شماره مجوز: 1301550312311

معرفی شورولت کامارو کروک ‌+ شرایط اجاره و قیمت

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
6,727 بازدید
0 0
شورولت کامارو، خودروی جذاب همه پسند آمریکایی، یکی از بهترین خودروهای کروک اجاره ای رنتیفا است که ثابت کرده در تمام فصول طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. رنتیفا با در اختیار داشتن انواع شورولت کامارو از مدل های 2010 تا 2016 در رنگ ها و مدل های متنوع از کوپه گرفته تا کروک، مجموعه کاملی از کامارو را گرد هم جمع کرده..

در این بخش از معرفی خودروهای اجاره ای رنتیفا در کیش، به سراغ نسل پنجم یکی از پرطرفدارترین ماسل کارهای آمریکایی یعنی شورولت کامارو آن هم از نوع کانورتیبل یا همان کروک خودمان رفته ایم. که در بین سال های 2010 تا 2016 میلادی بر روی خط تولید بوده و در مدل های DS , RS و ۲۰۱۶ SS در جزیره کیش موجود می باشد.

شورولت در طراحی نسل پنجم کامارو تمامی سعی خود را مبنی بر حفظ اصالت این خودرو کرده و با تغییراتی که در بخش فنی و ظاهری این خودرو داده، باعث شده این خودرو نسبت کاملاًبه نسل قبلی خود بسیار به روز تر به نظر برسد . بطوری که از هر طرف بخواهیم این خودرو را برانداز کنیم، متوجه تفاوت آن با باقی خودروهای سطح شهر خواهیم شد.

کلا طراحی ماسل های آمریکایی به گونه ای است که خود را از باقی خودروهای شهر جدا می کند، فرقی هم نمی کند که جدید ترین نسل آن باشد یا نسل اول آن زیرا همچنان کلیدی ترین نکته این خودرو همانند نسل اول، کاپوت بلند بالا، سپرهای حجیم در جلو وعقب بدنه و خط کشیده شده بر روی آن ها به همراه صندوق عقب با ارتفاع زیاد و کابینی برای 4 سرنشین است‌.

در جلوی خودرو شاهد یک هواکش بزرگ هستیم که، در کنار چرا‌‌غ‌‌های روز دایره‌‌ای شکل کامارو، کمک زیادی به زیبایی ظاهری این خودرو کرده است. دماغه رو به پایین و رم ایر بزرگ بر روی کاپوت خودرو ظاهری بسیار جدی با نگاهی خشم آلود به کامارو بخشیده که دل هر عشق ماشینی را می برد.

در قسمت عقب خودرو هم، چراغ‌‌های مربعی دو تکه‌‌ جای خود را به چراغ‌‌های مستطیلی یک تکه‌‌ داده. از امکانات اضافه‌‌ کامارو RS داشتن اسپویلر یا همان بال عقب است که شکل و شمایل اسپرت تری به کامارو داده. سپر عقب ظاهری اسپرت دارد و در بالای آرم بسیار بزرگ شورولت هم یک نوار LED که نقش چراغ ترمز را بازی می کند از نکات جذاب طراحی عقب است.

وقتی که وارد اتاق کامارو می شوید، در بحث طراحی قطعات داخلی شورلت سعی کرده تا جای ممکن حس و حال کلاسیک کاماروهای نسل اول و دوم همچون فرمان، پشت آمپر، ترمز دستی و... برای مخاطب امروزی حفظ شود. سقف خودرو نیز از نوع تاشو پارچه ای و تمام برقی است که با یک دکمه به راحتی باز و بسته می شود.

قدرت 327 اسب بخاری کامارو در کنار گشتاور 377 نیوتن متری که به چرخ های عقبی فرستاده می شود با ترکیب جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا دستی می تواند شتاب زیر 6 ثانیه ای را برای شما به ارمغان بیاورد. این سیستم هماهنگ هنگام تخته کردن در حالت اتومات با دادن دو دنده معکوس بیشترین شتاب ممکن را برایتان فراهم می کند.

باید عنوان کرد که بهترین راه برای لذت بردن از این خودرو، رانندگی با آن در جاده های نسبتا عریض خواهد بود. جایی که فضای کافی برای تخت کردن پدال گاز و شنیدن غرش دلچسب موتور وجود داشته باشد. دقیقاً جایی مانند جزیره کیش..

همین حالا می توانید مدل های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ این خودروی عضلانی و کروک زیبای آمریکایی را در رنگ های زرد، سفید و مشکی و حتی قرمز از طریق پلتفرم رنتیفا با مناسب ترین قیمت و آسان ترین شرایط اجاره کنید.

برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره شورولت کامارو در کیش، وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر