شماره مجوز: 1301550312311

اجاره مرسدس بنز کلاس E کروک با رنگ منحصر به فرد

نیلوفر طاهری
2 سال پیش
471 بازدید
0 0
مرسدس بنز کلاس E کروک مدل ۲۰۱۷ یکی از خودروهای لوکس جزیره کیش با کیفیت بالا و امکانات رفاهی مناسب است که طراحی به روز و منحصر به فردی دارد. این خودروی هوشمند و جذاب با رنگ منحصر به فرد طلایی در کیش یکه تازی می کند و در میان خودروهای کروک اجاره ای کیش یکی از جذاب ترین ها و در عین حال پر طرفدارترین ها می باشد.

همواره در این فصل از سال که هوای کیش در مطبوع ترین حالت خود قرار دارد و گرما و سرمای آزاردهنده ای وجود ندارد، همه به دنبال اجاره ماشین های کروک هستند. به همین جهت در این مطلب شما را با یکی از خاص ترین و لوکس ترین کروک های جزیره کیش آشنا می کنیم. مرسدس بنز کلاس E کروک ۲۰۱۷ . همین ابتدای مطلب باید بگویم که خیالتان از بابت اجاره بنز کلاس E کروک ۲۰۱۷ در کیش راحت راحت باشد، این خودروی خوش چهره و فول امکانات آلمانی می تواند انتظار شما را از هر جهت برآورده کرده و روزهای خوشی را برایتان در جزیره کیش رقم بزند. پس با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب دلیل اطمینان از انتخاب و اجاره بنز کلاس E کروک ۲۰۱۷ را برایتان شرح دهیم.

نسخه کروک مرسدس بنز E کلاس را به جرأت می توان یکی از زیباترین خودروهای کروک دنیا دانست. خودرویی جذاب که در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 به طور رسمی معرفی شد و به تعداد محدود وارد ایران شد.

مرسدس بنز E کلاس کروک یک مدل خاص از E کلاس به شمار می‌رود به همین جهت تمام نسخه های این مدل تنها از یک نوع پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر متصل به جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک 9G-TRONIC سود می‌برند که قدرتی بیش از 325 اسب بخار تولید کرده و در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودروی لوکس کروک بنز با مدیریت سیستم 4Matic قادر است در زمان ۵.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

از ویژگی‌های اختصاصی این محصول هم می‌توان به سقف پارچه‌ای نرم با یک موتور محرک الکتریکی اشاره کرد که می‌تواند سقف اتومبیل را تا حداکثر سرعت حدودا 50 کیلومتر بر ساعتی در عرض 20 ثانیه باز یا بسته کند. تا شما از مناظر و هوای مطبوع کیش در این فصل از سال نهایت لذت را ببرید.

در بخش طراحی می توان گفت این کروک زیبای باواریایی دارای طراحی ظریف و پیچیده همراه با راحتی فوق‌العاده در فضای داخلی است. این خودرو در بحث راحتی سرنشینان، قابلیت سواری و لوکس بودن عملکرد فوق‌العاده ای دارد و این دقیقا همان چیزی است که همه از یک مرسدس بنز انتظار دارند.

طراحی داخلی این خودرو به واقع نمایانگر یک فضای مجلل و مدرن است. استفاده از مواد با کیفیت مانند صندلی های چرمی کرمی و چوب لعاب‌دار باعث می‌شود که فضای کابین بسیار راحت و شگفت‌انگیز باشد.

سیستم اطلاعاتی و سرگرمی COMAND این خودرو با وجود قدمت بسیار بالا، هنوز هم تقریبا به‌روز است. این سیستم که از یک صفحه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بهره می برد، به لطف بهره‌گیری از دکمه‌های مرکزی برای ناوبری بسیار راحت است و نیاز به صرف وقت زیادی ندارد.

در مجموع با توجه به قابلیت‌های مناسب فنی خودروی مرسدس بنز کلاس E کروک مدل ۲۰۱۸، می‌توان آن را در میان محصولات لوکس بازار، بسیار خوب و حتی عالی ارزیابی کرد. این خودرو گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که خواهان سواری با یک خودروی لوکس با هزینه ای کمتر از خودروهای هم رده هستند.

اگر شما هم علاقه مند به رانندگی با ماشین های کروک هستید و با خواندن این مقاله مشتاق شده اید که رانندگی با تنها مرسدس بنز کلاس E کروک با رنگ منحصر به فرد طلایی ( GOLD ) در جزیره کیش را امتحان کنید، کافی است وارد بخش اجاره ماشین در کیش شوید و درخواست اجاره بنز E کلاس کروک طلایی مدل 2018 را به صورت آنلاین ثبت کنید.

منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال نظر