شماره مجوز: 1301550312311

تولید شورلت کامارو به خط پایان رسید؟

علی ناصری
3 سال پیش
505 بازدید
0 0
هرگاه صحبت از خودروهای عضلانی باشد، بدون شک نام شورلت کامارو نیز ناخودآگاه مطرح می‌شود. خودرویی که حالا گفته می شود نسل هفتم آن تولید نخواهد شد.

میدانیم که آینده شورلت کامارو نامعلوم است زیرا قبلا گفته شده که پروژه توسعه نسل هفتم این ماسل کار افسانه‌ای لغو شده است. حال اما گزارشی احتمال جایگزینی کامارو با یک سدان پرفورمنس الکتریکی را مطرح کرده است. به گفته این گزارش که توسط اتو نیوز منتشر شده، نسل کنونی کامارو در سال ۲۰۲۴ از خط تولید کنار می‌رود و جای خود را به یک سدان پرفورمنس تمام الکتریکی خواهد داد.

البته زمان خاتمه تولید نسل ششم کامارو هنوز هم به‌طور دقیق مشخص نیست زیرا برخی گزارش‌ها به افزایش عمر این نسل تا سال ۲۰۲۶ اشاره کرده‌اند. بااین‌حال، اگر نسل جدیدی برای کامارو در کار باشد، به‌احتمال‌زیاد با ماسل کار کنونی بسیار متفاوت خواهد بود.

این گزارش همچنین به جایگزینی محصولات دیگر جنرال موتورز با نمونه‌های الکتریکی هم اشاره کرده که مهم‌ترین آن‌ها کادیلاک اُپتیک، لیریک و سیمبولیک هستند که پس از سال ۲۰۲۵ به ترتیب جایگزین مدل‌های XT4، XT5 و XT6 می‌شوند. این گزارش از خاتمه تولید شورلت اسپارک، ترکس، مالیبو و بیوک انکور بدون وجود جانشین مشخصی هم خبر داده است.

همه این تغییرات در راستای دوره گذار جنرال موتورز به سمت الکتریکی‌سازی انجام خواهند گرفت. این شرکت تا سال ۲۰۲۵ حدود ۳۵ میلیارد دلار بودجه برای ساخت خودروهای الکتریکی و خودران جدید صرف خواهد کرد و قصد دارد تا پنج سال آینده حداقل ۲۰ مدل الکتریکی جدید در آمریکای شمالی عرضه کند. جنرال موتورز همچنین در نظر دارد که تا سال ۲۰۳۵، تمام محصولات سبک خود را الکتریکی کند.

برای اجاره شورلت کامارو در رنتیفا با بهترین قیمت موجود در کیش، اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:

شتاب باورنکردنی تسلا مدل S پلاد
خودروهای 7 نفره برای اجاره در کیش


منبع: رنتیفا
ارسال نظر