشکلی ندارد.

کلام آخر اینکه تمام امکانات این خودرو در قوای فنی آن خلاصه می شود پس توصیه می کنیم وقتی پشت فرمان این خودروی وحشی نشستید با احتیاط پدال گاز را فشار دهید.

قیمت اجاره روزانه شورولت کوروت کروک از رنتیفا ( 5،500 تا 6،500 میلیون تومان)

ب ام و سری 2 کروک 2016

ب‌ ام‌ و در سال 2013 تصمیم گرفت مدل‌های کوپه و کانورتیبل را از خانواده سری1 جدا کند و آنها را در کلاس جدیدی با نام سری 2 به بازار عرضه کند. آلمانی‌ها با این تصمیم‌، سری جدیدی از خودروهای اسپرت کوچک ولی با بازدهی و عملکرد بالا را خلق کردند. خودرویی نرم و پرشتاب که عملکرد فنی و هماهنگی گیربکس و موتور آنبه خصوص در مدل 228i در بین خودرو بازها زبانزد شد.

این قوای فنی عالی در کنار کیفیت ساخت بالا و قدرت مانورپذیری و هندلینگ بهتر و دید بسیار خوب راننده سری 2 ب ام و را به یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال خودرویی جمع و جور و قابل اطمینان هستند تا قابلیت های رانندگی خود را به چالش بکشند.

قیمت اجاره روزانه ب ام و کروک از رنتیفا ( 6 تا 6،500 میلیون تومان)

 

مرسدس بنز کلاس E کروک 2016

محصول جذاب کمپانی آلمانی چیزی نیست جز مرسدس بنز E که نسل اول آن در سال 1993 به بازار معرفی شد.مرسدس بنز در مدل‌های کوپه ، سدان، و کروک وارد بازار ایران شد و در اینجا در مورد مدل کروک این باواریایی با پرستیژ صحبت خواهیم کرد ای کلاس پس از اس کلاس لوکس‌ترین محصول مرسدس بنز به شمار می‌رود. E کلاس کوپه و کروک در بدو ورود به محبوبیت بالایی دست پیدا کردند . هرچند مرسدس بنز E کلاس یک خودروی اسپرت است اما 4 صندلی برای سرنشینان دارد. از نکات مثبت این خودرو امکانات رفاهی مناسب آن است که در کنار طراحی زیبا و مصرف سوخت مناسب گزینه قابل قبولی برای اجاره خودرو در جزیره کیش محسوب می شود. امکاناتی همچون، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر به همراه سیستم صوتی هارمن کاردن، تنظیم برقی صندلی‌ها مجهز به حافظه، گرمکن و سردکن، سیستم هشدار نقطه کور، سنسور پارک، کروز کنترل ، دوربین دید عقب و سیستم هشدار خواب آلودگی راننده می باشد. از لحاظ امنیت نیز خیالتان راحت باشد چرا که بنز کلاس E جزو ایمن ترین خودروهای جهان است. به جرأت می توان گفت این خودرو حس سواری لوکس تری نسبت به سایر خودروهای موجود در لیست دارد.

قیمت اجاره روزانه بنز کروک از رنتیفا ( 6 تا 6،500 میلیون تومان)

جمع بندی: تمام خودروهای کروکی که در این مطلب معرفی شد جهت اجاره در سامانه رنتیفا موجود می باشند و شما اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید از همین الان می توانید خودروی کروک مورد علاقه خود جهت اجاره را از بخش اجاره ماشین در کیش رزرو کنید.

 

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر